Jaaaaaaaaaa, onze opperovertijdmama is eindelijk bevallen!! Jet van harte gefeliciteerd met de geboorte van Keenan Jay!! Wat fijn dat het eindelijk een keer heeft doorgezet en dat de voorweeen niet voor niks zijn geweest. Demi, nou is het wel echt jouw beurt hoor!!! Ik ben zo benieuwd naar jouw surprise ei! Wat jammer dat ze je niet kon strippen vandaag. Maar een vingertopje ontsluiting is toch een halve cm!! Er is een beginnetje. Hopla, ook al zolang overtijd, ik kan me zo goed voorstellen dat je er doorheen zit!! Het weekend is nog ver weg, er kan nog veel gebeuren in de tussentijd. Al lijkt dat nu zo onwerkelijk. En dat badkamer boenen voor de 4e keer is vast een goed voorteken! Sarake, veel succes met de ks vandaag, hopelijk valt het je allemaal een beetje mee. Nikster, ook nog geen beebje? Fijn dat ze volgende week kijken of ze je kunnen strippen. Misschien is het helemaal niet nodig want die krampen klinken goed hoor! Teddy, fijn weer even van je te horen, ook nog geen beebje bij jou helaas. Wel fijn dat het abces nu beter gaat worden. En hopelijk is die buikpijn je eerste weeen, het zou zomaar kunnen hoor! Son, wat fijn zo'n een supernachtje met je zoon! wannabe, neeeeeee geen koortslip! Wat balen meid... Hoelang duurt het voordat zoiets over is? Rapoenzel, fijn dat je bloeddruk goed was in het zkh en dat je niet hoefde te blijven ofzo. Lintje jaaaaaaaaaaa een beebiesite voor little star Lutein!! Hihi, heerlijk, ik heb er gelijk een bericht in gezet, issie niet meer zo leeg dat gastenboek! Raccon, buikpijn weeen??? Ik kom me ook melden bij de overtijdige dames. Nog niet veel actie, behalve de harde buiken en pijnlijke trappen van de kleine. Iedereen om me heen begint nu wel zenuwachtig te worden. Mijn pa belde net dat hij naar Nijmegen wil naar mijn tante die ineens op de IC is opgenomen na een val. Ze heeft uitvalverschijnselen en misschien heeft ze niet lang meer te leven... Maar zijn vraag was of hij wel 5 uur weg kon en op de IC mag hij geen foon aan.. Arme man! Ik wil hem toch pas op bezoek als ik weer gewassen en gestreken in bed lig, dus tussen nu en 5 uur.. moet lukken! Verder weinig te melden, alles is hier klaar! x Nienke
haha ja Raccon naar die pijn wel! Wauw Lintje beebiesite voor Lutein, super. Heb me toch pijn aan mn onderste, net of t helemaal blauw is,,,niet fijn. zo dadelik weer ff babywas vouwen :-D zitten echt leuke dingetjes tussen. Heb ook heel wat gepakt voor bij mn ouders, scheelt toch een heel gesleep
Ja, heel gek, maar in dit geval niet zo heel gek haha! Het is ook zo spannend.. Ik denk ook bij elk raar krampje, is dit een wee? Hoe voelde dat ook alweer? Maar meestal zijn het mijn darmen die in de knel zitten door uk...
-zucht- wat gaat vandaag langzaam, en dan regent het ook nog. Gisteren had ik zo'n goeie dag, eergisteren was flut, dus als we dit ritme blijven houden, is het morgen weer goed
Nou, ik ben eigenlijk wel blij met dit weer... Augustus kan ook bestaan uit hittegolven.. klef en klam weer, zweten bij het bewegen van je grote teen. Nee dan liever dit hoor! Maar jouw dagen zijn gelijk aan het weer dan Raccon?
JET! EINDELIJKKKKKKKKKKKKK! proficiat met jullie zoontje! iedere dag gekeken of het zover was, maar vandaag dan toch! Fijn hoor!
pff. wat een gedoe zo'n site.. ik snap er helemaal niks van.. najah.. ben ik lekker bezig met knutselen..
