Ik vind dat tot nu toe iedereen heel opgewekt over de bevalling praat. Of dat komt omdat iedereen droombevallingen heeft,o f omdat ze aardig voor ons proberen te zijn..... Alleen bij Alice had ik het gevoel ( en Gummetje) : yep zo is een bevalling , niet leuk, helemaal niet leuk, maar wel de moeite waard.
Tja, ik denk een beetje van t tweede wannabe, plus de opluchting dat het voorbij is en achteraf zal het vast minder erg zijn dan op t moment zelf. Dan heb je natuurlijk zo'n hummeltje en is het het allemaal 100% waard geweest. Hier trouwens een half om half nacht gehad, tot een uur of 4 elk uur naar de wc en daarna geslapen tot half 7. Heb wel last van allerlei ongikrampjes. Het lijkt wel of elke beweging die uk maakt opeens pijn doet. Alsof ie ineens erg is gegroeid ofzo. Maar wel meer pijn onderin dus, dus da's hopelijk goed nieuws.
Wannabe Ik kan niet zeggen dat het echt zwaar was bij mij.Sorry het enigste wat niet leuk was.Was die vacuum er op zetten en de rest viel echt mee.Dit misschien ook wel dat het allemaal zo snel ging. Ben benieuwd wanneer ze online is maar dat betekend dat ze wel in het ziekenhuis moet blijven of niet. :
Ik weet niet hoelang Son, maar alles was goed, dus denk eigenlijk niet te lang. Maar ze verveelt zich vast en riep de vorige keer dat ze niet meer zonder laptop naar het zh zou gaan Ach, voor hetzelfde geld is ze vanmiddag weer thuis. Maar misschien willen ze dr ivm bloeddruk nog effe in de gaten houden ofzo. Zo, effe een nieuwe ticker gemaakt, want die andere hield er ook mee op.
Meiden, ben er weer maar moet even bij lezen vanaf pagina 1223....ff een beetje rustig doen dus Tot zo
Ik dacht, ga nog even liggen.. haha tadaaaa half twaalf! De buurman maakt me net wakker om nog even koffie te gaan drinken zo. (hij vertrekt voor 10 dagen naar China) GAAAAp.. ik zie er vast prachtig uit. Dus voor Kiki geen droombevalling a la ikke.. Ze heeft het in ieder geval achter de rug en daar kan ik dan alleen maar jaloers op zijn.. Ik heb niet eens het gevoel dat er een leven is NA de bevalling, al kijk ik er wel naar uit en ben ik erg nieuwsgierig hoe en wanneer het gaat gebeuren. Voorlopig nog helemaal niets. Ben benieuwd naar haar verhaal. Ah, Wan, ik vind het fijn dat je op dezelfde dag bent uitgerekend en min of meer hetzelfde ervaart. Pas als jij bevalt zal ik het gevoel hebben dat er bij mij ook eens een keer een kind uit moet komen. Oh, ja, huisjes zoeken.. ik heb alle huizen inmiddels honderd keer bekeken heb ik het gevoel. Ik laat het maar aan Tj over. Hij had zijn baas gevraagd waar het nu verstandig was om te gaan wonen. Dit was het antwoord: "Op dit moment Arnhem, Apeldoorn of Deventer, maar aangezien er in november ook een vestiging wordt geopend in Groningen en daarna nog meer in het noorden van het land zou het kunnen dat het over twee jaar beter is weer richting het noorden te verhuizen. Daarnaast maakt het mij niet uit hoeveel kilometers je maakt dus je bent vrij om te bepalen waar je heen wilt. Het kan ook anders gaan, kijk maar naar collega H." (Collega H. is vorige week van de een op de andere dag ontslagen door de baas van de baas, zeg maar. Tja, bovenstaand antwoord maakt dat Tj zoiets heeft van: Oh, maar ik wil niet om de twee jaar verhuizen, vooral niet met zo'n uk. EN zekerheid is er dus ook nog es niet eens. EN voor mij is het ook niet handig want ik wil weer solliciteren en ook eens wat langer bij een bedrijf werkzaam zijn.) Overwegingen, overwegingen.. Zeker is dat 1 november dit huis niet meer van ons is..haha.. Ik kan wel eens op zoek gaan naar verhuisdozen trouwens.
Wat een vreselijke nacht heb ik gehad. Ik had zo erge hoofdpijn dat ik niet kon slapen. Zelfs na een paracetamol werd het niet beter. Ik denk dat ik een verkoudheid heb opgelopen ofzo! Verder nog even voorweeen vrij. Vandaag proberen veel te slapen. Ik kom zo nu en dan even kijken hier!
