Hoi meiden, Even als eerste Sarake feliciteren met de geboorte van haar kindje. Hartstike fijn en geniet er maar fijn van. Hier ook wat nieuws te vertellen:ik heb al de hele middag last van krampen in mijn onder buik en onder rug en het komt en het gaat. Het is goed op te vangen met ontspannings oefeningen en mijn lieve schat die me goed bij staat. Ik heb heel sterk het gevoel dat dit het prille begin is van mijn bevalling die er aan gaat komen. Heb dit nog niet eerder ervaren. Ik vind het zo spannend allemaal en mijn vriend ook natuurlijk. Ik hou julie op de hoogte hoe het gaat en natuurlijk als de bevalling achter de rug is straks. O daar komt weer een kramp even wachten hoor............... Nou deze was heel goed op te vangen. Meiden tot snel weer en een dikke knuffel van mij. Teddy.
Hoi lieve meiden, even snel een berichtje van mij. Alles gaat helemaal prima hier, Keenan Jay is echt een kanjer van een kereltje ! Bevalling is ook prima gegaan, ondanks dat ik het even moeilijk kreeg tijdens een weeenstorm (rugweeen) en tijdens die weeen gezegd heb ik dat NU naar het ziekenhuis wilde voor een keizersnede of een ruggeprik whahahahaha ! De bevalling is erg vlot gegaan, om kwart voor 1 's nachts kreeg ik mijn eerste weeen, deze waren nog prima op te vangen. Rond half 4 heb ik Erwin wakker gemaakt om te vragen of hij wilde timen, want de weeen volgden elkaar rap op. Toch maar de VK gebeld, die kwam meteen en toucheerde me, 5 cm ontsluiting. Ze besloot om te blijven, belde de VK in opleiding en de kraamzorg. In het begin nog heerlijk tegen al deze dames gebept, was heel gezellig, maar op een gegeven moment keerde ik toch wel heel erg in mezelf. Foto's en het hele bevallingsverhaal zullen nog volgen, ik ben namelijk nog niet helemaal bijgekomen van de bevalling (misselijk, duizelig) en ik heb vreselijk veel last van naweeen, maar ik wilde toch even wat van me laten horen !
Nou meiden ik ga er van door en ga er een rustige avondje van maken samen met mijn vriend en wie weet gaat het vanacht of zo gebeuren. de krampjes houden nog steeds aan om de zo veel tijd. Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks. teddy.
Hai Jet, fijn dat he er weer bent, lekker uitrusten meid en bijkomen nu. Teddy, spannend, jij mag ook wel een keer nu. Demi, hoop dat het allemaal deze week gaat gebeuren! Sarake, gefeliciteerd met Allyssia, wat een prachtige naam, lijkt een beetje op wat wij hebben voor een meissie Hopla, hier nog een huis hoor, heb er echt geen zin meer in Nou, na de VK had ik echt weer een huilbui van jewelste, hubbie kwam thuis en schrok helemaal. Maar alles was natuurlijk weer goed, bloeddruk en hartslag beeb onveranderd en alle kwaaltjes horen er gewoon bij, maar pfff, ik had het helemaal gehad. Dus even lekker uitgehuild in hubbie's armen en toen samen boodschappies gedaan en heerlijk overaardappeltjes met vissticks en appelcompote gegeten. Zelfs nog een taartje gekocht, maar die bewaren we maar tot morgen, zaten allebei zo vol. Een goeie rom-com kijken helpt dan ook echt wel mee aan de opbouw van het humeur, dus nu gaat het wel weer Zo, even van me af geklept. Fijn zijn jullie toch dat jullie zo lief luisteren
Sarake: proficiat met je dochtertje! En euhhhhh sjips wat wou ik verder nog roepen? Volgens mij was er iemand aan het rommelen: dus zet hem op! Ow ja, jet: fijn dat je ff post, ik was wel zo benieuwd naar je bevalling! Lekker vlot gegaan hoor! Ik ben blij voor je dat hij dan toch eeeeeindelijk wilde komen!
