augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Sarake gefeliciteerd met jullie kleine meid! Hoop dat je snel weer een beetje opknapt van de ks!

Teddy spannend ik hoop voor je dat het lekker doorzet en je snel een verse baby in je armen kunt houden.

Andere dames slaap lekker vannacht, dikke knuffel en kus!

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Sarake, gefeliciteerd meid!

Jet, nogmaals gefeliciteerd!

Nu nog proberen jullie bij te benen, en ik moet me nog melden bij de mamma's....poe zeg, hoe deed ik dat hiervoor ;)

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Dames, echt onwijs bedankt voor de kaartjes, doet me enorm goed (schaam me nu enorm dat ik ze pas laat op de post heb gedaan :oops: ).

En Loran, mooi geboortekaartje, helemaal geweldig!

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Wannie : sterkte meid, ik kan me wel enigszins inleven in je situatie ( ben heel lang alleenstaande mams geweest, maar niet tijdens zwangerschap en dat maakt het nog veel moeilijker denk ik ) Altijd maar sterkt zijn is niet makkelijk. Dikke knuffel

Raccon : yep bouw hem zelf ( waar ben ik aan begonnen :) ) trusten

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jet, goed om wat van je te horen, rust lekker uit..

Sarake gefeliciteerd

Teddy zet em op!

6. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Joehoe weer een nieuwe voorraad beebs!! Jet en Sarake van harte gefeliciteerd!!!

Loran bedankt voor je kaartje.

En ehhhh fuck a duck ben het kwijt......
    Zit hier ook zowat achter de pc te slapen, denk dus dat het handig is als ik zo een verdieping hoger ga. En nu hopen dat mevrouw nu wel slaapt. Die is gisteren nl van 23.00 tot 2.00 niet van plan geweest om te gaan slapen en was alleen stil als we haar vast hielden.... :rolleyes: :rolleyes:

Trusten

Oja dat was het:
    Dames die aan het rommelen zijn zet 'm op!

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    en ook ik ga nu naar bed.

Heb vanavond even een website in elkaar geknutseld.
    De gallery doet het nu ( lastig om erin te krijgen)
    Morgne gastenboek aan de beurt ( hoop ik )

Jasper is van het Grafische deel...

ps hij heeft beloofd indien nodig alle monddoekjes weg te fotoshoppen .... ( dat lukt nooit maar de intentie is lief toch :) )

8. Nou meiden

Voor het eerst 's nachts achter de pc gekropen om hier te schrijven, hihihi wat een unicum.

Gisteravond rommelde het een beetje. Maar niet spectaculair dus gaan slapen. Ik was om 3 uur wakker voor een plaspauze. Ben weer teruggekropen in bed. Maar lag ineens zo te malen of alles wel goed is met de beeb enzo en dat ik morgen (of later vandaag dus) naar de vk moet (misschien strippen) en nu wel nerveus word.

Toen dacht ik om 4 uur: ik ga er even uit. Glaasje melk drinken en daarna weer verder tukken.

En toen stond ik bij de trap en heb ik een beetje in mijn broek gepiest... :confused: Was niet heel spectaculair veel, maar wel een beetje (slaap tegenwoordig gelukkig met verband voor het geval dat).

En nu ben ik dus confuus. Heb ik nou in mijn broek gepiest of was het een beetje vruchtwater?

Ik heb instructie om direct te bellen als mijn vliezen breken, omdat ze niet weten of beeb helemaal vast ligt. Maar pas had ik gevraagd: wat nou als de vliezen niet met een grote plens breken? En toen reageerde de vk nochalant van: oh dan is het wel goed, want dan weet je zeker dat ze er goed voor ligt met d'r koppie.... :rolleyes:

Pfffffffffffft ik ben dus eigenlijk niet van plan om nu te gaan bellen voor dat kleine scheutje, waarvan ik het niet zeker weet. Maar voel me ook ff niet happy zeg. Verdorie wat een gezeik ..... :(

Ga denk ik eerst maar ff checken of ik nog verder 'lek'

Groetjes Kirsten

9. Nou ik lek op dit moment in ieder geval niet, dus ik ga zeker de boel niet wakker schudden hier

Nu nog ff verzinnen hoe ik mezelf genoeg kan kalmeren om nog ff door te slapen

Wel fijn dat ik morgen toch naar de vk moet. Kan ze wel meteen ff checken of alles goed is

groetjes Kirsten

10. hihihhi ik bedenk trouwens ineens dat dit van die verhalen zijn waar ik altijd smakelijk om kan lachen:

Goh je was 41 weken zwanger?
    En toen dacht je dat je in je broek pieste?
    Pies jij wel vaker in je broek dan?
    Nee?
    Hoe kun je dan met 41 weken denken dat je misschien in je broek piest?

Nu begrijp ik pas dat het soms écht niet zo klip en klaar is :rolleyes:

Oh ja, ik had trouwens wel gecheckt en wat het ook was, het was helder.
    Dus dat scheelt in ieder geval....

Ik ben aan het Mahjongen

Groetjes Kirsten

11. Sjow nou ik ben wel weer rustig.

Ga toch maar weer even liggen, want als het zo is kan ik mijn rust goed gebruiken. En als het niet zo is ook ;)

Bel denk ik morgenochtend wel maar meteen de vk. En dan hoor ik wel wat ze ervan vindt.... Misschien hoef ik dan niet naar het spreekuur maar komt ze hierheen.

Nou meiden trusten
    Kirsten

ps: sonja ik zet jouw nummer in mijn mobiel, heb nl geen buddy

12. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ben reuze benieuwd Kirsten..

