augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou meiden, ik heb net wat foto's van mijn moeder toegestuurd gekregen, dus bij deze:

Mag ik aan jullie voorstellen: Amber, de trotste zus op aarde samen met haar lieve broertje Keenan !

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
  3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    O, wat een lekkere koppies allemaal *smelt*

Valentijn heeft er hier ff geen zin meer in, ga maar eens even kijken ;)
    Slaap lekker (hoop ik) en tot morgen

O, enne son, hoe was de avond met je vader?

En lin, mooi huis!

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier even een snel antwoord ben moe en wil naar bed.

Avond ja wat moet ik er van zeggen niet zo veel gezegt eigenlijk.
    Kreeg alleen o heb je ikea planken op de muur dat was vorige keer nog niet.Ik dus nee die stonden in de kast en hadden we nog geen tijd voor gehad.En verder wist ik niet zoveel te melden.

Wat een mooie foto's weer.En Jet Amber lijkt echt op jou. ;)

loran geen slechte moeder voelen hoor nergens voor nodig alles moeten ze leren.

Meiden tot morgen ik ga met de hond en m'n bed in Kenji heeft net al een fles op dus hoop dat hij een beetje door slaapt en niet het ritme van vandaag aanhoud om de 2 uur :(

5. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    sonja, vermoeiend zo'n vader... En hopelijk maakt Kenji weer zo'n supernacht als afgelopen keren!

Loran, wat een poepie, die fotooooooooo! Beetje jammer van die krijsactie, maar je kunt kleintjes toch niet verwennen tot een half jaar ofzo.. Als je haar graag wilt oppakken, gewoon doen hoor! En wat dapper dat je je ex per mail hebt ingelicht over haar geboorte.

Mamavanamberenkeenan ;) Bedank je moeder, daar istie!! Wat een heerlijke foto!! Zo trots, zo owwwwww snik! Ik ben ook zo benieuwd hoe Mila op haar broertje gaat reageren... Al die beebfoto's maken het wachten wel lastiger!!

Lintje, ik visualiseer ook zo'n soort bevalling als jij omschrijft, doe ik voor jou ook gelijk!!

Mamavanamiek, lang geleden! Alle augustusmama's komen nu weer een beetje om het hoekje kijken tegen het einde.

Mist, ik sluit me aan bij jouw woorden, die horrorverhalen kunnen maar beter over iemand anders gaan! Als zij het hebben meegemaakt is de kans ook weer kleiner dat het jou overkomt. Ik heb het niet gelezen, kan ik nu niet waarderen denk ik. Iedereen krijgt zijn eigen bevalverhaal en het beste wat je kunt doen is meegaan met wat je lichaam doet en er vertrouwen in hebben. Je lijf kan zoveel meer aan dan je verwacht!! Ik weet nu wat het is om te bevallen en weet ook dat het je sterker kan maken. Net wat je er zelf uithaalt. Misschien moet ik mijn vorige bevalverhaal hier ook maar een keer neerzetten... Kan ik er weer eens inkomen hahaha!

Ik ga zo pitten, voordat ik filosofisch wordt haha! Meiden, tot morgen!

x Nienke

6. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hmmm ik krijg trouwens nu ook van die olifantenenkels... Heb net een uur op bed gelegen met het voeteind omhoog. Wat een naar gespannen gevoel is dat. Goh, zou ik op het eind van mijn zwangerschap zitten soms?

Morgen is het trouwens een soort 2e d-day voor me, want Mila werd 3 dagen overtijd geboren. Misschien heb je wel een soort van drachttijd die ook voor de 2e geldt, haha! Wishful thinking.... :rolleyes:

Krijg net een sms van een vriendin. Ze lag in een heet bad omdat het weeen op zou kunnen wekken... of het al effect had bij me :) :) Ik vind het wel lief dat iedereen zo meeleeft hoor.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wordt helemaal zenuwachtig van jullie meiden, ben toch wel een beetje blij dat ik niet overtijd heb hoeven lopen. Wat een spanning. En Demi, petje af, hoe jij er mee omgaat *buigt diep*

Jet, wat een mooie foto van je twee grote trotsen, ben benieuwd naar de volgende foto's :)

En Loran, Naomi is ook een heel mooi meisje, heerlijk.

Goh, verder hier best wel ok, m'n ouders er net uitgeschopt en morgen een drukke dag. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds visite. Denk dat ik maar in bed ga zitten de hele dag ;)
    Ga nu even douchen en hoop daar een zooitje melk eruit te kunnen masseren want eentje is er zo opgezet dat de kleine man er niets meer mee kan, zo zielig (voor mij dan...auwa..)