Goedemorgen, Hier ook een slechte nacht gehad, pas rond half 5 ingeslapen. Zou er iets in de lucht hangen dat echt iedereen slecht geslapen heeft vannacht? Zometeen naar de VK, maar heb mijn lunchdate voor daarna maar afgezegd. Even dutten vanmiddag hoor, ben nog bekaf. Voor de dames die overtijd lopen: weten jullie al wanneer jullie ingeleid gaan worden? Gisteren zei mijn vriendin dat zij na exact 2 weken is ingeleid, maar dat dat eigenlijk veel te laat was: haar baby was IN haar buik al afgevallen. Hij is gewoon voeding tekort gekomen, de placenta gaf niet genoeg meer af. Hij had dus overal los vel zitten direct na de geboorte, echt zo zielig! Ze gaf mij de tip na 1 1/2 week overtijd echt erop aan te dringen om te gaan inleiden. Nu is het bij mij natuurlijk nog niet zo ver, maar ik dacht, stel jullie ook maar even op de hoogte.
net even naar de winkel geweest, maar dat was een hele klus zeg.. Pfff wat een pijn...kan amper op me zadel komen hahaha...
Mooie banner Raccon. Maar Kiki was dus zaterdagavond al begonnen.. Dus heeft ze er toch wel zo'n 16 uren in gezeten.. of tel je pas vanaf weeen waarbij je geen woord meer uit kunt brengen?
ps.. mijn (lieve) buurman zegt net dat iedereen slecht slaap met volle maan.. De schat.. ligt dus niet aan onze zwangerschappen.. hij leeft helemaal mee.
@ lintje: 1 november verhuizen? En je weet nog niet waarnaar toe? En je bent daar nog niet gestresst over (tenminste zo lijkt het)? Petje af, koele kikker! (tja, 1 ding tegelijik natuurlijk, eerst de bevalling.... en daarna valt natruurlijk alles mee)
Pardon, ik vond de bevalling (en zeker de nasleep in het ziekenhuis) helemaal niet leuk! Tot aan de 10cm ging het allemaal nog wel dat duurde dan ook maar een uurtje of 3 met heftige ween. Maar toen de persdrang kwam en ik er niets mee mocht was de pret er wel vanaf. De keizersnede op zich heb ik niet veel mee geleden maar al die prikken, jeuk en gedoe ...... als dat een droombevalling is.... geef mijn portie maar aan fikkie! Maar ik denk dat de meeste jullie niet bang willen maken hoor, maar ik geloof niet dat een bevalling in het rijtje van mijn hobby's zal komen op mijn cv
O heerlijk even slapen ga ik straks doen. Ga zo eerst even paar boodschappen halen.Wil pannekoeken vavond eten met kaas.Heb ik al trek in sinds gister.Dus je hoeft niet zwanger te zijn hormonen Kenji ligt hier te lurken aan z'n fles en dan gaan we even. Krijg straks ook nog visite.Zit ik niet echt op te wachten.Maar is de vader van mijn tante en die man woont in Zwitserland.En komt dus speciaal een kadoo brengen dus wel lief. Over de bevalling kan ik alleen nog maar zeggen dat Ati heel erg onder de indruk is geweest en nog meer respect heeft gekregen. Ik ben gewoon in een roes geweest het ging ook zo snel.Heb het echt niet allemaal meegekregen.
Ga maar uit van het laatste Nee hoor, pijn doet het maar dat weet iedereen (toch )? Maar het is het zo waard En eerlijk, ging zo snel bij mij dat ik het echt mee vond vallen... Alleen toen ik bij de persweeen kwam was er geen verplegend personeel en wist ik dus echt niet wat ik moest doen. Dat is het enige wat ik echt erg vond aan de bevalling
@Lintje: verhuisdozen genoeg hier hoor (maar dan moet je me wel eerst even helpen met leeg maken, whahahahaha !). We hebben die dingen met troep gewoon op de zolder gepleurd en als we zin en tijd hebben pakken we weer eens wat uit.... De tuin wordt trouwens heel erg mooi hier. De schutting staat, en er waren nog wat schuttingdelen over, dus nu gaat Erwin hier een mooi hekje van maken. Gisteren heeft hij overal en nergens van die betonstenen weggeroofd, zodat we in ieder geval een terras hebben waar we lekker kunnen zitten als het zonnetje schijnt ! Zometeen komen mijn ouders hier naartoe. Ze zijn weer thuis van vakantie en mijn vader verveelde zich nu al, dus hij wilde naar zijn kleindochter toe. Ze nemen haar dan mee uit logeren, omdat Erwin en ik morgen naar het ziekenhuis moeten. Waarschijnlijk blijft ze wat langer logeren, want mijn moeder vertelde dat ze aanstaande donderdag naar het Dolfinarium willen met haar. Mijn ouders zijn ook superzenuwachtig voor het tweede kleinkind (wat dus waarschijnlijk donderdag geboren zal worden), en dit was een leuke afleiding voor hun dan.
Als ik vanaf dan tel ben ik maar een kleine 3 kwartier bezig geweest hoor Enne kieks, gefeliciteerd met jullie zoon! Helemaal vergeten te zeggen (son, bedankt voor je sms gister Vannacht gelukkig weer een heerlijke nacht gemaakt)
Die volle verhuisdozen staan hier ook nog steeds op zolder (na 1,5 jaar) maar het is echt geen troep en ik wil het allemaal houden moet alleen een paar grote kasten hebben. En natuurlijk eerst de zolder vernieuwen. Zal behang strippen helpen om de bevalling op gang te helpen?