Ach Sonja. Wat zielig nou toch Arm mannetje met zo'n bult... Wel grappig trouwens als je de foto's van net geboren bekijkt en dan deze ernaast. Wat groeien ze toch snel hé
Nee.. en we willen ook heel graag dat je uk er uit komt.. maar ik zie het de eerst komende twee uren nog niet gebeuren.. dus tot die tijd.. doe je mee.
oooh.. wat groot.. Dus zo ziet een navelbreuk er uit.. Ik hoop niet dat ie er last van heeft, wel zielig.. (AUW steek in mijn rug/BMM ofzo)
sms van mijn moeder: Ik heb een nieuwe baan als receptie, eerst voor drie maanden. Mijn leven begint pas op mijn 50e. ? Wist niet dat "receptie" een functie was.. En die laatste zin.. tjongejongejonge.. hoop niet dat ze het naar mijn zusje heeft gestuurd want die wordt er gillend gek van.. Alsof haar leven voor haar 50e niets betekende. Leuk hoor als dochterzijnde.. maf mens.
zou Tj me ook niet in dank afnemen.. hij had pas vrijdag weer tijd.. en het moet 's morgens om 7 uur beginnen tot 's middags 3 uur. Geen nachten overslaan..
haha Lintje heb je een lijstje van geoorloofde datums gekregen van Tj Kun je eens vragen aan je mams wat receptie voor functie is? Ben wel benieuwd mss wel wat voor mij of zou t alleen iets voor 50 plussers zijn
Loran bedankt voor je kaartje. Vind het een heel lief kaartje. Groot he volgens de kinderarts trekt het zelf weg.Zo niet dan gaan zij het doen. En zover ik kan merken heeft hij er geen last van. Hier weer mijn internet langzaam net als gister ga maar eens even klagen want kan daar niet tegen.Word aardig kriegel van.
oh, kiki, ik was op je site en toen las Tj het stukje in je dagboek over de naaktslak, hij kwam niet meer bij!
He Lin nu je toch eigenlijk niks te doen heb.Maak ook eens een site aan Kunnen we straks allemaal foto's kijken
Daar heb ik straks vast geen tijd meer voor.. (waarom wil iedereen mij aan de Hyves en de sites hebben.. mag toch wel een beeeetje anoniem blijven.. )
Maar nu heb je wel tijd.En als uk slaapt kan je best voor ons wat foto's er op zetten of wat schrijven.Kijk maar het gaat mij ook goed af. Anoniem dat waren we al niet meer 8)