Dus meiden niet te veel blablabla, ik wil morgenavond graag weer kunnen bijlezen ;)

Slaap lekker allemaal.

Enne Lintje, bedankt voor de knuf :)

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Mooie foto's meiden! wat een schatjes allemaal.

Ik ben ook al weer over het bevallingsverhaal heen. Kan daa rmeestal ook nuchter over zijn, vandaag blijkbaar even niet. Kan uberhaupt niets hebben vandaag ....

Ga maar even in bad en naar bed ..

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

wauw mooie foto's weer van de "verse" kindjes, echt smelt smelt

Bevallingsverhaal bbrrr maar blijf hopen op een redelijk normale bevalling voor mezelf hihi

Kiki, je ouders nog zo laat over de vloer en morgen druk....denk je een beetje aan jezelf en neem je genoeg rust! Wel belangrijk,,,

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Whoow net dat bevallingsverhaal gelezen en ik heb mijn kindje hier dan al in bed liggen maar ik krijg er zelfs de kriebels van . Niet lezen dus dames, je moet maar zo denken elke bevalling is anders. En gelukkig voor deze dame heeft ze 3 gezonde kinderen.

Deze dame is minder gezond de prednison kuur is afgelopen maar de vlekken komen weer terug :(
    Vandaag dus even bellen met de dokter en een afspraak maken, zit nu de pillen tegen de jeuk op te maken.
    Op mijn voeten komt iedere keer weer een laagje huid los dus lopen is een ware hel aan het worden, en het jeukt en kriebelt als een gek.
    Niet goed dus!

Isa doet het gelukkig wel goed, drinkt goed en slaapt nu prinsheerlijk.

Dames wat zie ik trouwens weer mooie kindjes voorbij komen, wat een schatjes zeg.

Kiki, succes met masseren stuwing is niet leuk! *au*

11. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Goedenmorgen meiden,

Hier de 40 weken grens gehaald. Vannacht ook weer van een uur of 3 tot half 6 flinke krampen gehad maar het mocht niet doorzetten helaas.
    Ga zo nog maar even proberen te slapen.

Wat een lieve foto's van Naomi en Keenan!

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Tja daar ben ik weer eens! Vind het wel lief dat sommigen van jullie vinden dat ik het zo goed doe, dat geeft me echt moed, maar ja ik kan ook niet zoveel anders dan wachten en de moed erin houden, anders maak ik mezelf de kop gek!

Gelukkig heeft mijn hubbie sinds deze week vakantie en zorgt hij voor veel afleiding en lol in mijn leven ( hij kan me altijd wel aan het lachen maken en = 99% van de tijd altijd goed gemutst).
    Vanochtend hadden we ff een moeilijk momentje samen, beiden zijn erg gespannen over wat er nu vanmiddag uitkomt en wanneer we ons baby'tje morgen verwachten.
    Tegen een natuurlijke bevalling zie ik gek genoeg niet zo heel erg op, maar een inleiding gaat vaak wat heftiger ( zeggen ze) en dat vind ik wel heel spannend....

Maar goed: niet op de zaken vooruit lopen. Straks ff bij mams op verjaardagsvisite ( weet natuurlijk niet of dat na vanmiddag nog mogelijk is) en dan zien we vanmiddag wel weer verder.

Lieve meiden, bedankt voor jullie ondersteunende woorden!

13. Voor alle zittenblijvers: KOM ERUIT! Wij willen nog meer schattige babyfotootjes!

Ik heb het verhaal gelezen, maar de bevalling op zich was geen horror...maar daarna! En dan helemaal dat het het 3de kindje is. 'T zal je gebeuren, blijf je als man achter met je gezin...brrrr! Moet er niet aan denken!

Nienke: Ik denk ook altijd, pfjieuw...gelukkig gebeurt het bij een ander dus de kans is kleiner dat het bij mij gebeurt. Beetje naief...dat wel!

Amiek moet vrijdag voor het eerst naar de PSZ (peuterspeelzaal). Heb vannacht uren wakker gelegen, zou ze het wel leuk vinden..., wordt ze niet onder de voet gelopen..., wéér iets waar ze mij niet bij nodig heeft en dus zelf de wijde wereld in loopt....ZUCHT!

Maar goed, ze zal het best leuk gaan vinden (hoop ik!)

