Raccon, jazeker.. volgens mij heeft onderzoek al aangetoond dat er een verband bestaat tussen menstruatiepijn en weeenpijn.. Er staat me echt nog heel wat te wachten. Maar meiden, vertel me eens wat ik allemaal moet weten.. ik voel me ineens zo onvoorbereid met mijn zwangerschapsgym, "veilig bevallen" en zw.kalender.. en de miljoenen tijdschriften..
Rugweeen praat me er niet van heb ze alleen maar gehad. En dat gelijk om de minuut zoiets. Kenji moet nog 19 stemmen en dan staat hij gelijk. \/ Even vraagje laad de pagina ook zo moeilijk bij jullie word er gek van.
Sorry Lin, kan je niet helpen, ben hier ook promt alles vergeten, volgens mij moet ik maar gewoon goed naar de vk luisteren. Son, neu, laad hier prima.
Nee, laad snel.. (ff afkloppen). Ik neem maar weer een bakje anijsmelk.. die Rennies helpen niet meer. Ik kreeg een e-mail van de koper of "er ook een bed van 180 cm breed paste". zucht.. dus ik op de grond meten enzo.. bleh.. niet goed voor mijn maag..
hahaha Raccon is bezig met d'r theorie. Maar de VK is er niet van begin tot eind.. mijn VK staat er om bekend dat ze als het begonnen is zegt: "ga nog maar even een boswandeling maken"
Even een vreemd vraagje, voel me dr soms zo schuldig over, maar kan er niks aan doen. Hele zwangerschap heb ik me ongelovelijk verliefd gevoeld op uk, mocht ie van mij blijven zitten tot st. juttemis. Maar nu heb ik echt zo'n gevoel van, ding, kom eruit, je zit in de weg Is dat een beetje normaal?
Ja, ik vond het ook wat raar dat ze me zo mailde.. Tis toch een zakelijke transactie... Getekend, klaar, mond houden en 1 november ist van jou.
Is normaal.. tenminste, ik heb het ook.. ik ben ook wel es boos op uk: "EN NU heb ik even geen zin in jou in mijn buik, hou op met vitaminen afpakken, donder op en geef me mijn energie terug!"
Als het helpt zal ik het zeker doen mobiel mee, is haar risico dan dat ze me dan op moet zoeken in het bos om te helpen met de bevalling Lijkt me wel geinig. "Mam, waar ben ik geboren?" "Tussen de derde en vierde boom in het bos tussen Alkmaar en Bergen schat."
Ik heb trouwens gister mijn eigen groeiboekje weer gevonden. Ik was 3500 gram en 50 cm. Was ik dan een klein dikkertje of is Thorsten een lang dunnertje?
hahaha.. moet net even aan mijn VK-bezoek denken. De VK vroeg of ik de baby goed voelde, ik zei: "Ja, ik voel haar lichaam ook steeds dichter bij de mijne". Nou, dat had ze nog nooit iemand horen zeggen.. Ja zeer poetisch van mij. Daarna: "Maar ik heb ook niet het idee dat er een baby in mij zit, zou net zo goed een zak palingen kunnen zijn" VK: "Nou, dan gaan we volgende week maar even kijken hoe het met jouw zak palingen is" hahahaha.. Ik werk nog steeds aan de theorie; aantal berichten gelijk aan gewicht.. maar veel zwaarder hoeft ze niet te worden.. dus ik moet er een beetje om denken.
Oh gelukkig, ik ben niet de enige. Heb lang geleden es meegekregen dat die gevoelens nodig zijn om genoeg druk te kunnen zetten tijdens de bevalling. Maar vraag me echt af of die verliefdheidsgevoelens meteen weer terugkomen na de bevalling.
Thorsten is een lang dunnertje.. Eigenlijk, een gemiddelde lengte en een iets-onder-gemiddeld gewicht denk ik. Nu snap ik ook dat Kiki mij Huge vindt. Mijn beeb is wel wat zwaarder ook..
de mijne ook, maar als ie nog langer blijft zitten, krijg ik em er straks niet meer uit heb net Kieks effe gesms-ed