augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Haloo!

Nou ik zit me stiekem nu toch wel een beetje druk te maken. Mijn nichtje (nou ja ze is ouder: nicht) zou vandaag op visite komen. Erg leuk want we zien elkaar niet echt vaak. We hadden 11 uur afgesproken. Om half 11 belt ze op dat het wat later wordt, ze had onverwachts moeten werken. Maar nu is het bijna half 2 en ze is er nog niet! Terwijl amsterdam-den helder nog geen 1.5 uur rijden is! Heb al gebeld en gesmst, maar hoor maar niets.. brrr als er maar niets gebeurd is!

Jullie horen het nog wel denk ik zo ..

2. Niet meer actief

@pollewop:eek:jee hoop dat alles oke is

3. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Hallo dames,

ik heb al een tijdje ni egt mee gelezen want het is zoveel en als ik eenmaal online ben dan is het net een doolhof dan eindig ik op plaatsen waar ik ni egt hoef te zijn :)
    Wat ik me eigenlijk afvroeg is of iemand al z'n beebje heeft gevoelt? Ik wel vd week toen ik op bed lag voelde ik 'm kloppen. Heel raar gevoel is dat maar wel heel speciaal! :D

Tante Pollewop, gaat alles nog goed daarzo?

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik twijfel of ik de kleine 'al' gevoeld heb.
    Kreeg wel ineens een soort 'steek' in mijnbuik, op 1 plek, wat na een sec. of 10 ook weer verdween.

Zal wel niets geweest zijn :)

5. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    pfff nou het was gelukkig niets ergs! ze had even vast gestaan, en was gewoon veel te laat vertrokken! Was weer leuk haar gezien te hebben.

En ik twijfel of ik de kleine al gevoeld heb, ik heb wel de kleine plopjes gevoeld. Zal er eens extra op letten. De vk zei dat de placenta mooi aan de achterkant lag, waardoor ik de kleine zou snel zou voelen.. ik hoop het, zou een boel onzekerheid schelen!

6. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hier de kleine ook gevoeld ja..

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hier nog nix gevoeld, ookal is ie volgens de vk lekker druk. Kan niet wachten tot het zover is ;)

8. humpie

humpie Lid

31 jan 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    ik lag van de week in mijn bed, had mijn hand op mijn buik en ik voelde iets heel geks :D

geen idee wat het was ik ken het gevoel niet het was er heel even en toen niet meer

ik ben 15 weken dus ik weet niet of het al wel kan voelen

groetjes

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen!

Ben vandaag erg actief.
    Kan voor mijn gevoel de hele wereld aan!
    Gisteren weer het hartje gehoord, geweldig!

Vannacht gedroomd, dat ik op een snelweg reed, en dat ineens mijn vliezen braken, achter het stuur, en ik toen maar in paniek de VK gebeld, en ben snel naar huis gereden. Toen ik daar aankwam, en op bed ging liggen, was de baby er ook al.
    Kon helaas het geslacht niet zien :) .
    Stom eigenlijk dat je er nu raar van gaat dromen.

Van de week ook gedroomd dat mijn moeder ook zwanger was, en op dezelfde dag was uitgerekend als mij.
    Hoe ik er bij kom weet ik niet, maar mijn ouders kunnen geen kinderen meer krijgen, dus die droom sloeg nergens op :)

Volgende week weer naar de VK. En dan mag ik bellen voor de 20-weekse echo!

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Jeeeh, de paper is af...weer eventjes wat rust!

En ja, ik heb het ook, sinds ik zwanger ben van die ongelooflijk gekke dromen...dromen zijn bedrog toch ;)

Verder hoop ik de kleine te voelen maar volgens de echoscopiste gaat dat nog wel even duren, mijn placenta ligt aan de voorkant. Ze vond het zelfs moeilijk om mooie plaatsjes te maken. En nu begrijp ik waarom ik met de angelsound muppet alleen maar aan een van de zijkanten hoor!

Hoop dat verder alles met jullie goed is en vanaf morgen doe ik weer fanatiek mee (voor een weekje want dan ga ik op vakantie).

Veel plezier vandaag!

