Wat vaak helpt is eerst al een beetje te plassen in de wc zeg maar, dan jezelf even van onderen wassen en dan de rest van je plas opvangen, hierdoor zit er wat minder afscheiding en zo bij en is het dus ook minder troebel.. gewassen plas noemen ze dat geloof ik (wist ik eerder nooit wat van, maar las dat ooit eens..) De laatste keer dat ik mijn plasje wegbracht zeiden ze dat het er echt niet goed uitzag zat bloed in en weet ik wat en toen het op kweek was gezet zag het er keurig uit.. tja toch wel apart.. Nou ik heb het weer even helemaal gehad vandaag. Gisteren helemaal rustig aan gedaan (op het uur op en neer lopen naar de vk na dan..) lekker een heet bad genomen etcetc. Ging ik om 11 uur naar bed en jawel hoor fikse weeen, dus ik begon al wat hoop te krijgen hoor ik ineens gesnurk naast me, manlief heel supportive in slaap gevallen, ikke kwaad.. weg weeen GRRRR
Ik voldoe weer een aan mijn meldplicht! Alles nog steeds rustig hier! Vannacht weer lekker geslapen. Gisteren een heerlijke dag gehad. Mijn man was vrij en we hebben lekker rustig aan gedaan en zijn uit eten en naar de film geweest. Misschien wel voor het laatst zonder oppas te regelen... Ik zag weer een hoop ouder/schoonouder leed voorbij komen. Pfff, echt ellendig.Dan valt het bij mij allemaal nog mee, ik heb het dan nog getroffen. O, en ik zag wat huizen enzo voorbij komen....... 240.000 voor 140 m2? Daar kan ik alleen maar van dromen! Voor dat bedrag is ons huis een tijdje terug ook getaxeerd, maar is dan wel de HELFT kleiner. Dat scheelt echt veel, randstad of niet. Misschien toch maar eens overwegen "naar buiten" te verhuizen....
Jeetje mina wat is het hier rustig vandaag. Waar zit iedereen?Allemaal te gelijk aan het bevallen ofzo. Ik ga dan ook maar verder ben boven aan het opruimen
Mamlieske : wat balen zeg jij komt niet ongeschonden uit de bevalling, hoop dat de arts je toch weer kan helpen ( en het liefste zonder prednison want dat is echt #$%spul) Mamavanamiek: leuk je weer eens te zien hier Inleiden : het ging wel lekker snel, ze was er in 6 uur  Babymanagement : ik heb er wel eens wat overgehoord, en gelezen, moet ik misschien toch nog even gaan kopen voor Jasper Verder Meldplicht, ik ga zo met mijn dochter schoenen kopen en Kruimel moet haar laatste inenting hebben. Gek beest : ik heb balonnen in de box om ervoor te zorgen dat de katten leren er niet in te komen Dat werkt goed voor kat 1, maar Kruimel, onze rare kitten, springt er midden in en gaat ermee spelen. Dat er dan af en toe eentje knapt is volgens mij deel van het spel.
