gefeliciteerd Teddy, dat samen één gezin met één naam, lijkt me best prachtg. wij zijn nu en straks een gezin met 3 achternamen Levert uiteraard altijd grappige situaties op.
Erg veel succes bij de fysio! Hier is nog geen sneeuw te bekennen, wel heeft het flink gevroren vannacht. Kan niet zeggen dat ik geniet van de zwangerschap. Want zoals gewoonlijk heeft mijn ex mij weer een gemene streek geleverd. Momenteel zit ik dus (weer) tegen overspannenheid aan, en ik moet helaas wel doorwerken, anders moet ik simpelweg het huis uit. Momenteel slaap ik tussen het werktijden door, dus elk moment dat ik vrij ben, breng ik slapend door.. Gisteren het hartje weer gehoord, en we ( ik, en mijn ouders) hoorden steeds een plop ertussen door, hartje 1 sec. weg, en dan was die er weer. was de kleine weer aan het springen. Dus op den duur maar meegevolgd met de Angelsound, wel een raar gezicht, maar het lukte ons uiteindelijk wel. Mijn moeder gaat nu uit van een kleinzoon, ipv. een kleindochter. Omdat het een erg beweeglijk kindje is, denkt ze dat. We zullen zien wat we in maart te horen krijgen, als het dan zichtbaar is Anders lekker een verrassing! Zal me zo even omkleden, werk bellen ( me nog voor morgen ziek melden, zondag weer beginnen). En dan de 2 honden van mijn ouders maar uitlaten, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen puf voor heb. Maar goed, anders zitten die 2 ook steeds zielig te wachten totdat er iemand komt die ze uitlaat ( iedereen thuis is weg, werken en school) Dus tjah, dan zal ik maar.. Me even goed voorbereiden, want de 1 kent zijn kracht niet, gooit je zo onderste boven ( is erg gehoorzaam, dus een uhum! doet wonderen) En de andere is net in de pubertijd. Alles wat niet mag doet hij, en telkens protesteren. Normaal lopen we met die 2 samen. Maar aangezien die pubertje niet alleen wil/ durft, ga ik ze maar alleen uitlaten ( wordt nog lachen).
Het is hier om 8 uur heftig gaan sneeuwen en het is hier nu helemaal wit. Sneeuwen is al wel gestopt, dus denk dat wij het al weer achter de rug is. Maar hopen dat het nu niet gaat regenen en ijzelen...
nee, geen regen en ijzel inderdaad.. Dan ben je nog verder van huis. Dat vind ik nou echt het verschrikkelijkste weer, regen en ijzel Vooral mij kennende, val ik telkens onderuit
hier sneeuwt het al vanaf vanochtend 9:30 en nu nog! gisteravond kwam een vriendin langs,met de verassing dat ze 9 weken zwanger is....vindt het helemaal geweldig,lekker samen zwangeren. vanochtend kwam een andere vriendin langs met een heel leuk pakkie!een ecru rib tuinpak,echt heel leuk! xxxx daan
Meiden bedankt voor de felicitaties wat betreft het trouwen. Wij zijn eigenlijk helemaal niet het type om te trouwen en als ik niet zwanger was geweest hadden we het ook niet gedaan. Maar het is wel zo makkelijk want dan is alles ook goed geregeld voor het kindje straks,hebben we daar geen zorgen meer over. Dus eigenlijk doen we het daar om en nogmaals ik krijg dan de achternaam van mijn vriend en dat is vind ik wel heel leuk. Hier sneeuwt het heel erg en de tuin is helemaal bedekt met sneeuw. Het ziet er wel mooi uit hoor. Maar ja voor de mensen die er uit moeten is het niet zo fijn. Ik blijf maar lekker binnen vandaag heb ik besloten. Ik hoop dat mijn vriend straks op de scooter goed thuis komt want dat is wel een beetje gevaarlijk vind ik. Nou meiden tot snel weer he. Doei teddy.
