augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb net even het bezuinigen-topic bekeken in de Lounge.. en even gechecked of wij ook kunnen bezuinigen op abonnementen.
    Nou een krant minder, voor elk een tijdschrift minder, een sportvereniging minder en vaste telefonie scheelt al 400 euro per jaar.

En dan heb ik dus nog steeds de tv-gids, een krant en genoeg telefoonabonnementen.

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi moet ik ook eens kijken.Krant hebben wij niet lees ik op mijn werk.Die mis ik wel.
    En vaste tel ja die konden wij er nooit uitdoen want als Ati met mobiel naar z'n ouders moest gaan bellen dan :confused: :confused: :confused: word ik niet vrolijk van.Nu hebben ze internet sinds 1 mnd dus kan het wel gaan overwegen.

3. Hoi meiden

Net even een middagslaapje gedaan. Nou als het urine was, dan ben ik vandaag officieel hartstikke zwangerschapsincontinent geworden... :( Gutste er weer uit toen ik wakker werd.

Volgende niet lezen als je zit te eten of te snaaien:
    Nu zit er inmiddels hartstikke veel slijm mét een beetje bloed bij

Dus ik heb geconcludeerd dat het toch écht officieel hartstikke rommelt. Maar nog geen wee te bekennen dus...... ik verwacht geen beeb voor etenstijd zullen we maar zeggen hahhaha ;) .

Kan natuurlijk gerust nog een paar dagen duren, maar ik ben hoopvol dat we de inleiding niet gaan halen...

Wat heerlijk al die foto's. We hebben echt hartstikke knappe baby's allemaal hoor. Tenminste of ik ook bij WE hoor, dat moeten we natuurlijk nog afwachten :p . Maar ik ga er voor het gemak maar van uit.... -GRIJNS-

Doei meiden
    Kirsten

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik zou toch nog even de vk bellen hoor.

Mijn vorige zwangerschap kwamen ze er ook pas na 3 dagen achter dat het toch vruchtwater was, en dat was niet wat er uit gutste, dat was nog veel minder....

Maar het zier er iig naar uit dat je nu toch echt snel aan de beurt bent.

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    haha.. Hopla.. als dat zo doorgaat ben je morgen hopelijk wel lekker bezig met bevallen.

Tj en ik hadden het gister even over maandlasten.. als we het huis in Lwd kopen, hebben we een ton meer aan hypotheek.. en pfff.. duur man.
    Dus ik heb even uitgerekend dat als we de echt overbodige abonnementen de deur uit doen, niet meer zo klakkeloos geld uitgeven aan cadeaus en kleding en skivakantie, dat dat al 4000 euro per jaar scheelt. En dat dat geld het verschil is in een ton hypotheek per jaar.. najah... waarom dan zo moeilijk doen. Ik geniet wel van dat huis en een abonnement minder.. (ben ik nog te volgen?).

Son, wat heeft Daan gedaan dat je moet huilen?

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jullie over biefstuk ik ga straks lekker aan de tartaar =P~ =P~ =P~ =P~ =P~

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@hopla: ik zou ook nog ff de VK bellen hoor....ik hoop echt voor je dat het doorzet nu!

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zou je wel willen weten he.Geheimpje van Daan en mij. :) :)

9. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Tja ik zou toch ook echt ff nog een keer bellen Hopla, of heeft ze het wel getest of het vruchtwater was, of gewoon op geur en kleur afgegaan of zoiets, ze hebben ervolgens mij teststaafjes voor..

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    pfff... tsss... (.........)

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    hahahahah aaggie.

Ze heeft me het pakje terug gestuurt met een kaart en een kadootje.

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hopla het klinkt voor mij ook als vruchtwater.En ze hebben mij verteld als het scheurtje naast bv het hoofd zit komt het er met beetjes uit ligt er maar net aan hoe ze liggen. ;) Gewoon bellen dat is hun werk toch ;)

13. Hoi meiden

Ja ze heeft getest of het vruchtwater was en dat is het echt niet. Ze had zo'n grote wattenstaaf met een spulletje dat in aanraking met vruchtwater zwart moet kleuren maar bij mij jodiumkleur bleef.