11. Niet meer actief

hoi hoi
    ja ik heb mijn kleintjes al gevoeld met ongeveer 11 weken al toen dacht ik nog dat het er maar 1 was en had ik nog zoiets dat kan nooit maar toen we dus horde dat het er 2 waren toen was het volgens de vk erg logisch dat ik al wat voelde ok omdat het niet mijn eerste zwangerschap is

het schijnt dat je als je zwanger bent van de eerste je je kindje pas kan voelen zo vanaf de 18e week voor mij klopte dat psies want mijn dochter voelde ik pas rond de 18 weken en zelfs dat vond mijn vk toen erg vroeg hoor
    een 2e kindje voel je eerder maar dat komt ok omdat je het gevoel volgens mij beter herkent dan
    volgens mijn vk toen is het voor de 18 weken meestal je darmen die aan het ploppen zijn en dat kan dus lijken op schopjes of zo
    ik weet het ook niet hoor volgens mij voel je het gewoon en weet je zelf het verschil wel

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Nou dan waren m'n darmen wel heel gek aan het doen, wet ongeveer wel hoe m'n darmen voelen want die voel ik al m'n hele leven :) ;) volgens mij was het wel zo en ik had het tegen m'n moeder gezegd of dat het al zou kunnen dat ik wat voelde, volgens haar kon het wel. Vooral omdat ik zei wat ik dan psies voelde, maar ik zal het morgen eens bij de vk vragen. Eindelijk! ! !

13. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    SheDevil, tuurlijk kan het heel goed dat je de kleine voelde! Ik had het bij de eerste met 16 weken.. En weet zeker dat de baby was hoor.. De 1 voelt het gewoon eerder dan de ander. Bijzonders is het zeker!

14. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ik voelde de eerste ook als kleine plopjes/vlindertjes met 15 weken. Met 17 weken voelde ik echte schopjes en wist ik precies wanneer de baby wakker was. Met 19 weken voelde ik het ook al aan de buitenkant en heeft mijn man het ook gevoeld! Dus het kan allemaal wel zo vroeg hoor! Het is net hoe goed je je lichaam kent en hoe gevoelig alles is. Het is zo'n bijzonder gevoel! Ik ben benieuwd wanneer ik het deze keer echt zeker weten ga voelen. Die vlindertjes voel ik nu ook af en toe voorbij komen.

x Nienke

15. Niet meer actief

ik zeg ook niet dat het niet kan ikzelf voelde het ook eerder dan in de boekjes staat zeg alleen dat ik zo'n eigenwijze vk had bij de eerste
    hij wilde me ook het geslacht niet vertellen met 20 weken wat ik dus ehct niet normaal vond maar goed ze is er gekomen en nu heb ik een andere vk of eigenlijk gyn ihihihihi

16. Niet meer actief

ik wou effe melden dat mijn neiuwe buikfoto's in mijn album staan voor degene die geintreseerd zijn hihihihi

wat is het stil trouwens ...............

17. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hallo Allemaal.

Hier ben ik weer even even bijgelezen was genoeg.
    Miza heel veel sterkte gewenst voor Donderdag laat alles goed gaan.

Mamalieske Hoop dat de pijn iets minder is door de bandjes. En laat je baas maar zeuren het gaat niet om hem je moet nu aan je kleine en je eigen denken!

