Ik zat even bij de mama's moet het ook daar bijhouden.Enne ik laat me niet zomaar weg jagen he.Hoor hier eigenlijk nog gewoon met een dikke buik te zitten net als jullie En ja Lintje wat zou ze aan het doen zijn.
Leuk he, de augustus baby's zijn allemaal heel erg knap, dat geeft toch weer hoop voor die van ons he Jet Lin? nee, die mag morgen ons gezwets es doorlezen voor de verandering hihi
Kan ik ook en ik kan ook al fles geven en hietr lezen. oefening baart kunst vooral als je niet zoveel tijd heb en jullie zoveel kletsen dat ik het zo wel bij moet lezen.Want ja jullie houden nog geen rekening met een mama
Nou het is dat ik nu complete rust in huis heb hoor, want hubbie is er niet en Amber is uit logeren, anders had het er hier heel anders voor gestaan, dan had ik uitgeteld op bed gelegen denk ik !
He Sonja en dat zeg jij? Je zit hier gewoon 2,5 pagina te vullen met ehh hoe zal ik het zeggen..... gelul?
Hubbie ligt al op bed te lezen, dus de verleiding is groot om te stoppen hier. Maar ik moest nog effe de foto's van Thorsten opslaan. Van elke aug. baby probeer ik een paar foto's te bewaren, maar ik dan later wel een leuk boekje van.
Ja Ati ligt lekker met Kenji dus ik heb even lekker tijd om hier rond te hangen en ook eens gelul op tehangen
Nee nee, ik ben er weer hoor, hij had nog even een tip voor de schutting die we hebben laten plaatsen !
hallo ben ik ook weer, sow de stroopwafels zijn op.. whahahha. lief neit erg blij mee. en die negerzoen wat voorb ij kwam.. ohhhhhhhhhhhh zag er heerlijk uit.. trouwens mama van amber. hoe is het met het spinnenverhaal afgelopen... dat was jij toch he?