Ik kom me ook even melden. Het is zo'n spannende tijd voor ons allemaal, soms heb ik echt de kriebels. En Demi alle respect ik zit nu al tegen m'n uitgerekende datum aan te hikken. Ik hoop dat je vanmiddag wat wijzer zal worden. Ga me weer vermaken met de video camera, heb heel veel dv bandjes die nog op dvd gezet moeten worden, dus heb ik wat te doen. Wat je allemaal niet verzint om de dag door te komen. Nog even stemmen en jet d'r verhaal lezen, tot later
16 augustus - Demi26 Gyn. CTG/Echo 13.50 uur 17 augustus - Nienke APK gyn 10.20 uur 20 augustus - Nikster APK vk 10.00 Eventueel strippen 20 augustus - Wannabe APK vk 14.50uur 22 augustus - Missgroovy APK vk 09.30uur GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje Gb gewicht: 1980 gr 16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje Gb gewicht: 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje Gb gewicht: 2664 gr 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje Gb gewicht 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje Gb gewicht: 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje Gb gewicht: 2940 gr 3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje Gb gewicht: 3100 gr 3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje Gb gewicht: 3590 gr 3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr 6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje Gb gewicht 3070 gr 7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje Gb.gewicht 4200 gr 7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje Gb gewicht 3360 gr 7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr 12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje Gb gewicht 2810 gr 14 aug 24 Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm 14 aug 25 Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm BEVALLINGSLIJST 4 augustus 02. Demi26 SURPRISE 1e kindje +17,0kg, 109 cm Verlof 7 juli, TB, BV 6 augustus 03. Teddy JONGEN 1e kindje +11kg Verlof 12 Juni 9 augustus 04. Hopla MEISJE 1e kindje +14.5 kg Verlof: geen WAO ZB, BV 10 augustus 05. Nikster MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 7-7 TB, FV 11 augustus 06. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 07. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 8. Nienke JONGEN 2e kindje +15,0 kg, 107 cm Verlof ZB m.i., BV 15 augustus 9. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 10. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +1,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 11. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 12. Maro Meisje 1e kindje +10 kg verlof sinds 8-7-07 FV 19 augustus 13. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 14. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 15. Wannabe JONGEN 2e kindje +15 kg Verlof 9 juli,TB,BV 21 augustus 16. MamavanAmiek SURPRISE 2e kindje +6,0 kg Verlof 28-06 TB, BV 22 augustus 17. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 19. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +19 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV 24 augustus 20. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV 25 augustus 21. Jumde Meisje 1e kindje +9 1/2 kg, 96 cm Verlof 30 juli TB, BV 26 augustus 22. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV 27 augustus 23. Fibi JONGEN 1e kindje +6,0 kg Al thuis ZBm.i., FV 24. Missgroovy Fenne 1e kindje +21 kg, 120 cm Verlof 31juli TB, BV 25. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV 21 meiden - 22 jongens - 4 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is keizersnede Zo amper bijgewerkt (gewicht +APK) maar anders zakt ie weer te ver naar achter.
Zo weer gestemd vandaag . En heb een goede nacht gehad ( lees Mamma's ) Verder nog geen nieuwe mamma's zie ik Ik ga zo lekker richting bed , krijg vanmiddag een 'drukte' . Vrienden komen op kraambezoek, en mijn tante en neefje en nichtje komen.. ( gelukkig wil mijn tante me evt. wel meehlepen, en anders mijn nichtje wel, dus dat scheelt ). Morgen weer lekker rustige dag. Van het weekend ga ik wandelen met Naomi, bij mijn ouders in de buurt ( zijn meer bankjes onderweg dan hier ) Gisteravond met Naomi bij mijn ouders geweest.. De honden hadden me al 8 dagen niet gezien, en waren dol enthousiast. De engelse bull, had alleen maar oog voor Naomi, want dat is 'de baby' die in mijn buik zat . En hij lag ook steeds voor de box te slapen. Zodra ze een kreuntje gaf, stond die op, keek in de box, en ging weer liggen . Gelukkig accepteren de 2 honden haar ( nu al!). Maar aankomend weekend nog afwachten, maar heb er vertrouwen in.. Ze zijn gelukkig nog jong ( anderhalf, en de andere is net 1 jaar ) Dus ze leren nu consequent met haar om te gaan, en ze springen niet eens meer . En wachten netjes af tot Naomi in de box ligt ( uit zichzelf deden ze dat gisteren )
