augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannie

wannie Niet meer actief

Kon je dat niet bij de mamatopic neerzetten :evil: krijg gelijk zin in biefstuk! :cry:

:rolleyes:

2. wannie

wannie Niet meer actief

ow..........ik moet eigenlijk raccon de schuld geven :evil: die haalde het weer aan

niet meer doen raccon :evil:

kussie :oops:

3. oolltjuh

oolltjuh Lid

8 aug 2007
    38
    0
    0
    Gefeliciteerd en geniet er lekker van!

greets ooltjuh!

4. Niet meer actief

Sorry Wannie, maar ik kom al veel te vaak op het mama-topic, ben veel te illegaal daarzo :oops: hihi.
    Maareh, ik eet gewoon biefstuk hoor, wel goed gaar natuurlijk. Maar bij de Lidl hebben ze van die ingevroren kogelbiefstukkies en die zijn overgaar nog superlekker :D

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ja mooi verhaal vlak voor je bevalling waterige afscheiding. Die heb ik al drie dagen....
    Lintje : Kristen herinnerde me eraan, jij hebt het inderdaad niet makkelijk met zo'n moeder, je praat er wel luchtig over ( humor helpt overal bij) maar makkelijk zal het niet zijn

Loran : heb wel bewondering voor je hoor. Gister keek Jasper ook nog even naar je kaartje en werd echt boos. Welke man doet dat nou ... hij kan zich niet voorstellen dat je als vader niet je eigen vlees en bloed wil kennen en verzorgen. Zelfs als de relatie met de moeder over is, dan nog neem je je verantwoordelijkheid. En vreemd gaan tijdens zwangerschap had hij uiteraard geen woorden voor. Ik vond het wel lief, hij liep zich zeker een kwartier boos te maken en mijn vriend is in tegenstelling tot mij een hele rustige gelijkmatige jongen.

enneh echinacin stick heb ik in huis en op de lippen gesmeerd...

6. wannie

wannie Niet meer actief

doorgebakken biefstuk? nee dat krijg ik niet weg,,,,,geef mij dan over een paar weekjes maar een heerlijk biefstukje van de haas of een kalfsbiefstukje medium rare natuurlijk

MMMMMMMMMMM ik maak me gek hier:(
    Heb net me middag eten naar binnen gewerkt,,,en nu al weer honger

reep chocolade dan maar?

7. wannie

wannie Niet meer actief

ow en dames tnxxx voor de knufffies :oops:

me hormooncircus is weer rustig....zitten weer netjes in hun kooi(nee das niet zielig :rolleyes:

Vandaag rustig aan het opruimen dus behalve dat ik ontiegelijk veel zin heb in een biefstukje.....heb ik niets te melden

Kussie

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    ooooke...ben ik weer, heb geen idee op wie ik wilde reageren :oops: :oops:

Iedereen dikke knuf dus maar :)

vanochtend naar het ziekenhuis geweest, alles goed met uk. Is in twee weken tijd 3cm gegroeid en 500 gram aangekomen. Arts helemaal tevreden :whistle: :whistle: en wij ook natuurlijk ;)

Hopla, hoop dat het toch echt voor die tijd mag beginnen bij jou hoor!

Wannie, dikke knuf voor jou

Wannabe, hoop dat die stick gaat helpen...duim voor je

En son, heerlijk dat Kenji zo lekker heeft geslapen!

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi hoi lieve meiden, ik heb even snel de tijd en de puf gevonden om wat te typen, maar ik heb niet alles terug gelezen hoor, sorry.....

Heb zojuist ook mijn bevallingsverhaal neergezet bij "Geboren", dus als jullie nieuwschierig zijn, hihihi !

En wat zijn jullie allemaal verschrikkelijk snel met kaarten versturen zeg, ongelooflijk ! Hardstikke lief ! Heb vandaag de eerste felicitatiekaarten ontvangen, en ze zijn alleen maar van de forum dames ! Heb tegen Erwin gezegd dat hij maar snel een lijntje moet spannen om de kaarten op te hangen, dat staat zo gezellig !

