augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Oja Daantje, die mailtjes-stop heb ik ook een dag gehad, maar die dag erop deed ie het gewoon weer.

En Teddy, wel fijn dat het abces weg is, kon me al niet voorstellen hoe je moest gaan bevallen met zo'n ding.

Nope, nog geen foto's van Keenan

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ik zit even aan een nailspa manicure

3. Niet meer actief

... juist :rolleyes:

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames....

JET GEFELI MET JE MOOIE MAN! eindelijk...

gister de hele dag weg geweest haah was aan het eind van de dag helemaal kapot... vadaag maar een rust dagje... beetje schoonmaken in huis enz...

APK gister was helemaal goed...leuke vk had haar nog nooit gehad...als de beeb er volgende week maandag nog niet is gaan ze kijken of ze kunnen strippen...

maar keb al wel de hele ochtend ontzettende krampen...maar t zal wel niets wezen... te veel gedaan gister...

uh nu ff de pagina's trug lezen kijken of er nog iets intressants is gebeurt...

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    haha.. heb ik van mijn zusje gekregen omdat mijn nagels zo achteruit zijn gegaan door hormonen ofzo.. Zij werkt bij de ICI dus soms ontkom ik er niet aan dat ze vindt dat ik iets nodig heb.. Typt moeilijk met die kussentjes om mijn vingers. Ik test eerst even op mijn handen, maar het was eigenlijk voor mijn tenen bedoeld.. mijn voeten zien er niet uit.. :(

6. Niet meer actief

oh, heb je zo'n leuk nagellak teenkussentje die je tenen uit elkaar houden? Heb ik 1x gebruikt, ik doe nooit wat op mn teennagels. Man wat een lelijke teennagels had ik toen ik het spul er weer afhaalde, doen we dus ook nooit weer.

Ik had laatst zin om mn nagels te lakken, maar dan lig ik daar straks te bevallen met van die halve gelakte nagels ofzo, heb nl geen remover :oops: hihi

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meiden voor de liefhebbers ik heb foto's van kenji z'n navelbreuk op de site gezet.

Wannabe wat k....

Nagelak kan me de tijd niet heugen niks voor mij binnen paar uur beschadigt.

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    daarom lak ik met doorzichtige nagellak.. maakt het niet zoveel uit dat het er voor de helft op zit. Nee, niet zo'n tenenspreider maar echte kussentjes, ehm, een soort van afgeknipte bovenstukjes van een handschoen met gelkussentjes erin..

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Mamalieske : wat goed dat je een sollicitatiegesprek hebt.
    Lint: bedankt voor de tips, ik ga even wat unfinnished businness regelen :)
    Kirsten : je hebt in iedergeval genoeg nesteldrang oom de bevalling snel te laten beginnen :) Ik duim voor je

Nagels lakken : goed idee.... mijn nagels zijn ook slechter gewornde door de zwangerschap, en ik had hele goeie onbreekbare .... Nu scheuren ze zelfs af en toe.

Van de VK moet ik mondkapjes gaan halen :( , dat ga ik nu dan maar doen. Maar oh wat wil ik plotsleing graag dat kleine blijft zitten.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    waar dan?

11. Niet meer actief

@Wannabe, gewoon alles doen wat wij deden, dan loop je vanzelf overtijd :(

12. Niet meer actief

wou ik net vragen

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kan me goed voorstellen Wan, ik doe voorlopig wel met je mee.. En Raccon ook.

14. Niet meer actief

IK WIL NIET MEEDOEN ! ! !

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    zooo.. kussentjes er af.. ik zie niks..hmm.. ruikt wel lekker.. najah.. Ga ik mijn tenen ook maar es doen.. Ik moet zeggen.. mijn voeten.. niet echt egaal aan de onderkant.. veel velletjes en ik heb ook al gescrubd. bah.. ik hou al niet van voeten.

16. Niet meer actief

Oh gut Son, wat zielig, heel apart zo'n bolletje op zn buik. Ik ben het even vergeten, maar gaan ze er nou wat aan doen?

17. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

op de beebiestite onder fotoalbum en dan navelbreuk.

Mss waren jullie te snel :-D

18. Niet meer actief

Meer op blote voeten lopen Lin

19. Niet meer actief

yep, we waren weer te enthousiast :p

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

jee maar t gaat af en toe ook snel hier, niet bij te houden je plaatst een antwoord en er staan alweer 5 berichten tussen hahah

Deel Deze Pagina