augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Sarake en mamavanamber veel succes vandaag.

Normaal gesproken lig ik ook nog wel lekker uit te slapen, maar m'n slaap is op lijkt wel terwijl ik me wel beroerd voel.

Dus maar even op het forum en dan weer even naar bed.

Hier nog steeds niets en hubbie begint het werken zooooo zat te raken, hij wil zo graag vrij. De kleine lijkt zich er niets van aan te trekken en blijft gewoon nog even zitten. Gister bij de VK was alles nog prima in orde.

Lief klein beebje je mag er nu echt wel eens uit komen hoor. Als ik jullie allemaal zo hoor met voorweeen enz dan heb ik nog een lange weg te gaan, maar ik hoop toch zo op een augustusbeeb

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    oef Sonja ook al wakker, ja daar zie ik dan wel tegenop. Nooooit meer uitslapen en dat is toch wel erg moeilijk voor mij. Ik ben een echte uitslaper.

Maar mama's kunnen niet meer uitslapen :( Daar zal ik toch echt aan moeten wennen

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Sorry Chigirl maar ik heb uitgeslapen zo het hele verhaal ;)

Eerst even stemmen op m'n pikkie kan ik het niet vergeten want gister moest hij er nog maar 14 dus we gaan voor vandaag ;)

4. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Kiki nog van harte gefeliciteerd met je mooie zoontje! Geniet ervan!

En ik zie dat er sowieso vandaag een kleine geboren gaat worden, Sarake, veel sterkte vandaag en zet hem op!

Hier weinig nieuws. Gisteren APK en kleine ligt minder ingedaald dan vorige keer (?)... kon liggen aan mijn volle blaas, maar ze was makkelijk uit mijn bekken te duwen. Dus moet extra allert zijn bij breken van vliezen, want ik moet misschien gelijk gaan liggen! Maar de rest was goed. Ze verwachtte in ieder geval niet dat ik al al te snel zou gaan bevallen... dus we hebben nog even de tijd als het goed is. Heb voor vandaag weer een hele waslijst, mijn 'to-do-list' :).

O ja en verlos vertelde dat ik meer tijd moest besteden aan tuttelen! Ik ben te druk bezig nog met andere dingen hahaha... en tuttelen was belangrijk... is dat wat jullie hier veelal overdag doen?:)

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He wat een nachtbrakers hebben we gehad.hihi

Nou hier mijn verhaal over de strijd die ik met mijn zoon heb gehad :)
    Om 10 uur heeft hij een fles gehad.Heerlijk inslaap gevallen dus hup in de zak en in je bed.Om 2 uur melde meneer zich weer dus netjes 4 uurtjes.Dus weer een fles erin.Maar toen kwam het feest meneer was klaar wakker en wilde dus niet meer verder slapen.Ik heb dus wel op bed gelegt maar je raad het al.Dus ik weer mijn bed uit hij wilde nog meer drinken.Maar ik had zoiets van ja meneer je heb genoeg op starks gooi je alles eruit.Toch nog een heel klein beetje gegeven.Weer terug gelegt nog steeds klaar wakker maar inmiddels al over half 3.Weer terug mijn bed in voor 5 min.Ik wilde hem niet laten schreeuwen voor Ati want die kan dan niet meer slapen.Dus maar weer met hem gelopen tot ik de speen naast m'n bed zag.Hij wil nooit een speen kokt hij gelijk weer uit.Maar toch ik had zo iets toch maar proberen.Weer kok kok maar ik nog een keer ja de aanhouder wint :) en hij sop sop sop op de speen en slapen.Ik hem weer terug gestopt en weer m'n bed in.5 min later begon hij weer speen kwijt :evil: Dus weer dat ding er in weer kok kok maar toch daarna weer sop sop.En toen bleef hij stil :whistle: :whistle: Dit alles na 1 uur.En jullie raden het nooit wanneer hij weer kwam ja om 7 uurDus dat betekend 5 uurtjes tussen een voeding.En o wat heb ik lekker geslapen.Zelfs Ati zei vanmorgen heb hem helemaal niet gehoord vanacht .Geen gekramp niks.Dus mijn strijd is ergens goed voor geweest.Eerst 4 uur geslapen en daarna 5 uur.Maar goed dat Ati sliep want die vind het zielig.Maar heb het hem wel vanmorgen verteld.Meneer slaapt weer en ik voel me ook een stuk beter.Dus hoop dat we het vanacht ook zo kunnen doen.

Sorry meiden voor mijn lange verhaal maar ben blij en moest het even kwijt.