Geen regen bij jullie? Nienke, ja, mijn buien zijn helaas erg afhankelijk van het weer, heel vaag. Ik ben echt een heeeel stuk vrolijker als t zonnetje schijnt. Hittegolf is natuurlijk weer een beetje overdreven, maar regen en grijze wolken in augustus... nee. Lin, geweldig toch, zo'n site, kun je je helemaal op uitleven. Trouwens, voor zo'n baebiesite moet je wel betalen toch? Voor het plaatsen van foto's enzo?
Ja, ik kon helemaal niets toen ie gratis was dus ik dacht.. och, die twintig euro voor een jaar.. Laat ik hem daarna wel op cd branden ofzo.. Ben benieuwd wat Tj er van vindt..
zo'n basisding niet maar kun je maar 6 foto's in een album zetten geloof ik. Heb in het begin onbetaald gedaan, maar toen ik verder was in de zwangerschap betaald, dus nu kan ik meer. Tis maar net wat je wil
Hee, wat leuk, die berichtjes in het gastenboek. Oooh.. en ik heb ook een vriendje (oh, nee teintje heeft een vriendje).. Kenji en Lutein sitting in a tree K I S S I N G
ow hebben ze t weer verandert dan? Ach ja. Hier ook net de post geweest, erg gezellig kaartje van Loran!
Hoi meiden Hihihi Nienke wat lief van je vader. Ik wil ze ook pas op bezoek hebben als ik een beetje schoon en fris ben hoor. Eerst de placenta kwijtraken, beeb nakijken, beeb aankleden, ikke wassen en schone kleren. En ik wil ook nog eerst proberen beeb voor het eerst aan te leggen. Nou waarschijnlijk zijn we dan zo al ruim 1,5 uur verder voordat de deur open gaat Sterkte met je tante trouwens. Lintje, als ik die verhalen zo lees. Heeft je moeder last van menopauze ofzo? Is inderdaad erg fijn om te horen van je moeder dat het leven nu pas begint....Onwijs bedankt ! Receptie vind ik ook wel als een uitdagende functie klinken ... hihihii Ik ben trouwens ook echt dankbaar voor deze enorme shitzomer. Dat vind ik echt een geschenk uit de hemel hoor. Poeh je moet er niet aan denken dat het hittegolf na hittegolf was geweest. Nee hoor, ik ga voor de mooie nazomer. Volgend jaar zijn we klaar voor een zomer lekker klooien aan het strand Ik heb trouwens ook een site aangemaakt voor als de beeb er straks is. Zal de link nog ff plaatsen in mijn profiel. Daarstraks heb ik de benedenverdieping stof gezogen. Nu ik een beetje ben uitgepuft overweeg ik serieus om verder te gaan op de bovenverdieping . Nu is het wel zo dat we een hond en twee katten hebben hoor. Dus als je het hier echt fris wil hebben kun je je hier 7 dagen per week, 24 uur per dag uitleven en dan is het nog maar zo zo .... hahahah Ik had trouwens bedacht dat als de beeb nog lang op zich laat wachten, dat we misschien dit weekend ofzo de hond bij mijn schoonouders kunnen stallen. Vond ik eigenlijk wel een briljant idee van mezelf. Inmiddels raak ik zover overtijd dat het een logeerpartij van hooguit een week zal zijn en dan is hij wel mooi onder de pannen. Maar eerst maar eens horen van de vk morgen wanneer ik kan verwachten dat ik word ingeleid Mijn zusje gaat vrijdag weg naar Spanje. Dat is echt wel balen hoor. Ik hoop voor haar dat smurf dus toch nog voor die tijd besluit haar entree te maken...maar ja smurf en ik zitten op dit moment niet echt op dezelfde golflengte geloof ik Nou meiden Groetjes Kirsten
Mijn broertje zit nu in ver weg Frankrijk, die hoopt dus ook dat ie pas volgende week komt, ikke dus niet. Ik moet trouwens wel steeds om je lachen hopla, jij kan zo lekker razen. Zie jou ook echt tekeer gaan tegen je mannetje tijdens de bevalling