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oh.. dus waterige afscheiding = geen beeb.. :confused: hmm.. zit ik voor niets te wachten tot er wat uit mij loopt.

Nee, zo'n moeder is niet ideaal. :( Het doet me ook wel verdriet, maar eigenlijk wil ik dat niet toelaten.. Het kan namelijk zomaar zijn dat er volgende week weer iets anders aan de hand is.. of dat ze weer een relatie heeft met die man.. en dan is het voor mij echt verspilde energie. Ach, ik hoop dat ze straks opleeft als haar kleindochter er is, en dat dat van haar een gelukkig en tevreden mens maakt. En verder een beetje naar de achtergrond verdringen en accepteren en er maar om lachen dat ik een moeder als deze heb.. En ik heb Tj en zijn mooie reacties. Dat relativeert en dat on-emotioneerd. 8) Be cool.. ;)

Daan, wat doet Valentijn het toch goed! :D

Kiki, je brengt me op ideeen.. Ik ga vast de vlaggetjes ophangen waar de kaartjes op geknijperd mogen worden.. haha.. Maar foto's plakken.. Dat doe ik wel voor mijn kind.. ik heb daar zo'n hekel aan. Rotwerk. Alle foto's staan op de computer bij ons of liggen in dozen. Enne voorraden en invriezen.. neeh, de supermarkt is niet ver. Ik heb al wel bijna een doos met muisjes op dus daar heb ik nog maar eentje extra van gekocht. Maar zoogcompressen heb ik op voorraad.. voorlopig.

Ik heb net in bad gezeten. Kreeg ook nog een geboortekaartje van iemand van zwangerschapsgym... (een voorpikker!) Inez Fenne Rianne heet het meisje.

Heeeej, Jet! Ik ga je verhaal even lezen!

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Lin, dikke knuk voor jou!

Enne voor de liefhebbers, staan weer twee foto's in m'n album ;)

12. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@ daantje: wat een lieve foto's zeg van Valentijn!

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Bedankt voor de KNUK Daan.. ;)

Prachtig mannetje.. ah... Wannabe, zullen we toch maar voorpikken?

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, wat is Valentijn toch een mooi mannetje, zo fijntjes. Lief!

Jet, leuk he al die kaartjes krijgen, hier staat de kast al helemaal vol, lijntje voor de kaartjes stort steeds in..grrrrr...Ga ook zo even je verhaal lezen hoor, die van mij is nog steeds niet af, maar de gaten in mijn geheugen komen weer een beetje terug.

Wannie, sorry voor het biefstuk verhaal, nog even en dan smaakt ie extra lekker! <knuf>

Nog meer mensen een knuf nodig? Heb er vele in overvloed :p

15. Niet meer actief

Net een kaboutertje Daantje, die 4de foto, zo lief :D

Enneh Jet, wanneer mogen we Keenan bewonderen?

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    *Lintje knuft Kiki*

17. Niet meer actief

Lieve mensen -zucht- ik verveel me een beetje :oops: en nu verveel ik jullie met mn verveel... solly, ga maar even een spelletje doen.

18. wannie

wannie Niet meer actief

hey bah raccon...

ga iemand anders vervelen :rolleyes: ;)

Knuffie

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daaaaaaaaaaan Waarom doe je dat nou nu zit ik weer met tranen.

DIkke Knuf

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Je heb een heerlijk mannetje ook.

Kiki je bent gek je moet moe zijn en rust houden :) ;)
    En die tepelzalf is zoals Daantje zei Bepathen.Sudocrem kan je ook gebruiken geloof ik even lezen.Ja staat er op tepelkloven.

Ati houd van shoppen sorry meiden maar soms word ik er zelfs gek van.Hij kan echt uren in de stad lopen.En ik niet maar we zullen kijken tegen die tijd.Anders leuk om wij allemaal daar af tespreken.

Raccon kom maar hier heen nog zoveel te doen en heb geen zak zin en de tijd gaat zo hard.Mogt hier even komen om te ontspannen :)

Net van csb afgekomen uk weegt nu 4170 hij gaat zo hard.zo even de lijst aan passen bij de mama's hij woog vorige week 3925.

Ga nu echt wat doen.

Deel Deze Pagina