Dus ik geloof toch echt wel dat het geen vruchtwater is.

Ik denk dat het de slijmprop is, of de baarmoedermond die verder verstrijkt ofzoiets dergelijks.....

Wel spannend hoor. En dan te bedenken dat het nog dagen zo kan doorrommelen, maar dat het ook ineens hatseflats kan zijn....

Groetjes Kirsten

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
  15. Niet meer actief

Ziet er erg goed uit Lin, maar Pfff, wat een prijs, dan maar iets minder groot, iets minder lux en iets minder duur, maar dan kunnen we wel onze abonnementen houden :p

16. demi26

demi26 Niet meer actief

Hopla, ik weet nog niet wanneer ze gaan inleiden.

Heb zelf mijn afspraak met de Gyn. moeten maken en hoor dus morgen na de eerste onderzoeken hoe het ervoor staat en wanneer ze dan eventueel gaan inleiden. ( en inderdaad had ik je dit al een keer verteld, maar das niet erg hoor!)
    Maar hopelijk gebeurt er nog een wonder vanavond/ vannacht/ morgenvroeg.....

Zou wel een leuk kado voor mijn moeder zijn, zij is morgen jarig!

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oh, maar voor deze hoeven we niets op te zeggen, en eigenlijk voor dat huis waar ik op doelde (dat 40000 duurder is nog) ook niet.. maar het is zo zonde van het geld.. maar als we alles nog kunnen doen wat we deden en echt op die stomme dingen bezuinigen en daardoor dus nog de dingen kunnen doen die we deden (lekker verhaal weer) dan is het niet erg.. ehm.. snap je?

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Demi ik vind dat je je nog goed staande houd! Stoer hoor! :thumup:

19. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    15 augustus - Hopla APK VK, 11.30 Eventueel strippen
    16 augustus - Demi26 Gyn. CTG/Echo 13.50 uur
    17 augustus - Nienke APK gyn 10.20 uur
    20 augustus - Nikster APK vk 10.00 Eventueel strippen
    22 augustus - Missgroovy APK vk 09.30uur

GEBOREN!!!

25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje Gb gewicht: 1980 gr
    16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje Gb gewicht: 2375 gram
    22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje Gb gewicht: 2664 gr
    23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje
    26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje Gb gewicht 3110 gram
    28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje Gb gewicht: 3880 gram
    29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje Gb gewicht 2280 gr
    30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje Gb gewicht 3395 gr
    2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje Gb gewicht: 2940 gr
    3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje Gb gewicht: 3100 gr
    3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje Gb gewicht: 3590 gr
    3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr
    6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje Gb gewicht 3070 gr
    7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje Gb.gewicht 4200 gr
    7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje Gb gewicht 3360 gr
    7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr
    12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje Gb gewicht 2810 gr
    14 aug 24 Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm
    14 aug 25 Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm
    BEVALLINGSLIJST

4 augustus
    02. Demi26 SURPRISE 1e kindje +17,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV
    6 augustus
    03. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni
    9 augustus
    04. Hopla MEISJE 1e kindje +14.5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV
    10 augustus
    05. Nikster MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 7-7 TB, FV
    11 augustus
    06. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV
    12 augustus
    07. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV
    13 augustus
    8. Nienke JONGEN 2e kindje +15,0 kg, 107 cm Verlof ZB m.i., BV
    15 augustus
    9. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV
    16 augustus
    10. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV
    18 augustus
    11. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV
    12. Maro Meisje 1e kindje +10 kg verlof sinds 8-7-07 FV
    19 augustus
    13. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ??
    20 augustus
    14. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken
    15. Wannabe JONGEN 2e kindje +13 kg Verlof 9 juli,TB,BV
    21 augustus
    16. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +6,0 kg :D Verlof 28-06 TB, BV
    22 augustus
    17. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit :p TB, BV
    19. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +19 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV
    24 augustus
    20. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV
    25 augustus
    21. Jumde Meisje 1e kindje +9 1/2 kg, 96 cm Verlof 30 juli TB, BV
    26 augustus
    22. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV
    27 augustus
    23. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV
    24. Missgroovy Fenne 1e kindje +21 kg, 120 cm Verlof 31juli TB, BV
    25. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV

