augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeee brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Boerekool beter of peen en ui

2. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eeeeeeeeeeeeej halloooooooooo

hier ben ik... vandaag even druk gehad met bezoek en daarna in slaap gevallen..
    daarna even snel bijgelezen en gegeten..

net ruzie met mannetje gehad...
    heb jullie gewoon de schuld gegeven. whahaha

bij het lezen van de chocola liep het water uit mn mond. ik moest en zal chocola hebben maar helaas niks in huis.. mannetje wakker gemaakt en gezegd dat ie even naar het tankstation moest gaan.. whaha hij helemaal pist want hij moest zometeen trainen... ik zeg dat red je makkelijk en zoniet dan ga je maar met je eigen auto (die is kapot knalpijp eronder uit) en dan ga ik wel met mijn auto hetzelf halen..

whahahah hij had dus geen keus. Ohhhhhh wat ben ik een bitch... hoe vals je al niet kan worden alleen maar omdat je die verotte chocola niet uit je hoofd krijgt.

hij is het gaan halen, komt terug smijt het op de grond en is weer weggegaan om te trainen..
    ojeeeeeeeeeee ik heb strakjes echt iets goed te maken..

maar de chocola smaakt wel zo lekker.. hihihi

verder zo even stemmen op kenji..

en voor diegene wat bevallen waren van harte proficiat..

nog 3 dagen en ik hoor ook bij de overtijdmama's..
    mah ik wil ook echt neit dat mn kindje in septemer wordt geboren. in het ergste geval zou ik uiterlijk op 3 sept ingelijdt worden. ben dan 42 weken 2 dagen... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

tot krabbels

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zijn er trouwens nog meiden die straks mee willen met het uitje die de eerste keer niet mee zijn geweest.?We zijn bij de mama's een beetje aan het denken waar en hoe.

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Alweer even niet geweest en weer zijn er mensen bevallen.. Van harte gefeliciteerd allemaal !

Hier gaat alles z'n gangetje.. Voorweeen zijn weer afgezwakt grrr....

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Maro jij bent nog niet zo erg.Oud collega stuurde haar man naar de mac drive

om 1 uur snachts.hihi Dat noem ik pas erg.

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    @ sonja... ik ben de vorige keer niet meegeweest... kon het toen niet redden met werk enz...
    ik zou opzich dit keer wel mee willen als het lukt... heb nl geen rijbewijs...

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ow ow ow ik ben erg,,,,,,heb net mn hondje gewassen hahaha Ik zei tegen Roy,,,,ik ga zo Bink ff douchen enz dan is ie ook schoon en fris voor als de kleine komt :oops:

is dat erg of erg hhahhaha moet er nu om lachen maar meende t echt serieus :)

Bink vind t gelukkig niet erg onder de douche en af en toe is ie erg smerig. Hij s wit maar als ie gewassen is is ie witter en ruikt ie zo heerlijk :-D

8. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    hahaha

ja dat klinkt inderdaad echt erg. die gedachte heb ik ook wel eens gehad maar durfde dat toen niet echt van hem te verlangen. hahah

maar bedankt dan kan ik dat als excuus straks gebruiken dat hij nog geluk met mij heeft dat andere vrouwen nog erger kunnen zijn. whahahahha

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    D'r gaat vast wel iemand bij jouw uit de buurt.Vorige keer hebben er ook een heleboel samen gereden.is gezelliger ook.Denk allen dat deze keer niet iedereen met elkaar kan meerijden.Vanwege maxi cosi en wagens. ;)

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    kijken of het helpt misschien wel :)

11. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    owwwwwwwwww

krijg net al een sms van hem..

ik hou van je !

dus hij zal vast niet meer boos zijn. whahahaha

mannen.. en wij moeten 9 maanden dragen... maar owee als je ze dat eens voor de voeten gooit..

hihih

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Enne Daan ik kom je wel halen hoor ;)

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Gewoon niks meer over zeggen.Schat ik hou ook van jou en klaar anders maak je ze weer wakker ;)

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha Maro, dan zit t wel goed. Die van mij haalt graag wat,,,,dan heeft ie zelf ook een excuus om wat te pakken hahah

Soms zit ie op de bank en vraagt "sjattie heb je niet zin in iets" dan heeft hij zin in wat lekkers en ik niet, dus bij ns is hij zwanger hahahah

15. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    Ja sonja zo had ik ook al terug gesmst. hahaha. na 9 maanden leer je wel met ze om te gaan. whahaha

en miss groovy..
    dat verhaal ken ik.. zo ging dat de eerste 6 maanden ook.. ik had totaal geen snoepzin maar meneer ging maar al te graag wat voor me halen.. dus voor zichzelf. maar hij is nu aan de lijn aan het denken dus die waaier gaat ook niet meer op. hihih

hij gaat graag wat voor me halen maar nu was het minder omdat ik hem wakker maakte (en dat moet ik dus echt niet doen.,. hij heeft niet alleen ochtendhumeur maar alle uren humeur dan) en hij naar de training moest. hahah

maar goed.. het is allemaal alweer goed...

hondje gewassen... dat klinkt erg grappig.. echt een aanval van nestdrang..

ik moest en zou vandaag de ramen gewassen hebben.. maar de regen verpeste het voor me.. whahaha.. terwijl ik dat normaal echt een fuck werk vind. hihi..

trouwens hebben jullie dat ook::::

dat je het begin van je zwangerschap al weer voor de helft vergeten bent..

mn zus is net pril zwanger en stelt me allemaal vragen en dan moet ik echt weer goed nadenken of ik daar ook last van had etc etc.. hahaha

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahah dat is ook een manier.Ati doet dat alleen niet hij houd niet van zoet :cry:

17. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    MamavanAmiek gefeliciteerd!

He Hopla wat rot, ik hoop dat het gauw doorzet!

Fibi gefeliciteerd!

Pff mijn man zou me aan zien komen als ik hem naar het benzinestation zou sturen of iets voor lekkers, daar trapt hij echt meestal niet in, moet het wel heel noodzakelijk zijn denk ik...

Nou hier verder niet veel te melden, weer een dag voorbij weer een dag dichterbij de bevalling :p Van mij mag die heeeeeel snel komen, maar ja van wie niet..

18. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eej sonjaw

nog 14 stemmen en je staat gelijk..
    moet toch te halen zijn he..

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid