Mogge meiden Ik was nog even terug gegaan naar bed en heb nog getukt van een uur of 6 tot 9 uur. Toen ik mezelf om 9 uur mijn bed uit liet rollen, gutste er opnieuw een scheut uit. Maar dit keer wat erger dan vannacht. Snel naar de wc gerend, potje omgespoeld en het is me zowaar gelukt om 2 druppels (letterlijk) op te vangen: Helder met witte puntjes. Heb dus meteen de vk gebeld en die komt straks langs. Dan is het even afwachten of het echt de vliezen zijn die gebroken zijn en wat de verdere plan de campagne is. Is nog niet duidelijk of ik nog naar het spreekuur moet.... Spannend hoor, maar nog geen wee te bekennen helaas. Maar ik denk zelf wel dat het vruchtwater is. 1 keer een beetje in mijn broek plassen zou misschien kunnen, maar dan 's ochtends nog een keer... neuh Ik hou jullie op de hoogte Wannabe wat balen van die koortslip joh. Ook nog eens koorts erbij. Ik hoop dat je je snel beter voelt, want dit is niks. Sterkte ermee Groetjes Kirsten
Zo hier van 1 tot 5 doorgeslapen wauw (en dat zonder beeb hihi) Voel me helemaal happy. Dadelijk naar de verlos. Ben benieuwd of ik deze keer weer iets geks te horen krijg. Ik wil geen hoge bloeddruk of spoortjes eiwit deze keer haha Wannabe, shit zeg die koortslip. Maar wat Loran zegt die stick heeft een vriendin van me ook en dat werkt erg goed! En aangezien op natuurlijke basis dus baat t niet dan schaad t niet. Leuke site trouwens! Loran t kaartje vondt ik erg toepasselijk, echt in alles. Vond de mama en beebmuis zo schattig op de voorkant! Stephanie, bijna uitgerekend, gefeliciteerd, nu maar hopen dat de kleine zich aandient. Enne rustig aan met poetsen hè Kuki wat lekker zo lang geslapen! Lekker van genieten. En Sonja, jij ook al, heerlijk zeg! Ooooow heel fijn t begint me hier toch te gieten Rapoenzel (((( KNUF)))) Hopla hahah mooi verhaal die houden we drin. Zo nu ff ramen dichtgaan doen voordat ik kan gaan dweilen
Hier is net de mevrouw de deur uit van de jonge gezinnen doos.Van de Etos weer een hoop spullen rijker en leesvoer.hihi Het is wel een leuke doos.Willen jullie weten wat er in zit of wachten jullie af Wannabe goed smeren dan ben je er misschien zo vanaf.Hoop dat het snel over is. Hopla dat klinkt als vruchtwater ruikt het ook zoet? Missgroovy heerlijk he even slapen.Doet goed. Kuki jij ook krijg je weer een beetje energie van. Loran 4,5 uur heerlijk toch vind ik super kijk wat ze verschillen in leeftijd.en het is nog maar de vraag of hij het volhoud he zo Miza fijn weer wat van je te horen en natuurlijk leuk dat je al bij de mama's ben geweest.
Zal zo ook weer even stemmen Son, maar als het zo doorgaat dan ben ik bang dat ie altijd een beetje achter zal lopen. Niet dat het uitmaakt, voor ons wint ie gewoon! Volgens mij is er nog nooit zoveel gestemd in een maand. Oe, Hopla, binnen nu en 24 uur, je weet het. En wie weet, misschien is al dat voorwerk er wel voor geweest dat je maar heel weinig weeën nodig hebt zo Loor en Son, wat heerlijk dat ze lekker hebben doorgeslapen, ben echt benieuwd hoe onze uk het zal doen. Zoals ik er nu voor sta mag ie de hele nacht huilen, als ie er maar uit komt, maar dat neem ik over een paar weken vast wel terug Maareh, wat hebben jullie gegeten die avond ervoor? Misschien toch iets in de melk? hihi, oh nee, Loor geeft FV, ach, viel te proberen
ah Kuki ervaring met koortslippen dus. Ja ik zie wat jou overkomen is dus ook al helemaal voor me. Mieden bedankt voor de tips , Lran ik ga dat zeker halen. Zit nu aan de best aggressieve middelen ( maar dat mocht van de apotheek en de VK), lijkt alleen maar erger te worden. nog nooit zo erg gehad. Missgroovy : succes bij de VK Kirsten: dat klinkt gewoon als vruchtwater hoor. twee keer in je broek plasse nterwijl je dat nog nooit gedaan hebt en witte puntjes erin ... mmmmmmm kan bijna niet missen toch. Veel succes dan want over 24 uur heb je vermoedelijk je kleine in je armen. uiteraard weer gestemt op Kenji
Leuke site Wannabe, heb alleen t idee dat de dagboek entry's niet op volgorde zijn, of is de bovenste wel later getikt dan de eerste?