oh en degene die als aanbeveling gaf om een paracetamol te nemen voor het slapen, ik weet niet meer wie... Maar wow wat heb ik heerlijk geslapen vannacht. Doe ik komende nacht weer, moet snel herstellen van de koortsuitslag ! Heel erg bedankt
Ha meiden, hier ook nog geen actie te voelen. Vannacht dacht ik even.. maar het waren mijn banden die een flink gewicht rond te dragen hebben. Mijn bekken wiebelt bij elke stap die ik maak als ik uit bed opsta. Maar ja, ik kan niet op mijn rug of buik liggen, dus moet wel op mijn zij. Hopelijk duurt het allemaal niet te lang meer. Ik heb stiekem mijn hoop op vandaag staan, want bij Mila was ik nu al bezig en had ik nog 7 uur te gaan... Mila riep vanochtend ohhh mama hij zit er nog in en kwam even mijn buik heel lief aaien. Daarna ging ze met haar neusje tegen mijn buik geddrukt zeggen dat hij eruit moest. En dat is dan 2,5 jaar oud haha! Ik kreeg wel gelijk een harde duw van beeb. Zou hij haar begrepen hebben? stephanie, feli met je 40 wekengrens! Inleiden kan volgens mij ook met een zetpil of gel, daar hoeven niet perse naalden en infusen aan te pas te komen. Misschien moet je vanmiddag even vragen hoe zoiets in zijn werk gaat, want misschien maak je je zenuwachtig om niks! En die troebele urine, geen idee waardoor dat zou kunnen komen? Extra afvalstoffen? mamalieske, waar komen die vlekken dan vandaan? Is dat nog van het vocht vasthouden? Demi, hopelijk vanmiddag goed nieuws en kunnen ze wat voor je doen! Kuki, helemaal mee eens dat je de huiltjes gaat herkennen. En afgaan op je intuitie is het allerbeste. Je moet alleen jezelf wel de tijd gunnen om die intuitie te leren (her)kennen. Daar is die kraamtijd zo belangrijk voor. Mist, fikse weeen klinkt goed! En dan een man naast je die in slaap valt, klinkt minder goed? Heb je hem niet meteen wakker gemaakt?? Son ik heb ook weer gestemd op je ventje hoor! En iedere vriendin die me op msn belaagd, krijgt ook gelijk de link door om even te stemmen, daarna vertel ik pas hoe het met me gaat haha! Loran, fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad! x Nienke
VK, alles oke, geen eiwitten in urine en onderdruk was weer keurig 76. Dinsdag terugkomen. Wel raar.. als ik voor zondagavond beval heb ik mijn ene VK, als ik na zondag beval heb ik mijn andere VK.(ivm hun vakanties) Tj heeft liever de andere VK dus ik moest maar wachten tot maandag.. haha.. Mij maakt het echt niet uit. Ik heb vandaag de grootste loslopende spin gezien van mijn leven. Hij was lichtbruin en had enorme dikke poten zo'n 5 mm breed met een vreemde knik er in, als van een insect. En hij heeft mijn autoband als huis geloof ik. Wan, lekker geslapen met paracetamol.. jammie.. dat lijkt me ook wel wat. Maar ik hou het maar bij Rennies, als enig medicijn.
Gisteravond nog sms van moeders: "Hij wil mij terug, wat moet ik doen?" :-s Ik heb teruggesmst: "Normaal! Liefde is niet eenzijdig."
hmm nou bij mijn eerste ook geregeld weeen zelfs zo erg dat de verlos met 37 weken kwam en dacht dat het wel eens bezig kon zijn. Ben met 42 weken en 2 dagen ingeleid Ik heb mijn man meerdere malen proberen wakker te maken, maar hij begon hele verhalen over klaas vaak dat die zand in zijn ogen had gestrooid en dat hij niet wakker kon blijven. DUs heb ik kwaad gezegd dat ik klaas vaak dood ging meppen, maar ook dat maakte geen indruk Hij weet nu trouwens helemaal van niets en zeker niets van een klaas vaak
He he he eindelijk mensen hier Heb nu even rust.Badkamer gedaan bedverschoond, kast opgeruimd,was gedraaid en zo nog beneden stofzuigen.Oja kolf flessen uitgekookt.
Top antwoord Lintje, ben benieuwd of je nog een reactie terug krijgt. Net zeiknat geregend toen ik even met de hond ging wandelen. Verder heb ik het hele huis voor me alleen (nou ja samen met Fay) Arno is nl met mn neefjes naar de bioscoop. Denk dat ik zo maar even lekker plat ga op de bank. Kom straks weer even kijken of er al baby nieuws is Groetjes