augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hopla jeetje meid dat is echt helemaaaaaal niks zo. Ik hoop dta t slaappilletje helpt en dat je wat kunt uitrusten!

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kenji is echt een beetje uit z'n hum.Ligt weer bij mij.

3. Niet meer actief

ZOOOOOOW leuk om te lezen dat je gemist wordt :D

Maar nee, ik heb best wel druk gedaan vandaag, maar naast wat meer last van mn rug is er nog niks anders dan gister.
    En de buurvrouw van mn ouders was vandaag uitgerekend en is gisteravond bevallen :(

Oja, FIBI GEFELICITEERD met NICK
    en MAMAVANAMIEK GEFELICITEERD met FEDDE

Demi, spannend, maar wel lang verwacht en eindelijk komt de dag :D

Hopla, o wat naar, hoop echt dat ze snel wat gaan doen voor je. Dat ze je zo lang aan laten modderen, dagenlang weeën achter elkaar lijkt me helemaal niks-noppes-nada

Hier trouwens in de ontkenningsfase beland ofzo, kan me er echt helemaal niks bij voorstellen dat ik een dezer dagen gewoon kan gaan bevallen. Echt heel suf :(

Maar ik heb nu wel alle creaties af die in de maak waren voor ons jochie. Ik heb een dekentje gebreid van kleine blokjes, met die blokjes ben ik geloof ik jaren geleden begonnen, maar goed :rolleyes:
    Vandaag dus eindelijk af gemaakt, dus misschien was het net als met Naomi, wachten tot mams alles af heeft :p
    Het is trouwens een dekentje voor in de wandelwagen geworden, want hij is wat smaller dan ik had gedacht hihi :oops:

Nadeel van alleen 's avonds internetten is wel dat je dan 13 pagina's moet bijlezen (+ 5 van de mama's) maarja, zo komt een mens zn avond door :D

4. missgroovy

hééé'Raccon daar is ze !

weet iemand hoe t met gummetje is of is ze wel alweer bij de mamma's gesignaleerd. Heb haar naar mijn gevoel al een tijdje niet gezien!?

5. Niet meer actief

Ja, dat vroeg ik me laatst ook af, ze is al een hele poos niet online geweest denk ik. Hoop wel dat alles goed is.

edit: 5 aug. voor t laatst, dus valt in principe nog wel mee

6. missgroovy

zal eens ff speuren,,,

7. missgroovy

:( mmhh 5 augustus nog wat gepost en 10 aug online dus valt mee, ze is nog niet spoorloos :-D

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hee Raccon, dus nog geen beeb? Me niet zo in spanning houden hoor

Oh, Son, ja die site, ik zal het even vertellen.. :rolleyes:

9. Niet meer actief

Sorry Lin, maar had gister een beetje last van mn pols van een hele dag computeren, dus heb mezelf vandaag de comp ontzegd, kon het alleen vanaaf niet laten :D

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Okeej. verteld en laten zien.. Hij is zelf een beetje TEGEN met hoofd op de foto.. maar het volgende kwam eruit:
    "Hahaha.. ik vind het superleuk, lieffie!" (gevolgd door een high five)

Hoop maar dat ie straks weet hoe foto's en berichten te posten, is wel zo leuk. xx

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het is je vergeven hoor, had het heel leuk gevonden als je een kindje had gekregen.. maar die komt nog wel heeeeeeeeel binnenkort. Dat voel ik! ;)

12. Niet meer actief

Hihi, aan je water?

Heb trouwens net even opgezocht of je die slijmprop nou MOET verliezen, maar blijkbaar hoeft dat helemaal niet, weer een zorg minder. Begon me al af te vragen waar ie bleef :rolleyes:

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb weer even gestemd...

14. missgroovy

nou Lintje das weer een meevaller hihi

ow dus de slijmprop hoeft niet als eerst,,,vruchtwater niet als eerste,,,, :( Ik wacht wel op de pijn haha

15. Niet meer actief

Wij hebben de www wel op het kaartje staan, dan hoeft niet iedereen die eerste week te komen en is hun nieuwsgierigheid toch em... jeweetwel, kan het woord even niet vinden :( gestild?

16. missgroovy

wij hebben een stickertje op de envelop met de beebiesite erop

17. Niet meer actief

O, is ook leuk, die kun je ook op nog veel meer dingen plakken :p

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Kenji staat nog 11 stemmen ACHTER.. Wie moet nog stemmen?

19. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Sorrie ik heb al gestemd ben bang dat we het steeds niet redden :(

20. Niet meer actief

Ikke niet, heb aan stemplicht voldaan -saluut-
    Volgende maand sla ik over hoor :p

Deel Deze Pagina