Nou zal ik eens vertellen wat ik weer dit weekend mee heb gemaakt. Lach niet kan alleen ons gebeuren en altijd als we naar mijn ouders of zijn moeder gaan.
    Begon allemaal Vrijdag toen we naar mijn moeder zouden gaan om wat af te geven en te eten.
    Hadden het andere autostoeltje in de auto staan. Krijg een rot gevoel over stoel als ik in de auto stap weet niet waar ik het moet zoeken maar gewoon ingestapt zijn nog niet het dorp uit en ik zeg tegen Collin blijf van dat stoeltje af en mee begint hij zo hard te huilen en krijsen!
    Ik kan niet goed naar achteren komen denk hem zo los te krijgen maar gaat niet los.
    Bert net voor het bord van Duitsland gestopt naast de weg.
    Bijna een andere auto in de auto hangen die man wilde weten wat er aan de hand is.
    Bert kijken maar krijgt hem ook niet los en toen nog een persoon is gestopt met een soort cream om te kijken of ik hem daar mee los krijg.
    Ik zit met mijn ribben op zijn gewoone stoel vast en een hand moet ik de andere stoel tegen houden als die beweegt begint hij te krijsen. Mijn knie op de bank omdat ik niet goed op mijn voet kan staan auto's en vrachtwagens razen langs de auto.
    Ik voel me misselijk en Collin begint kokhalsnijgingen te krijgen door het huilen.
    Bert maar 112 gebelt en er zou Brandweer aankomen.
    Toen zagen we zwaailichten het was de brandweer niet maar Politie.
    Die gekeken maar konden ook niks doen kreeg wel een beer van ze.
    Een tijdje later kwam de brandweer met tatutata zwaailichten alles aan die duiken met 6 tot 9 man tegelijkertijd uit die wagen zegt Bert en vliegen op de auto af. Hij krijgt ook een beer van hun (hele mooie moet ik zeggen van Happy Horse). Die beginnen met de stoel te demoleren en met Collin bezig zijn een paar helmen op de motorkap en dak met een slag. Nog even later stond ook een Ambulance er ook nog hebben op een gegeven moment Collin lachgas gegeven en hebben ze stoel opengeknipt. Van Ambulance kreeg hij ook nog een beer. Toen hadden we er drie. Ondertussen vroeg een van de brandweermannen of ik nog wat nodig had ik zei dat ik een koude kont had van het langsrazende verkeer maar daar kon hij helaas niks aan doen zei hij. We zullen het maar met een lach nemen zei hij toen. Ik zei wat wil je anders zitten huilen. Ik kon wel huilen. Hadden ook een deel van Duitse weg afgesloten aan een kant kon niet gekker worden.
    Hij eindelijk uit die rot positie gehaald moest hij naar Ambulance om nagekeken te worden door een diepe modderpoel heen kunnen schrafelen ik hem op de arm geen stok lag nog in de auto.
    In de Ambulance even nagekeken konden niet veel zien een beetje geschaaft en dik.
    Moesten het een beetje in de gaten houden dat hij het goed ging gebruiken zo niet dan moest hij een foto laten maken in ziekenhuis.
    Daarna mocht hij ook nog in de Brandweer wagen zitten en ik had zoiets ik wil gaan maar ze moesten nog een foto van hem maken hoe hij in de wagen zat en toen zei er ook nog een zet hem maar achter het stuur en ik meteen NNNNEEEEEEE alstublieft niet.
    Bijna allemaal weg moest Bert nog gegevens aan Politie geven van ons. En een agent kwam nog met mij praten. Hij zei zie je we schrijven niet alleen bonnen uit heb die man nog bedankt en gehoopt kunnen we nu gaan.
    Heb onder het eten de vork nog niet meer stil kunnen houden Zat te razelen.

Ik ben blij dat ik morgen naar de vk kan gaan en kijken hoe het met onze Moppie is. Hoop dat ik een echo krijg maar dat zal wel als ik goed nadenk wat nu ook weer een beetje moeilijk is ongeveer 12 weken.

Ik heb ook geen angel eyes maar hoop het te kunnen lenen van mijn vriendin.
    Anders maar gewoon wachten dat ik bij de vk ben dat die kan kijken.
    Heel veel geschreven en te lezen.
    Hoop dat alles met iedereen goed gaat en tot snel.
    Wolvin

18. Niet meer actief

pfff wolvin dat is een heel verhaal zeg maar goed dat alles goed gekomen is uiteindelijk

19. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Ja dat wel alleen met mijn nerven naderhand niet meer.
    Mijn moeder zei je bent net mij.
    Als er wat is ben je de koelste zelve en naderhand als alles goed is gaat het je slecht en bent op van de nerven.
    En ja hoor ze had gelijk.
    Zaten ze mij ook nog uit te lachen dat ik niet normaal kon eten.

Heb al gezegt mag niet meer zeggen waar we heen gaan.
    Hebben ze nu allemaal in een keer gehad normaal alleen de Ambulance met zijn koortsstuipen.
    Ben al die mensen wel dankbaar dat ze zijn komen helpen.
    Wolvin

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou wolvin, is niet nix! Ben blij dat het nog goed is afgelopen!

Enne, woepi, heb gister ook een buikfoto gemaakt maar die durf ik nu niet meer in m'n album te zetten hoor :( Was er best een beetje trots op maar naast die van jou, ;)

Enne over dat het stil is hier, helemaal met je eens... Waar is/was iedereen?

Ga vandaag de sauna maar weer eens proberen, volgens vk geen probleem maar doe wel rustig aan..

Fijne dag allemaal en misschien tot zo.

Deel Deze Pagina