6. Mogge meiden

Sarake heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en je snel kan gaan genieten

Ik had eigenlijk gehoopt op nieuws van Fibi..... :rolleyes: Ben echt heel erg benieuwd hoe het is gegaan. Hoop dat ze gisteren is bevallen en nog geen tijd hebben gehad om te laten weten

Hier verder weinig te melden. Veel te vroeg wakker van de stramheid. Ik kan me onderhand echt niet meer bewegen en lig de hele nacht in dezelfde positie. Dat doet verdomde pijn als ik wakker word :(

Ben benieuwd of ze me morgen kunnen strippen. Heb zo'n vaag vermoeden dat het een grote deceptie gaat worden. De boel moest namelijk wel al rijp zijn om te kunnen strippen. En ik vrees dat alle flauwekulweeën echt alleen maar voor de flauwekul zijn geweest....

Wel erg nieuwsgierig wat we verder dan af gaan spreken. Zal dan ergens deze week ook wel naar het ziekenhuis moeten denk ik. En te horen krijgen wanneer ze gaan ingrijpen....

Overtijd zijn SUCKS verdorie :evil:

Ik ga maar proberen nog wat te tukken

Groetjes Kirsten

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi had het verhaal eigenlijk bij de mama's moeten vertellen. :)

Hopla ik hoop voor jouw ook dat je uk zich snel gaat melden.

Kiki ja maat 50 hihi ze vershillen toch echt veel hoor die maten.Merk ik hier, de ene zit bijna krap en de andere is nog zwemmen.

Mamalieske knuffie voor jouw

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    BUDDY NEWS BUDDY NEWS

JET IS BEVALLEN EVEN VERDER LEZEN HOOR

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Om 7.43 zijn wij de trotse ouders geworden van zoon Keenan jay.Bevalling is prima gegaan.Ook wel snel, heb er 7 uurtjes over gedaan.Hij weegt 3940 en is 51 cm lang.Liefs jet.

Meid en Erwin Gefeliciteerd met jullie zoon.Helemaal geweldig dat hij er eindelijk is.

10. Niet meer actief

BUDDY ALERT:

Vanmorgen om 07.43 zijn wij de trotse ouders geworden van zoon Keenan Jay! Bevalling is prima gegaan, ook wel snel, heb er 7 uurtjes over gedaan. Hij weegt 3940 gram en is 51 cm lang! Liefs Mariette (mamavanamber)

en nu ik, en nu ik

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    En nou zit ik hier alleen helemaal blij te zijn :cry: :cry:

12. Niet meer actief

whahaaha, hoeveel mensen zou ze gesms-ed hebben :)

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hahahahahah Raccon heb het zelfe neergezet.hihihi

Nouja ze verdiend het ook wel 2 keer :) :) :)

14. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Jet bevallen! :confused: Yes eindelijk heb je al meer nieuws.

Wat geweldig van je kleine man sonja, waar die speen toch al niet goed voor is en hopelijk werkt de truc vannacht weer. Je mag dat gerust hier vertellen hoor en bij de mama's. Ik vergeet de mama's wel eens bij te lezen :oops:

15. Niet meer actief

hihi, en ik ben nog wel zo'n uitslaper, bij kiki was ik pas een paar uur later, dus dacht ik, hup, nu meteen.
    Duik zo wel mn bedje weer in hoor -gaap-

16. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Jet, Erwin en natuurlijk Amber van harte gefeliciteerd met je Zoon en Broertje Keenan Jay.

Eindelijk is hij er en dat toch nog spontaan vanzelf, wat fijn voor je

17. Niet meer actief

Zo, even snel bijgelezen.

Sarake, succes vandaag

Son, wat goed van Kenji, en nou volhouden die hap

Nu ga ik even een broodje maken en mn kussen weer opzoeken, want het is nog veel te vroeg, ben nog geen mama tenslotte :(

18. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Jet, van harte gefeliciteerd met je zoontje!

Sonja wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen ondanks de korte strijd :). Daar zie ik echt wel tegenop hoor, die korte slaapjes! De kleine mag van mij nog even blijven zitten :)

19. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Goedemorgen!

Allereerst mamavanamber: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje

Kan eindelijk vertellen dat ik heerlijk heb geslapen vannacht. Heb nu al een aantal dagen vreselijk last van mijn darmen dat is wel even vervelend.
    Vandaag even weg met mijn moeder en verder niet veel doen. Kom zo nu en dan even kijken of er nog meer babynieuws verschijnt vandaag!

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Jet en erwin, gefeliciteerd met jullie zoon!
    En Amber, gefeliciteerd met je broertje!

Heerlijk meis dat het eindelijk heeft doorgezet en dat je toch thuis bent bevallen! (tenminste daar ga ik van uit ;) )
    Geniet er van

En son, heeeeerlijk voor je zeg dat de speen werkt en dat je zo goed geslapen hebt! Valentijn vind de speen opzich erg lekker maar is em binnen een minuut weer kwijt :(

Ga eerst eens een bakkie thee halen, tot zo

Deel Deze Pagina