21 meiden - 22 jongens - 4 verrassingseieren

TB is thuisbevalling
    ZB is ziekenhuisbevalling
    ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie
    BV is borstvoeding
    FV is flesvoeding
    KS is keizersnede

Teddy, spannend meid, lijkt erop dat het nu langzaam echt van start gaat. Heel veel succes en geluk!

Demi, weer loos alarm meid? Wat balen zeg, maar misschien is het allemaal alvast goed voorwerk.

Mist, eng hoor dat je je ventje niet zoveel voelt. Kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt. Wel fijn dat je duidelijke afspraken hierover hebt gemaakt met je VK.

wannabe, hopelijk is die koortslip gauw over met je nieuwe smeerseltje. Zou wel mooi zijn, want die monddoekjes lijkt me niks, ook niet na het fotoshoppen (hihi, humor die vent van je!!)

Lintje, de verhalen van jouw moeder raken me echt! Het is zo lastig om er goed mee om te gaan, ook al doen ze het al langere tijd. Zelf heb ik het mijn vorige zwangerschap meegemaakt met mijn schoonmoeder. Ze raakte totaal geflipt/depressief, gescheiden van schoonvader en binnen 7 maanden weer hertrouwd, onze bruiloft door de war geschopt, huisraad door de kamer gesmeten, politie erbij, schoonpa in elkaar geslagen.. Te erg voor woorden en zoiets wil je niet als je zwanger bent. Relativeren en accepteren zijn idd de beste dingen die je kunt doen en ik ben blij dat jij ook zoveel steun aan je mannetje hebt! Dat maakt het een stuk draaglijker en je schermt jezelf er steeds meer voor af. Daar word je steeds beter in he?

Daantje, als ik die foto's van Valentijn zie, owwww... smelt! Dan ben ik ook zo nieuwsgierig wat er in mijn buikje zit...

Kiki, goeie ideeen heb je nog om de tijd te doden haha!

Hopla, wel spannend bij jou nu hoor! Wel een hoop onzekerheid voor je al die vage waterige afscheidingen. Maar die slijmprop is een goed begin hoor! Mag ook wel onderhand...

Zo, ik heb ook weer aan mijn stemplicht gedaan vandaag en gelijk mijn vriendinnen die me op MSN belagen de link gestuurd om te stemmen hihi! Elke dag even inloggen om te stemmen en voor de meldplicht natuurlijk! Hier ook nog geen actie die ergens op duidt. Alles is klaar, inclusief de geboortepostzegels op de enveloppen en een onderverdeling gemaakt in postcodes... Heerlijk gevoel hoor, het kan maar allemaal op orde zijn! Ik heb verder vreselijke snaaitrek en begin nu ook olifanten enkels te krijgen voor mijn doen. Ik begin zooo benieuwd te worden hoe ons ventje eruit ziet! Wanneer zou het beginnen die bevalling? Spannend, spannend... Ik heb de lijst ook weer even aangepast, mijn tailleomvang is nu officieel... 1.07 meter! Waaaahhh! Ik hoop dat ik de zwangerschap toch nog striae vrij doorkom, wat een afmeting zeg...

x Nienke

20. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Demi, idd, respect meid... Jij bent ook wel een van de opperovertijdlopers! Je kunt niet meer dan afwachten, maar oh die dagen na 40 weken duren langer dan de maanden ervoor!

Deel Deze Pagina