Samen zwanger is inderdaad leuk, samen met je vriendin. Momenteel zwangert mijn moeder wel met me mee. Die wil nu mee naar elke controle, en vooral de 20-weekse controle. Mijn moeder oefent nu nog stiekem met de kinderwagen.. staat wegens ruimte tekort bij hun op de zolder.. en ze loopt er telkens even mee. Ze zit nu regelmatig marktplaats af te zoeken naar een leuke box ( hun willen ook een box in de kamer ) en gaat met regelmaat op kledingjacht, en komt dan weer thuis met kleertjes, of andere benodigdheden. Laatst wou ze al luiers meenemen
Leuk van je vriendin Danielle! Mijn beste vriendin is nu zwanger van haar tweede. Ze is alleen 12 weken verder dan ik ben, dus dat scheelt nu nog best veel. Aangezien ik nog steeds niet zeker ben of er uberhaupt iets zit ben je toch wat voorzichtig in het fiet dat je allebei er samen van kan genieten. Dus nog niet samen wezen shoppen ofzoiets. Maar hopelijk kan dat vanaf dinsdag... En mijn hoofd is nu echt een vergiet! Ben net een belangrijk rapport vergeten voor te bereiden voor een persijeenkomst volgende week, zucht, heb nog niks gedaan, oeps..
Nou ik heb dan ook maar een angel sound besteld, met een beetje geluk kunnen we morgenavond zelf naar de baby luisteren!
Kunnen jullie trouwens je baarmoeder al voelen? Ik heb het idee dat ik een bal voel zitten dat ongeveer nu even hoog is als mijn schaambot... maar ik twijfel een beetje... zou dat al kunnen? Heb daar nog geen bolling van mijn buik, dus het is nog ieniemienie..
Hoi meiden, Ik ben weer terug uit het ziekenhuis. Vandaag ben ik samen met mijn man bij de dermatoloog geweest. We zijn beiden helemaal onderzocht. De arts kon niets opmerkelijks vinden wat met syfilis in verband stond. Hij vertelde dat het heel goed mogelijk kon zijn dat het vals alarm is, maar wilde voor de zekerheid toch met een pensilinebehandeling beginnen. Dus mijn man en ik hebben beide in iedere bil een grote spuit gehad. Bij mij hebben ze daarna nog een uitstrijkje gemaakt en daarbij vonden ze een zwart vlekje in mijn schaamstreek.. Daar was de arts niet blij mee, dus werden we weer naar de gyn. door verwezen. Die heeft het ook weer onderzocht en het vlekje moet operatief verwijderd worden en word dan onderzocht of dit goed of kwaadaardig is. Mijn bloeddruk is weer gemeten, maar was weer veel te hoog. Ik heb verteld dat ik me nu in deze situatie zo veel zorgen maak om het kindje, dat ik er niet rustig onder kan blijven. Morgen moet ik weer komen en gaan ze het vlekje verwijderen, maar eerst krijgen we een echo om mij gerust te stellen. Ik hoop zo dat alles verder goed is... Wordt dus weer vervolgd..
Pie: Welkom! Teddy: gefeliciteerd met jullie trouwplannen. Erg leuk, wil ik stiekum ook heel graag hihi Miza: jeetje, hopelijk is de syfillis idd vals alarm,maar nu weer een vlekje. Je maaktt wel erg spannend zeg! Ik hoop echt dat alles gewoon goed is en dat je lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap meid! Jumde: Ik probeer wel eens te voelen of ik een bal of zo voel maar voel zelf eigenlijk niks Ik ga volgende week eens aan de verlos vragen hoe en wat en waar ik precies op moet gaan letten. Loran: hihi mijn moeder vind het ook allemaal erg leuk, maar ze houd zich nog in. Mijn schoonmoeder daarintegen die koopt alles wat ze ziet! Iedere keer als ze naar de winkel is geweest of zo dan heeft ze wel weer een pyama een rompertje of iets anders. Maakt niet uit wat, ze heeft iets. Heel leuk natuurlijk maar ja niet nodig haha. heb dadelijk al de kast vol en heb zelf nog niks gekocht! nou de sneeuw,,,,, hier was t echt mega wit vanmorgen. Vriend is vrij. Hij is dakdekker en kan zo dus niks doen. Dus besloten naar mn schoonouders te wandelen met de hond. Eerste sneeuw voor de hond en ik vind t heerlijk om door de sneeuw te lopen. Nou 1 uur heen, lekker thee gedronken even opgewarmd en een tosti gegeten. daarna weer een uurtje terug, maar nu bijna geen sneeuw meer alleen maar natte zooi, vies en water. Gevolg,,,, de hond (wit met lange haren en heel klein) helemaal nat en bruin, zwart. Dus thuisgekomen en meteen onder de douche gezet hahah. dat water,,,wow echt ranzig. Nu ligt hij uitgeblust op zn dekentje. haha ik denk dat zn eerste sneeuw avontuur nu in zn droom aant herhalen is. heerlijk als ie ff rustig is. normaal echt zo'n adhd hondje Ik ga dadelijk ook ff lekker op de bank liggen. merk toch wel dat het lopen toch iets moeizamer gaat dan normaal hahah
Hey Miza: je krijgt ook wel het een na het andere zeg! Sterkte ermee! Kan me heel goed voorstellen dat je bloeddruk nu zo hoog is, da's toch logisch met al die toestanden?!