14. Dat heb ik dus ook! Zou erg opzien tegen inleiden...maar gelukkig zijn er ook heel wat positieve verhalen!

En hé...de verdovende middelen zijn binnen handbereik! ;) :)

Sterkte meid...

15. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben ook zo bang voor het inleiden. Ik heb een vreselijke naalden fobie en alleen de gedachte bij een infuusnaald maken me al naar......
    Dus ik hoop uiteindelijk gewoon zonder inleiding nog te mogen bevallen.

Een vraagje: ik ben net even mijn urine weg wezen brengen om te testen op ontsteking. Ik heb geen ontsteking gelukkig. Maar elke keer als ik het wegbreng zeggen ze dat het zo troebel is. Ik moest het dus weer naar een speciaal lab brengen net zoals de afgelopen keer. Toen kwam eruit dat er niks mee aan de hand was. Weet iemand waarom het dan troebel kan zijn? Ik maak me een beetje zorgen...

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge meiden.

Hier lekker rustig redelijke nacht gehad.Zie mama's.

Even een tip voor de hubbie's

Het boek Babymanagement voor mannen door Henk Hanssen.

Erg leuk boek

Ga hier wat doen.Tot later

Iedereen die een knuffie nodig heeft KNUF

17. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

je drinkt mss wat weinig, of t plasje wat je brengt is geconcentreerd. We plassen natuurlijk wat meer in kleine beetjes dus kan t wat donkerder en troebeler zijn

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Heb ik ook vaak gehad tijdens mijn zwangerschap ( 4/5x). Laatste plasje was weer helder. Kan zijn dat er wat afscheiding bij zat of een andere bacterie, maar maak je geen zorgen! Is echt nergens voor nodig!

19. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Dank je wel voor je antwoord! Ik denk inderdaad dat het misschien wat afscheiding is.....hoop dat het na mijn zwangerschap weer helemaal helder is :)

@missgroovy: ik drink echt heel erg veel en het is ook niet donker. Ik kan het omschrijven als heel licht en dan troebel.

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Loran: je bent helemaal geen slechte moeder door haar te laten huilen, daar heb je juist heel goed aan gedaan! Kindjes moeten ook KUNNEN huilen, dat is voor hen de enige manier om zich te uiten.

En tja, of je kinderen kunt "verwennen" tot een half jaar door ze iedere keer op te pakken als ze huilen: mijn ervaring is dus van wel, maar dat verschilt per kind. Gabriel had het trucje heel snel door, ging altijd direct huilen en wilde dus alleen nog maar slapen op onze arm. Daar word je helemaal gek van! Uiteindelijk gingen we verhuizen toen hij een week of 10 was en heeft hij 4 dagen bij mijn schoonmoeder gelogeerd. Zij heeft hem de eerste nacht anderhalf uur laten huilen, daarna had ik een ander kind terug! Ik was zo blij, want ik zat er helemaal doorheen, het had me bijna mijn huwelijk gekost! na die 4 dagen liet ik hem maximaal een kwartier huilen (ik keek ook echt op de klok hoe laat ik hem in bed legde en wanneer pas dat kwartier om is, want als ze huilen, lijkt het vaak alsof ze al een uur huilen terwijl het nog maar 5 min. is). 9 van de 10 keer sliep hij binnen dat kwartier! Nu doen we dat ook bij Ysabelle, gister zei ook de wijkverpleegkundige dat je ze rustig een kwartier mag laten huilen. Op een gegeven moment hoor je ook wel aan het huiltje wat nu precies aan de hand is (echt waar!) en weet je of je er heen moet of dat ze zich gewoon in slaap huilt (huilen, minuutje stil, weer huilen, weer stil en de stille periodes worden steeds langer-->laat maar lekker liggen dan). Als ze ineens echt heel hard beginnen te krijsen, gewoon ff kijken of wanneer je het niet vertrouwt, ook gewoon gaan kijken. Luister naar je gevoel!

Hebben weer een goede nacht gehad hier ondanks 2 zieken: beide kinderen om 19 uur in bed, ysabelle heeft de hele avond en nacht geslapen tot half4 (wel nog een fles om 12 uur), om half 4 wilde ze niet in haar eigen bed, kwartier aangezien en toen maar bij ons genomen. G stond om half 3 's nachts te spugen en hij dus ook bij ons in bed (toch verstandig dat we net een groter bed hadden gekocht) en we hebben uiteindelijk tot half 8 geslapen!

G heeft nog wel koorts, nog 39.5, dus we doen rustig aan vandaag!

Deel Deze Pagina