ATTENTION! Okeej, ik snap het ff niet, we zijn hier met zo'n 50-60 mama's. Als we allemaal iedere dag stemmen zitten we zo heel hoog met de stemmen.. Van de 50-60 zullen er plusminus 10 mama's zijn die niet in staat zijn om te stemmen.. ehm, blijven er iig nog 40 over. Dan hebben we over drie dagen 120 stemmen erbij! KOM OP AUGUSTUSMAMA's.. links in het menu: baby v/d maand!
@raccon: Ik mag er volgende week al heen omdat ik nu 2,5 weken met voorweeen loop. Ze weten dan nog niet zeker of ze gelijk aan inleiden maar dan ben ik in elk geval al bij een gyn onder behandeling. Ik vind het inleiden opzich ook heel erg eng maar ik word helemaal gek van de pijn van de voorweeen
Hoi meiden Nou ik ben weer een beetje bekomen van de deceptie Teddy toi toi toi, ik hoop dat het snel door gaat zetten voor je. Demi, wat zijn de plannen bij jou nu? Morgen naar het ziekenhuis voor Ctg enzo en wordt je dan vrijdag ingeleid? Of heb ik dit al gevraagd? Hihihih zwangerschapsdementie . Maar ik vroeg het me af omdat hier dus heel duidelijk is: volgende week donderdag, dus op de dag af 42 weken, ga ik het zk in en gaan ze inleiden. (Vind ik in ieder geval heel fijn om te weten. In principe mogen we er dus van uit gaan dat we volgend weekend pappa en mamma zijn) Vroeg me dus af of dat bij jou ook zo is, of misschien dat ze morgen al wat gaan doen? Of ben ik dan over-enthousiast ... Blijft toch een beetje van de zotte hé dames, dat er zó veel verschil zit tussen ziekenhuizen. Hier in de regio zijn diverse ziekenhuizen die pas bij 43 weken gaan inleiden. Dit ziekenhuis is 1 van de weinige die bij 42 weken ingrijpt. Gevolg: dit ziekenhuis puilt uit, want een hoop dames vluchten dan maar hierheen (en geef ze eens ongelijk ) Stephanie, ik hoop voor je dat ze volgende week in kunnen grijpen. Of liever nog: laat de beeb eerder maar uit zichzelf komen Uhm die jonge gezinnen beurs is ook niks voor mij. Ben echt geen beursenmens, kan niet tegen de drukte enzo. Kan bijvoorbeeld ook niet tegen markten, too much, word ik iebelig van Missgroovy, fijn dat alles weer goed was bij de vk. Tussen alle bevallingen, loos alarm en voorweeënleed door zou je haast vergeten dat onze beebjes het gewoon nog steeds hartstikke goed doen. Ik kan wel flink de pest in hebben af en toe. Maar ben nog steeds wel heel blij hoor, dat ze zo'n grote smurf is geworden Wannabe ik hoop dat je koortslip snel helemaal weg is, want hier wordt je natuurlijk niet vrolijk van. Lintje sterkte met je moeder. Tis natuurlijk lastig om er hier over te schrijven, maar zo tussen regels door en de dingetjes die je af en toe tussendoor dropt valt het allemaal niet mee. Ik schreef voor de grap : menopauze, maar ik geloof dat ik er niet heel erg naast zat . Toch knap lastig zo'n moeder die zo ontzettend met zichzelf in de knoop zit, net nu jij genoeg aan je hoofd hebt. Knufffff hoor Ik ben inmiddels dus wel weer aardig bijgekomen. Ik ga er eigenlijk wel van uit dat het afscheiding is en geen urine. Ook omdat ik natuurlijk een beetje had weten op te vangen. Dat was écht geen urine. Geloof dat de vk ook meer dacht dat het afscheiding was. Nou en dat vind ik dan tóch wel weer licht hoopgevend geloof ik . Als dat ineens zó drastisch veranderd, is er misschien toch wel iets aan het rommelen.... ik heb nog nooit zulke gekke afscheiding gehad die dun mijn broek in liep . Dus wie weet is er toch iets aan het rommelen De baarmoedermond was trouwens al voor helft verstreken had ik dat ook al gezegd, plus dus 1 cm ontsluiting. Dus nou ja, ik blijf toch nog een klein beetje hopen dat het misschien tóch nog eerder gaat gebeuren. En ik vind in ieder geval heel fijn dat ik nu weet dat ze écht donderdag gaan beginnen, punt uit. Als ik dan mazzel heb, niet de pech van een zesdaagse marathonbevalling heb, is het écht volgend weekend gebeurd.... groetjes Kirsten
De pop natuurlijk nee, gewoon even kijken hoe die staat en of de slang en dopjes geen lekkage hebben enzo. Maar het doet et allemaal prachtig. Heb mn mobiel ook af, dus vanaaf gaan we em ophangen, zometeen even een haakje zoeken en dan zal ik vanaaf een foto maken. He Hopla, afscheiding is toch niet zo vloeibaar en doorzichtig als vruchtwater? Had trouwens gelezen dat als de vliezen laag breken, je dan een plens kunt verwachten en als ze hoger breken dat het er dan in beetjes uitkomt. Erg fijn om te weten dat je dit weekend sowieso mama bent Nou Son, ze willen allemaal niet, op die manier is het wel moeilijk om hubbie te overtuigen hoor naja, we hebben nog even tot november, eerst maar ons uitje in oktober.
