IEEEEEEEE schiet me net te binnen dat mijn vader vanavond komt.Helemaal geen zin in.Hij snapt mijn leven niet echt.krijg ik weer een ronde o is dit nieuw en o dat had je vorige keer ook niet.Waar bemoeid hij zich mee heb ik dan.Hoop dat ik het overleef.Zit liever hier.Ga nu even snel verder met het eten.
Ja idd Nienke, ik word er steeds beter in. Ik neem ook steeds meer afstand, op een gegeven moment is het wel klaar en heb je niet echt meer de puf om te "helpen" zeg maar. Tj schudt dan met z'n hoofd: "och, och, och.. wat een verhaal weer" zegt ie dan. *glimlach* Ook naar, dat gedoe met je schoonmoeder.. Kan wel wat leukere dingen bedenken om je energie aan kwijt te raken. Wannabe, als mede-20-augustusser, zullen we gewoon tegelijk bevallen op 20 augustus? Want als je eerder bevalt word ik vast gek als het dan bij mij nog twee weken duurt en als ik eerder beval voel ik me hartstikke schuldig. Son, oooh.. haha.. Vermoeienddddd! "Heb je dit nieuw?" "Ja." "Oh, had je dit de vorige keer ook al?" "Nee." "Hee, je hebt ook een nieuwe ..." "Ja."
Grrrrrrrrrrrr, dat heb ik weer ! Wil ik de foto's van mijn digitale camera overzetten op mijn laptop, ben ik dat hele verbindingslijntje vergeten mee te nemen uit het oude huis Die ligt daar nog in het TV-kastje, echt balen ! Ik heb aan Erwin gevraagd of hij het straks wil halen, dan kan ik straks wat foto's van Keenan plaatsen.
ja want wij willen foto's van Keenan natuurlijjk. Lint : yep samen op 20 augustus lijkt me een goed plan. Enneh dat huis is leuk ( en maar 2 minuten van mij af ) Nienke : ook een verhaal zeg met je schoonmoeder. pff moet er niet aan denken al die ellende.
Goed.. jongetje en meisje van Wannabe en mij.. LUISTEREN! Op 20 augustus komen jullie allebei naar buiten. (enn pffff.. ik blaas de koortslip even weg) Ja, dat huis ziet er keurig uit, stukje gras achter huis.. netjes. En uitzicht op koeien! Hoezo weg uit Friesland?
Spannend Hopla! Ik leef meee! En Demi...voor jou wordt het ook wel tijd zeg! (net als voor de andere overtijd-lopers hoor....overtijd= sucks, lijkt me) Lintje: Jaaaaaa Leo springerlaan! Ik kan er vanaf hier binnen 20 min zijn! Vanaf mn mannetjes werk is t 10 min (daar ga ik ooit ook werken) Dusss doen! Enne misschien ga ik zelf ook nog in vijfhoek wonen! xx
Vijfhoek? Is dat een wijk of een plaats? Ff kijken op funda. Hee.. zullen we dan buren worden? Kan Wan nog aan de andere kant wonen ook.. hebben we ook oppas (eh.. Maartje dus he).
Jee wat is het hier stil geworden.Kom later nog wel even terug.Die ouwe zal zo wel binnen stappen. Ben moe en heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Moet zeggen \kenji is een beetje weet ik niet wil graag bij je. Lintje huis ziet er goed uit. En gezellig dat er meiden in de buurt wonen wil ik ook.Lekker samen baby leuten.
Vijfhoek is opgedeelt, in Jeurlink, steinvoorde , spikvoorde en nog wat van dei dingen. Ik weet niet eens in welk deel ik woon. Vijfhoek dus. En Maartje kan over een jaar of twee perfect oppassen
he hallo allemaal. Zit hier met een eigenwijs kaboutertje op schoot. Heeft toen net dr fles niet opgedronken (nog niet eens de helft) en die komt nu tot de ontdekking dat ze toch wel honger heeft. Ga dus even een fles geven
eigenwijze baby's zijn leuk. Ik heb net een horror bevallingsverhaal gelezen bij bevallingen. zo eng dat ik er serieus bang van word... ik meen het oprecht : niet lezen ( titel zegt genoeg) Ga nu maar even iets heel anders doen, want anders laat ik mijn kindje gewoon tot 43 weken zitten...
Ik heb het ook gelezen en raak er niet echt bang van, denk altijd maar zo de kans dat dit iemand overkomt is zo verschrikkelijk klein, maar kan me voorstellen dat andere mensen die minder nuchter zijn dan ik het moeilijk vinden om dat zo te bekijken zeg maar
Lang niks laten horen, wel af en toe meegelezen! Hier is alles nog rustig, de VK denkt dat de baby niet eerder dan 24 aug. komt...was beter voor het kind! (hoezo...'t werd vorige week al geschat op bijna 4 kilo! Met een echo dan). Grrr...soms! Ik ga toch dat bevallingsverhaal lezen! Wat ben ik trouwens jaloers op alle mama's! Ik kan echt niet wachten tot ik mijn beebje in mijn armen heb! Zo..en nu ga ik weer verder lezen over die bevalling...
Tja.. lintje is nieuwsgierig, wisten jullie dat nog niet? Ik heb het verhaal gelezen.. enn.. ik pfff.. ik wil niet meer! Ik wil een makkie bevalling en een placenta die er zo uitfloept zonder veel bloedverlies enzo en aaaaah.. ik wil niet dood.
@ wannabe -> Ja sommige mannen zijn niet te begrijpen. En ik merk aan mezelf dat ik nu een heel stuk gegroeid ben, en een stuk steviger in mijn schoenen sta.. En tjah, blijkbaar had mijn ex, niet genoeg aan 1 .. De VK en mijn huisarts waren verbaasd dat ik hem op de hoogte heb gesteld (via email) . Hun hadden dat nooit gedaan in mijn schoenen. Maar ik dacht: Kunnen er nooit verwijten naar mij gegooid worden dat ze het niet wisten . Maar er ook duidelijk neergezet, geen contact te willen . Sodeju, Naomi heeft net 15 min. liggen krijsen Niet normaal meer! In bed was niet goed, op de arm was niet goed.. Ze had net haar flesje op.. Had geen last van krampjes o.i.d. .. Luier ook dubbel nagekeken.. Ze wou dat ik bij haar bleef.. Maar dat ging dus niet door . Dus uiteindelijk maar weer in bed gelegd, en laten huilen ( deur op een kier, zodat ik stiekem kan gluren ). Leert ze zichzelf ook te troosten... ( vond het wel moeilijk hoor, maar anders blijf ik straks bezig om elk kreuntje ). Heeft wel geholpen, ze is nu stil.. En slaapt . ( voel me wel een slechte moeder nu hoor ).