Goeiemorgen dames... hoewel ik bijna nooit wat schrijf, lees ik elke dag trouw mee. ik moet altijd reuze lachen om de soms belachelijke dingen die jullie meemaken. zo kom ik mijn dag een beetje door.. (wat moet ik anders doen in mijn verlof..) ik ben vandaag precies 40 weken zwanger.. alleen heb ik nauwelijks last van enig voorbereidings tekenen... geen gerommel geen voorweeen niks.. mijn baby vermaakt zich prima daarbinnen.. ik hoop ook snel mijn baby in mn armen te kunnen sluiten en zo ook mee te kunnen verhuizen naar de augustus mama's.. fijne dag, alle bevallen mamma's gefeliciteerd alle moeders in spe die nog moeten, veel succes
Hoi meiden Nou ze is net geweest en dit geloof je dus niet: gééén vruchtwater JANK SCHREEUW KRIJS ! ! ! Ze denkt dat het misschien afscheiding is, of toch wel urine.... Hoofdje van beeb ligt niet diep genoeg om te strippen. Dus ook dat ging over helaas..... Maarrrrrr het goede nieuws van de dag was dat ik 1 hele cm ontsluiting heb. Hoera nog maar 9 negen te gaan Schiet mij maar lek en geef mijn portie maar aan fikkie, ik heb het er wel weer mee gehad Pfffffffff verder was alles wel weer goed, hoef niet meer naar het spreekuur vanmiddag Nu is de plan de campagne dat zaterdag de dienstdoende verlos ff alles komt checken en kijkt of er inmiddels meer ontsluiting is. Eventueel strippen als dat dan wel gaat. Maandag nog 1 keer op het spreekuur. Dinsdag naar het ziekenhuis voor CTG enzo. En dan donderdag het ziekenhuis in om in te leiden... Tenzij dat stronteigenwijze smurfje van mij eerder toch nog anders besluit. Wat ik niet verwacht...... Nou ik ga maar eens ff een boterham eten. Was ik nog niet aan toegekomen. Als ik nou gewoon niks meer ga eten.... zou ze dan trek krijgen en er alsnog uit komen.... ? Groetjes Kirsten
Nou hopla dat klinkt idd als gebroken vliezen, Spannend! Sonja fijn dat Kenji eindelijk de slaapmodus heeft ontdekt. Ik gebruik altijd Prevner voor een koortslip, is volgens mij niet op natuurlijke basis maar werkt wel erg goed! Zo zal nog eens even bij de mama's gaan kijken.
Hai mamary, welkom bij de overtijdlopers, vervelend he, nog helemaal geen voortekenen. Maar, zoals iedereen heel optimistisch tegen mij steeds zegt: geniet er nog maar even van, t komt vanzelf
@ Wannabe -> tegen mij zeiden ze juist dat ik dat andere absoluut NIET mocht gebruiken.. wel vreemd dat ze jou dat wel laten gebruiken
DOH #-o Hopla, wa's dat nou weer voor raars. Naja, hopen dat de overige 9 heeeeeeeeeeeel snel gaan. Wat een eigenwijze smurf heb je daar zeg
Wannabe je site word gaaf.Wacht nog af hoe hij verder word. Alle meiden die hebben gestemd dank dank.En ik ben blij dat hij voor jullie ook nr 1 is hihihi Ga nog even wat foto's op de site zetten van hem in z'n zak.hahaha Hopla wat kl....... Maar hoop dat de andere cm snel komen. En wat is het nog stil.Lintje slaap je nog en alle andere.?
Hoi meiden, hier even wat nieuws van mij en ik denk dat het de laatste keer is voor dat ik ga bevallen. Gisteren om 16.30 begonnen de weeen heel licht en het was goed te doen. In de loop van de avond werd het steeds heviger en we zijn een slapeloze nacht in gegaan met weeen op vangen en ik heb ook mijn slijmprop verloren want ik heb vanacht bloed verlies gehad met slijm. De vk is langs geweest en die vertelde dat ik 1 a 2 cm ontsluiting had. Vanmiddag komt ze weer terug en wie weet is het dan 4 cm geworden,ik hoop het zo. Ik ben helemaal kapot en ga zo weer slapen,proberen althans. Tot zo ver even mijn verhaal om julie op de hoogte te houden. Ik hoop snel goed nieuws te brengen dat mijn kindje geboren is. Meiden ze m op he julie kunnen het. Knuffel van Teddy.
15 augustus - Hopla APK VK, 11.30 Eventueel strippen 16 augustus - Demi26 Gyn. CTG/Echo 13.50 uur 20 augustus - Nikster APK vk 10.00 Eventueel strippen 22 augustus - Missgroovy APK vk 09.30uur GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje Gb gewicht: 1980 gr 16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje Gb gewicht: 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje Gb gewicht: 2664 gr 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje Gb gewicht 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje Gb gewicht: 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje Gb gewicht: 2940 gr 3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje Gb gewicht: 3100 gr 3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje Gb gewicht: 3590 gr 3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr 6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje Gb gewicht 3070 gr 7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje Gb.gewicht 4200 gr 7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje Gb gewicht 3360 gr 7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr 12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje Gb gewicht 2810 gr 14 aug 24 Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm 14 aug 25 Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm BEVALLINGSLIJST 4 augustus 02. Demi26 SURPRISE 1e kindje +17,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 03. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 9 augustus 04. Hopla MEISJE 1e kindje +14.5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 10 augustus 05. Nikster MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 7-7 TB, FV 11 augustus 06. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 07. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 8. Nienke JONGEN 2e kindje +13,0 kg, 104 cm Verlof ZB m.i., BV 15 augustus 9. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 10. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 11. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 12. Maro Meisje 1e kindje +10 kg verlof sinds 8-7-07 FV 19 augustus 13. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 14. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 15. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV 21 augustus 16. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +6,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 17. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 19. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +19 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV 24 augustus 20. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV 25 augustus 21. Jumde Meisje 1e kindje +9 1/2 kg, 96 cm Verlof 30 juli TB, BV 26 augustus 22. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV 27 augustus 23. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 24. Missgroovy Fenne 1e kindje +21 kg, 120 cm Verlof 31juli TB, BV 25. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV 21 meiden - 22 jongens - 4 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is keizersnede