Sarake gefeliciteerd met je dochter !! Teddy , zet hem op. Ga dr voor. Go go go !! Jet , welkom terug op naar de Aug mama`s Afwachtende meiden... ik hoop dat het bij jullie niet lang meer gaat duren. De laatste loodjes zijn het zwaars , het wachten nog zwaarder... Hopelijk komen jullie kleintjes er spoedig aan. Voor jullie allemaal een dikke knuffel en een natte kus , jullie kunnen het!
nee bezig om toch ook maar een website te bouwen voor de baby. Krijg het fotogedeelte alleen nog niet goed aan de praat Jet , fijn om iets van je te lezen. Rust maar goed uit Teddy : spannend
Leuk, gaat nu iedereen een website bouwen Ja, jij moet natuurlijk wel, als (soort van) ICT-er, bouw je em wel zelf? Hubbie heeft em hier zelf gemaakt, kan niet wachten om em te gaan vullen
Ik moet maar gaan slapen, want mn ribben gaan weer zeer doen en dan moet ik liggen. En liggend tikken gaat niet zo goed. Dus knuffels en tot morgen.
Avond all, Vanochtend bij de verlos geweest en alles was weer goed. Sarah: Gefeliciteerd met je meisje! Mooie naam! Heb momenteel een pokkebui..........hormoonbom los gebarsten ofso Ben het even zo zat........al die happydepeppy mama's en papa's Als ik het hier dan lees,,,,hoe elke vriend/manlief heerlijk mee leeft,,,,,,,dan kan ik soms zo jaloers zijn Ik gun het jullie echt van harte allemaal ,,,,,,,maar mezelf ook.......maar dat zit er niet in, en daar baal ik momenteel ff enorm van Ik moet me altijd maar sterk houden,,,voor iedereen en alles.....alles zelf regelen, alles zelf doen. Geen feedback of mening van manlief. Mijn ex doet wel heel veel voor me en is er wel als ik hem nodig heb, maar das toch heel anders.... Ik mis het echt samen zwanger zijn..... Nou is het natuurlijk wel mijn eigen keuze geweest samen met de aanstaande paps,,,,dat ik het alleen doe.........maar toch Ik zit hier....en hij bij zijn vrouwtje En dan kan Alychia ook nog eens met rake opmerkingen komen,,,,,,pfffff nou dan wil het wel Vanaaf....ik haal haar op bij oma (ging ze vanmiddag spelen) en hebben het over het weekje logeren wat ze volgende week gaat doen. Dus ik vraag....als de baby nou komt als jij bij oma bent, kom je dan wel naar huis? Heel stellig een Nee Ik kon wel door de grond zakken! Of ze het nou wel of niet meent,,,,,,het deed zo'n pijn..... en me moeder vond het natuurlijk supergrappig Pffff moest het ff kwijt hoor...... Ik ga een does nemen, mischien helpt het... Kussies
Jaaaaaaaa nieuws van Sarake! Meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw meisje Allyssia! Nu lekker bijkomen, want een ks is niet niks! Teddy, klinkt als het begin van je bevalling hoor meid, hopelijk zet het door en kun je het lang goed opvangen. Jet, wat leuk dat je hier even langskomt! Fijn dat de bevalling zo goed en voorspoedig is gegaan. Raccon, overtijd zijn trekt echt een wissel op je he? Die dagen na D-day lijken tig keer langer te duren en je bent ook veel zenuwachtiger... Tenminste, zo voel ik het wel.. Demi, weer een dag voorbij! Hopelijk haal je de afspraak bij de gyn niet donderdag! En leuk al die websites, altijd handig, ook voor verwegwonende familie! Wij hebben de website op het geboortekaartje gemeld. Kan iedereen de kleine man vast bewonderen! x Nienke