Ja want we gaan niet uit van een meer dan 24 uurs bevalling voor Demi, de opperovertijdloopster van ons groepje tot nu toe volgens mij... Of was Jet meer dan 12 dagen overtijd?
He er zijn er een paar wakker.HIHI En nu is Lintje weg Nou Kenji moet er nog 11 en dan staat hij gelijk dus dat gaat de goede kant heen. Nienke nog bedankt voor de link naar je vriendin.
Nienke: heerlijk,,,,alleen ik kan niet meer uitslapen voorheen maakte me dochter me altijd wakker en had ik echt moeite met wakker worden,,,,,nu is het precies anders om...... Alvast ingesteld op dat wat komen gaat? waarschijnlijk wel Ow en voor de meiden die zoveel vocht vasthouden.......stuur eens wat deze kant op....ik ben aan het uitdrogen moet me 2 keer per dag in smeren...doek het niet dan is echt me hele huid droog
Son, al mijn msn-vriendinnen val ik ermee lastig hihi! Je moet gewoon winnen, dat is een erekwestie! wannie, balen dat je zo uitdroogt, die hormonen ook... En uitslapen lukt hier ook niet echt meer. Goeie voorbereiding idd!
Haidihoi! Hier een slaapdronken Kieks Lintje, super hoe je het aanpakt met je fam. respect! Demi, ik krijg er helemaal de kriebels van, de eerste 2 cm zijn binnen. En rust goed uit, dat heb je echt nodig! Oei, oei nu ben ik het alweer kwijt... En ja, ik houd mijn mobiel ivm met Raccon in de gaten, don't worry! En mijn grote nieuws van vandaag is dat mijn mannetje alweer boven zijn geboortegewicht is. Heerlijke geruststelling.
Die hormonen,,,,,,,das ook het enige wat ik echt zat bent...(me buik mag nog wel een paar weekjes blijven )...... vooral de momenten van het ene moment op het andere moment je zwaar depri voelen en daarna weer supervrolijk,,,,,zoooo vermoeiend
Thorsten Sorry, Nienke.. ja, jij hoort ook bij de overtijders... maar het was iets te lang stil voor mijn gevoel. Ah, Demi ook gemeld.. morgen is het vast overtijdersdag! Enn Raccon.. verdacht stil. :-k Heeft iedereen al gestemd vandaag? Kenji gaat inhalen.. Ik heb net de badkamer gepoetst.. bah, wat was die eigenlijk vies. Heb heel veel bleek gebruikt.. maar ga je dat mixen met wc-eend... Dan moet je al je ramen openzetten want anders stik je.. wooow.. mijn longen zitten vol met verkeerde lucht!
Kieks, wat super dat je mannetje alweer boven geboortegewicht is! Doe je goed! Wannie, die hormonen blijven ook na je bevalling nog wel even rondhangen hoor... Ik wil je niet ontmoedigen, maar het is echt 9 maanden op, 9 maanden af. Zeker als je BV geeft, dan blijft het nog wel even zo!
@demi heel veel succes! Ik hoop dat ie stiekem toch uit zichzelf komt en anders hoop ik op een zo'n fijn mogelijke bevalling morgen!
Meiden, ik heb babynieuws voor jullie: via een ander forum ben ik op de hoogte gesteld dat MamavanAmiek vandaag bevallen is van een zoon ! Ze heeft er vier uurtjes over gedaan en zijn naam is Fedde Nicolaas ! Wendy, partner en Amiek, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje !
Oww Lintje, chloor moet je niet mixennnn! Dat is echt te g(l)oor! Maar wel fijn dat het nu hygienisch fris is, handig voor straks. Goed dat het klaar is, kun je hier weer geniale uitspraken doen!
MamavanAmiek, Gefeliciteerd met FEDDE! oh.. Nienke.. nee, twas een beetje dom van mij.. maar het ziet er weer keurig uit! Nu nog ff stofzuigen.. (omdat volgens Tj de baby morgen komt..)
Jaaaaaaaaaaa babynieuws! MamavanAmiek van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fedde! Jeetje, dat heb je snel gedaan in 4 uurtjes tijd... Weer een vlotte bevalling bij de augustusmama's! Geniet van je ventje! Bedankt voor het melden Jet!
kiki: Wow! das lekker zeg nienke: Ik ga meteen flesvoeding geven dus dat scheelt al weer...al is het maar iets Lin: bleek met wc-eend? logisch dat je longen nu vol zitten met verkeerde lucht.....ook zo'n lekker smaakje in je mond nu?
bleh het zit ook in mijn neus.. uche uche.. Maar mamavanamiek postte vanochtend nog een bericht.. EN is een voorpikker..