Hopla, tnx enne.. in mijn zwangerschapskalender staat dat je vooraf aan je bevalling waterige afscheiding hebt. Dusseh.. hoopgevend! En Raccon.. Hopla bedoelt volgende week donderdag geloof ik.. dus dit weekend nog niet.. Al hoop ik dat de kleine zich straks aandient.
Raccon Erg fijn om te weten dat je dit weekend sowieso mama bent Volgend weekend hoor, we moeten nog ff geduld hebben. Volgende week donderdag gaan ze me inleiden, als ze zelf nog niet .... nou ja... je weet wel Maar ook dat vind ik dus al heel erg fijn om te weten. Stom is dat hoeveel het scheelt als je een datum of houvast hebt Ik denk dat ik maar weer ff ga tukken. Beetje bijslapen na vannacht kan geen kwaad groetjes Kirsten hihihihihi Lintje, tegelijk gepost Truste !
Was dat jonge-gezinnen-idee ook voor de mannen mee? Oh.. kan ik bij voorbaat al zeggen dat ik meneer J nooooooit van z'n leven mee zal krijgen. Ik hoef het niet eens te proberen: "Dag lief, er is een jonge-gezinnen-b.." "NEE!" "Ma.." "NEE.. daar wil ik nog niet dood gevonden worden"
Hi, wat spannend wordt het nu allemaal. Teddy heeft straks haar wondertje, hopla die lekt maar niet lekt...maf, veel gerommel en ik wil beebs zien...niet te snel, heb geen kaartjes meer in huis Son, wat fijn dat Kenji zo lekker heeft geslapen. Deed die van mij dat maar wat minder . Wannabe, mooie site, en sowieso leuk dat iedereen met websites bezig is, leuk! Mijn man krijg ik no way mee naar de JGB. Over z'n lijk. Het is al heel wat dat ie net de deur uit is om zoogcompressen en andere dingetjes te halen Raccon...wilde iets tegen je zeggen, maar ben het kwijt solly, komt wel weer terug. Nu ga ik mijn lolo-ferrari-boops even legen, want die staan op knappen Kom straks nog even terug. Vandaag lekker geen visite
Lolbroeken, ach, ik denk dat mijn hubbie ook wel zo reageert, wel zielig voor Ati Ben even alle beebsite's aan't afstruinen, maar Kiki, die van jou doet et ook al niet.
O ja, ik weet het weer! Raccon, badje uittesten kan je ook met inhoud doen hoor, gewoon zo'n ding uit het kraampakket eronder gooien en kijken of ie lekt. Vanochtend geen lekkage geconstateerd
Doet m'n site het niet? Maf, bij mij wel? Klik je door of typ je zelf? Het is sinds vanochtend nl. thorstenknaven i.p.v. kleineknaven Staat niet veel bij hoor, ben nog steeds met mijn bv verhaal bezig
Niets te doen? ehmmm, heb je al genoeg vazen voor alle bloemen neergezet? Heb je al besloten waar je alle kaarten op gaat hangen, neerzetten. Ehhh, voorraadkast gecontroleerd op houdbaarheidsdatum, lekkere pan soep gemaakt om in te vriezen, handig voor als beeb er is. Nog meer nodig?
vazen staan altijd makkelijk voor de grijp, em kaarten, overal en nergens voorraadkast is altijd okidokie en ja, dingen zijn ook al ingevroren (soep blegh) nog meer ideeën? ps, hoe was de biefstuk
Biefstuk was heerlijk, mmmmm en dat terwijl ik eigenlijk niet echt een vleeseter ben, maar o, wat was ie mals. Nog meer ideeen, tja, ik heb thuis de dvd's en cd's allemaal gesorteerd en afgestoft. Vakantieboeken afgemaakt (tot vijf jaar terug) heel veel hier gebept en euh, tja bij mij thuis was het gewoon een rommeltje En o, mijn kraam is echt een wervelwind, ze strijkt zelfs O ja, kledingkast doorgaan. Pff, verder weet ik even niets meer hoor. Ga nu echt voordat er een melkexplosie plaatsvindt, heb geen zin in Hart van Nederland voor de deur straks