Ben ook heel de nacht wakker geweest..
    Heb vele voorweeen, maar waar ik toch
    het meest last van heb is het vocht. Pfff,
    af en toe staat alles zo strak. Dat doet
    heel erg zeer !

Net dan ook even goed een potje zitten
    huilen. Ik hou het niet meer vol...

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jee weer nacht brakers weer beebs of niet?Jet deed het ook zo :) :)

Hus Hopla meld je of lig je nu lekker te slapen.hihi

Jullie geloven het niet maar uk ligt nog lekker te slapen.
    Gisteravond heeft hij om 20,00 borst gedronken maar niet genoeg dus heb ik de kolfmelk van die borst ook nog gegeven.Om 21 uur is hij met Ati onder de douche geweest.Daarna viel hij in slaap en kregen we hem niet wakker.Dus maar op bed gelegt en heb ik gedacht oke dan komt hij wel rond 12 uur zoiets.Wij dus ook vroeg ons bed in inmiddels half 11.En om hlaf 3 melden meneer zich :confused: :confused: 6,5 uur later Fles er in schone broek 2 min kroelen en weer slapen.En nu nog steeds.OOOOOOOOOOOO wat is dit heerlijk kom hier echt van bij.dat ik ook weer wat uren kan slapen.Wil vandaag wel proberen om het wat beter te regelen dat hij dus nu wel om 10/11 uur z'n laatste fles krijgt.Ik zei vanmorgen tegen Ati ik heb narcose melk gemaakt :) :) :confused: :confused: Hij wat zeg je wat heb je gemaakt.Je hebt toch niet :) :) :) Nee hoor schat hij heeft mij slaap vermogen eindelijk gevonden. :) ;)

Meiden die een slechte nacht gehad hebben knuffie.

Meld me later.Iedereen een fijne dag.Hier is het rot weer hoop dat het beter word.

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    ooo wat lekker dat ie al heeft doorgeslapen zeg.. Van zulke nachten moet je het echt hebben he...

Hier ook rotweer, het regent al vanaf gisteravond... blehhhhh !

15. goeiemorgen meiden!

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik ben ook weer op de planeet. Ik geloof dat ik aardig wat gemist heb, maar ik heb me een aantal dagen niet lekker gevoeld. Ilse daar en tegen is een fantastische tevreden meid.

Er zijn vast al wel weer wat beebjes geboren.
    Gefeliciteerd allemaal meiden.

Meiden die op het laatst lopen, heel veel succes met de bevalling. Jullie kunnen het.

Ik zal weer proberen elke dag even bij te lezen vanaf nu. ;)

17. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Goeiemorgen allemaal,

Moest erg lachen om je monoloog Hopla, ook erg ged voor te stellen. Fijn dat je zo naar de gyn mag.

Het gaat echt goed met Kenji, heerlijk zeg.

Hier gewoon ziek geworden van koortslip. Nog nooit zo erg gehad. Hele lip is dik en ik voel me echt goed grieperig. Denk dat ik geen koorts heb maar ga zo toch maar even temperatuur meten.

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Wannabe wat een gedoe met die koortslip. Ik had het ook toen G was geboren, ik heb dus ook 2 weken of zo met mondkapjes om moeten lopen. Geen gezicht en ik vond het ook heel erg dat ik hem niet kon kussen of zo. Zit je daar te voeden met zo;n ding om je mond! :(

Hier een supernacht gehad, ze sliep van 20 uur tot kwart voor 5, en de fles van half 12 hoefde ze eigenlijk geeneens. Na kwart voor 5 wel weer spoken helaas, maar nu slaapt ze. Ik denk dat ik zo na het douchen ook ff mijn bed weer inspring, hubbie en zoon zijn lekker zwemmen.

Hopla: ik hoop dat je goed nieuws krijgt en dat het eindelijk is begonnen! Succes!

19. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Morgen meiden!

Hier weer goed geslapen! Daalijk voor APK naar de verloskundige. Verder ben ik denk ik de hele dag wel weer bezig want het huis is een groot zooitje!
    Nog 1 dagje voor mijn uitgerekende datum....ik hoop zo dat ik snel ga bevallen :)

Fijne dag allemaal

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zo, wat heerlijk zeg Sonja, dat Kenji goed heeft geslapen..
    Ik knijp mijn handen al dicht als ze pas na 4,5 uur zich meld voor de fles :oops: .

Hopla -> En, hoe gaat het met jou? Hoop dat je al bezig bent..

wannabe -> Echt vervelend zeg die koortslip..
    weet je wat ik er tegen gebruik (smeer het elke dag op mijn lippen, en niet weer gehad sinds ik 9 weken zwanger was ;) ;) ) Echinachin Stick
    Is een lippenbalsem tegen koortslip, en beschermd ook gelijk tegen schrale lippen em heeft een bescherming tegen de zon.
    Ik gebruikte dat ( alleen deze mag je tijdens de zwangerschap en na dien gebruiken!)
    en binnen 2 dagen, was het zo goed als weg ;) .
    Ik zou dat eens gaan proberen, is op natuurlijke basis ;)

@ Wannie -> Ik heb dat ook gevoeld tijdens de zwangerschap, en helemaal op het eind..
    Gelukkig had ik mijn moeder bij de bevalling, en dat heeft me wel goed gedaan.
    ( al was het om maar te horen dat ik het goed deed etc. en dat ze trots op me was).
    En als je dochter al zoiets tegen je zegt, of ze het nou wel of niet meent, is nooit leuk..
    Kan echt heel hard aankomen.
    Vooral nu je steeds prikkelbaarder gaat worden ;) .
    Maar schrijf het rustig van je af hoor..

Deel Deze Pagina