augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    GRRRRRRRRRRRR Kenji blijft 20 stemmen verschil houden. :cry:

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hee, Wan, hou je me naast gezelschap tot overtijd-lopen ook gezelschap met een babysite? Tis enkel voor de meiden hier.. en voor de kleine later maar mijn familie hoeft de site niet te zien hoor.

HEE MEIDEN FF STEMMEN HE! OP KENJI.. want (sorry mamalies) die heeft de meeste stemmen en Isa haalt hem niet meer in vermoed ik zo.. ook al verdient zij natuurlijk een gedeelde 1e plaats.

Maar laat aub een augustusbeeb winnen.. KOM OP STEMMEN..

zo goed Son?

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

heb toch weer netjes gestemd vandaag,,,,, gewoon even weer een reminder hier! Iedereen stemmen

Roy leest elke week op de beebiesite "van week tot week" dus elke week heeft ie weer iets anders te melden. DIt kan gebeuren of dat, nu staat er niet veel op en ook dat werd even gemeld haha. Bij ieder pijntje denkt ie dat ik een wee heb hahaha hij begint nu echt de kriebels te krijgen

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Zo dacht ik dat Tj de zwangerschapskalender niet las, maar die heeft ie dus in 1 dag compleet gelezen kwam ik afgelopen weekend achter. De lieverd.. ik zal even bellen en hem op de hoogte stellen van mijn nutteloze dag en vragen hoe laat hij thuiskomt en dat ie moet schoonmaken.

5. missgroovy

haha ja mannen bljven je verbazen

Sonjaw, die foto van Kenji blijf ik geweldig vinden, dat koppie en dat heerlijke handje. Super!

6. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    dag dames

net terug van apk..
    alles was pima en zag er goed uit.. nog geen aankondiging van een baby.. grrrrrrrrr.
    volgende week krijg ik wel een inwendig onderzoek om te kijken of ze al iets kunnen voelen en kunnen inschatten hoelang het nog duurd. en heel mischien al gestript. dus nog een weekje afwachten..

de verlos maakte het wel even heel spannend. ze dacht dat de kleine gedraaid was met het ruggetje.. die van mij ligt al weken rechts en ze dacht even dat ze nu links lag.. maar helaas. want dat zou een teken van een bevalling kunnen zijn. volgens mn verlos willen de kleinetje nog even snel draaien voordat ze eruit komen... en ze kan het weten is al meer dan 40 jaar verloskundige..
    maar zoals ik al zei.. helaas. ze lag toch gewoon rechts.. whahahahahha

nou dames eet smakelijk voor strax en ik kom nog wel eens voor bij gevlogen..

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Loor, bedankt voor je kaartje, erg lief en zeker een mooi gedichtje

Enne verder weinig te melden, morgen weer naar het ziekenhuis. Moeten daar al om kwart voor elf zijn dus weet niet hoe laat ik weer online ben...
    maar hou jullie op de hoogte..

Ga zo maar eens aan het eten beginnen,
    Knuffie

Oja, son..stem trouw iedere keer hoor enne ziet er echt zielg uit hoor z'n navel. Hoe doe je dat trouwens met de luiers? Die van Valentijn zitten altijd zo net op de navel of is dat gewoon omdat hij zo klein nog is :) :)
    Lijkt me toch wat lastig als de luier zo'n stuk open staat omdat z'n navel uitsteekt :rolleyes:

8. missgroovy

Daantje heb je niet nog een recente foto van je manneke :-D

9. Hoi meiden

Nou ik heb de bovenverdieping ook nog ff aangepakt hoor. Hubbie kwam net thuis en die zei: ik heb jou wel door !! Je probeert die kleine er gewoon uit te werken !

Yeps inderdaad, poetsen totdat mijn vliezen breken.... :)
    Maar bovenverdieping en benedenverdieping en vanmorgen de badkamer, was nog niet genoeg... helaas. Ach nou ja, het is in ieder geval weer lekker fris en schoon :rolleyes:

Nu gaan we zo dan maar ff boodschappen doen

Groetjes Kirsten

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Nou.. had ik vandaag verteld dat ik dat smsje kreeg van mijn moeder.. Wilde ze me dus iets duidelijk maken.. kom er net via via achter dat ze gister haar spullen heeft gepakt en bij d'r vriend is weggegaan WHAHAHAHHAHAHA.. de grap van de week. Kan het nog kinderachtiger?

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh.. en iedereen is weer eten. Als Tj thuis komt bind ik hem vast.. Is het redelijk als ik min of meer eis dat ie deze week gewoon iedere dag wat eerder thuis is?

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    ik heb al gegeten en je bent dus niet alleen.

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    O arme TJ Lin laat die man toch een beetje met rust hij krijgt het straks zwaar genoeg :)

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ah fijn Son.. Snapt zo'n man nou niet dat ie best wel es een weekje om vier uur thuis kan komen om te helpen? Ik heb geen zin in schoonmaken en boodschappen doen met dat maagzuur en die pijnlijke ribben. (verder hoor je me niet klagen hoor).

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He zit ik nu tegen me zelf te praten :confused:

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik stem ook iedere dag ;) .

Zonet een bezoek gehad van mijn huisarts..
    Die wou even kijken hoe het met mij en de kleine gaat.
    En hij was zeer tevreden, en vond ook dat ik ondanks de 'zware last' het zeer goed deed, en dat het alleen maar beter zou gaan ;) .
    Ach ja, zowel de vader als moeder zijn, is vrij zwaar, maar o zo leuk :) ..

@ lintje -> je zou het hem wel kunnen vragen natuurlijk..
    Want jij loopt ook al op je laatst ;) .
    Je weet maar nooit ;) .

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Neeh.. maar straks wel de deur opendoen en zuchtend en steunend de vaatwasser uitruimen en ik zie dat ie zich doodergerd dat ik het niet meer zo schoon heb als eerst. En het eten staat tegenwoordig ook niet meer voor hem klaar om half acht, geeeeeen zin in.

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    nee ik

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh.. en ze trekt volgende week bij mijn zusje in hoor ik net.. Die worden gillend gek van mekaar..

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Lintje, heb even een berichtje achter gelaten op je beebiesite;) en bij vriendenboek toegevoegd ;)

Deel Deze Pagina