augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ja bij weeen ook sms'en... kunnen we meepuffen. Of gaan stofzuigen hahaha!

2. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hmmm morgen heb ik om 10.20 uur een afspraak bij de gyn... Zal ik vragen of ze me al kan strippen als het dan nog niet is begonnen? Vrijdag 17-08-07 is een mooie bevaldatum, lekker voor het weekend...

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    MamavanAmiek Gefeliciteerd

Kiki dat is perfect ;)

Lintje je kent het chloor verhaal toch nog wel.Dus waar ben je mee bezig :) :)

Hier net al met stokkie gespeeld.Lintje jij veel plezier ;)

Maar we missen wel meer mensen vandaag.En die moeten allemaal nog stemmen dan komt hij vandaag boven aan
    ;)

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jullie raden nooit wat ik zit te eten.

Een chocolade letter had ik nog liggen.Niet normaal meer he.Maar hij is wel lekker :)

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

MamavanAmiek,,,Gefeliciteerd wat een snelle bevalling! Wauw

Hier trouw aan de stemplicht voldaan vanmorgen:-D

Lintje goed plan buddieen bij weeen haha zo lang in spanning is niet goed. De spanning van t meeweeen is beter :)

Hier wel mooi weer, vanmorgen veel regen maar nu volop t zonnetje.
    Vanmorgen een oud bedje en wat spullen naar mn ouders gebracht. Dit daar weer opgezet, mn moeder kan niet meer wachten. Die heeft al allemaal babydingetjes op die kamer gezet en gehangen. En volgens mn vader heeft ze nesteldrang hahhaha alleen mn vader is nog erger dan mn moeder. Die heeft mn buik toegesproken dat de kleine nog tot uiterlijk maandag heeft hahah en dan moeten ze weer werken en t zou prettig zijn als ze er voor die tijd is. Hoezo eerste kleinkind ,,, ze zijn wel grappig nerveus samen hihi

Hier aan de grote opruim geweest vanmiddag. Alle oude papieren weggedaan en eens alle foto's (van 8 jaar zomerkamp en ongeveer 100 foto's per kamp ) uitgesorteerd en de 100den rolletjes bij elkaar in een doos gestopt. Met mn toeter de zolder op geklommen en weggezet. Staat al weken in de weg namelijk.

Heb nu ook officieel een knutsella hihi Alle knutselspullen bij elkaar,,,,,voor t geval dat mn meisje met mama wil knutselen,,,,,,, crea bea doen haha vooral t eerste jaar zie ik dat helemaal goedkomen,,,, ik spoor niet maar dat wisten we al.

Van t huis poetsen is vandaag dus niks terecht gekomen, dat is dan morgen aan de beurt. Heb een spin gespot in de beekamer dus die is morgen de sjaak.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Son, jij speelt wel erg vaak met the magic stick.. Maar hij deed het weer heerlijk, zo fijn. Voel me echt een beetje klaar nu. Misschien straks nog een keer, beneden..

oh, ja.. het gloorverhaal.. maar ik heb de fles niet leeggedronken hoor..

hmm.. chocolade.. vind ik sinds de zwangerschap niet meer lekker, (behalve witte rittersport) maar ik neem straks toch nog maar een stukje cotedor.

Nienke, ja doen! Ik vind de 17e echt een prachtdag/datum om te bevallen!

Ik beloof dat ik mijn buddy op de hoogte stel als ik daartoe in staat ben!

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik wil september niet halen... zou het helpen als ik een beetje pers af en toe?

8. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    MamavanAniek gefelciteerd met Fedde

Joehoe weer een beeb erbij. En het is idd verdacht stil rond Raccon en hoe zou het eigenlijk met Teddy zijn?

Zal even gaan stemmen, vergeet ik nl iedere keer om te doen :oops: :oops:

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    jah.. en waar is Hopla.. :(

10. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Zo Kenji staat op 300 stemmen

11. missgroovy

mmhh witte chocolade =P~ ik wil ik wil,,,,,,, heb nu ook megahonger dus heb overal zin in.

Mamavanamber las net in de lounge je verhaal van de GBkaartjes, das balen zeg! Heb je ze al te pakken gekregen, zou ook pissig zijn.

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Willen de volgende meiden zich even melden?

Teddy
    Hopla
    Nikster
    Poeizie
    Raccon
    Mamamary
    Stephanie21

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Begint weer etenstijd te worden he.. :( pfff.. wat heb ik een leeg leven zeg. Es ff zien waar ik me nog even mee bezig kan houden..

14. missgroovy

hier maar broodjes in de oven heb geen zin om te koken. Kan ik op elke helft van t broodje iets anders doen dus kan ik veel eten hahah

15. Hoi meiden

Ik heb even niks bijgelezen.

kom even melden dat ik vanaf vanmnacht half 3 weeën heb. eesrt om de 10 minuten, vanmiddag vanf half 12 ofzo om de 5 minuten. Dus braaf afgewacht en na 1,5 uur om de 5 minuten hebben we de vk gebeld. Hubbie is vandaga thuisgebleven omdat het behoorilijk heftig was.

Vk is geweest rodn 14.00 uur, toen was ik dus al bijna 12 uur bezig. En tot onze grote ontsteltenis, 0,0 cm erbij. Nog steeds 1 cm net als gisteren..... :confused: :cry: ! !

Ze heeft me gestript. Ik ben vervolgens onder de douche gaan staan, moest paracetamol nemen en proberen te slapen. Om te zien of het misschien weg zou trekken. Maar nee dus, tis wel teruggezakt naar om de 10 minuten sinds de vk. Maar de weeën zijn wel 2 keer zo pijnlijk geworden... :(

Kan nu ook haast niet meer zitten dus brei er maar ff een end aan. Ze vertelde wel dat het op deze manier zelfs nog dagen zou kunnen duren.... HELLUP :confused: :confused: :confused:

Vanavond komt ze opnieuw kijken en dan horen we het verder wel...
    Ondertussen roep ik de goden aan of dit asjeblief op kan houden of door kan zetten, want ik word onderhand FOU

Dat wassum ff
    Groetjes Kirsten

16. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik meld mij :) Ben vandaag heeeel druk geweest met van alles en nog wat :(
    Nu even gauw eten en daarna kom ik weer ff kijken hier

17. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Heel veel succes Hopla je hebt het nodig nu. En nog dagen duren :confused: nee toch zeker.

18. wannie

wannie Niet meer actief

Hopla: jeetje wijffie, wat balen dat er niets bij is gekomen :(

Hoop dat er snel verandering in gaat komen bij je en dat er niet nog eens dagen bij komen!
    Neem zover als dat kan goed je rust...je hebt het hard nodig

Knufff

19. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Hopla: heel veel succes en sterkte! Ik hoop dat het nu een beetje gaat opschieten voor je!

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    MamavanAmiek, van harte gefeliciteerd!

Hopla, wat een k*tzooi, wat lijkt me dat vermoeiend. Sterkte en een dikke knuf!

Eindelijk rust hier, maar straks om zeven uur staan de volgende alweer op de stoep. Morgen gelukkig alleen maar 's avonds bezoek :)
    Ga nu maar eens even aandacht aan mijn mannetje besteden. Hij vermaakt zichzelf altijd zo goed (tot nu toe) dat af en toe denk dat ik niet genoeg tijd in 'leuke' dingen stop.

En Lintje, witte rittersport met hazelnoten...hmmmm...maar ik heb geen excuus meer :(

Deel Deze Pagina