Gatver Miza, het zit niet mee. En dan vinden ze ook nog een zwart plekje. Bah das ook het laatste waar je aan denkt toch? Sterkte in ieder geval!
hier weer eens een berichtje van mij........ ik was de laatste weken te moe om te schrijven, maar heb wel zo'n beetje meegelezen. Wij hebben gisteren een 'pretecho' gehad, met 12 weken.Mijn man wilde perse het kindje weer eens zien, hij hield het niet meer. Omdat het voor een pretecho nog wel wat vroeg was, heeft het echo bureau er gewoon een tweede termijn echo van gemaakt, krijgen we 'm nog vergoed ook! Maar goed, de echo was dus echt SUPER! Alles zit er echt al op en aan en hij/zij beweegt als en gek. In het begin lag ie nog heel lief te sabbelen op z'n handje met de beentjes opgetrokken, later ging ie aan het rekken en strekken en draaide ie een paar keer rond, zo schattig! We hebben ook 20 foto's én een dvd'tje van 20 minuten erbij gekregen (voor maar 15 euro meer). Die hebben we natuurlijk al tig keer bekeken. Ik heb mijn man echt moeten overhalen om aan kinderen te beginnen, maar hij is nu niet meer te houden, zo blij en trots is hij. Hij wil nu elke maand zo'n echo ("al kost het 100 euro, dan is het me dat nog waard!" zegt ie). Het was echt de moeite, zo'n pretecho, zelfs met 12 weken! trouwens, ik dacht mijn baarmoeder ook al te voelen, en volgens het echo bureau klopte dat; een hard bolletje net boven je schaambeen.
Hier kon de verloskundige mn baarmoeder ook zo beetpakken, alleen dan aan de zijkanten.. ik zelf voelde niet zo goed wat ze bedoelde.. hehe maja ze zal het wel weten..
ik voel het ook goed zitten hoor, de baarmoeder.. en merk dat het steeds hoger gaat zitten. Moet nu al met de angelsoud 3 cm. naar boven om het hartje te kunnen horen, en dat binnen 4 dagen hmmz, een kans op een buikgroeispurt?
Nou hier ben ik ook nog even de laatste dagen zo moe geweest en zodra ik ging liggen liep mijn mond vol met zuur. Dus ik savonds heel vroeg naar bed gegaan. Mijn zoon in bed en ik ook. Alle nieuwe mama's welkom! Mamalieske hoop dat het goed gaat en wat een Kl!@#te baas moesten het zelf eens hebben dan wisten ze eens wat voor een pijn het deed. En dan ook nog eens dat je je best ook nog blijft doen en niet eens gevraagt krijgen hoe het met je gaat zo leer je je collega's kennen. :x Ik wens je veel pijnverlichting toe. Miza wat een gedoe allemaal hoop dat alles goed gaat lopen zodat je dadelijk met rust je zwangerschap kan vervolgen. Miza heel veel succes met ope! Ik hoor iedereen over die angel eys praten moet dadelijk ook maar eens gaan kijken anders kijk ik of mijn vriendin het leuke apparaatje heeft waar je de hartslag mee kunt horen. Mag gelukkig Maandag naar vk en zien wat ze gaan doen kijken of ik een echo krijg hoop van wel natuurlijk. Ben blij als ik van misselijk en moeheid af kom moet nog het hele huis gaan verbouwen. Ik krijg niks gedaan hier. Ik hoor jullie ook over het snaaien. Ik heb alleen zin in dingen van shoarma en bolognese ships, bacon en zoute stokjes en smeerkaas van Duitsland. Aan cocolade moet ik niet beginnen en cocopaste wordt ik misselijk van als ik het ruik. Ook van sigarettenrook, parfum (zelfs die van mezelf), meerdere melkprodukten. Ik wens nog alle 12 weken mama's proficiat! Dat was weer een heel verhaal probeer wat vaker te komen kijken maar ben overdag zo moe dat als mijn zoon op school is ik nog in bed ga liggen. Wolvin.