Loor en ik hebben bij de mama's besloten dat iedere uk in oktober een kledingstuk moet dragen met zijn/ haar naam erop, voor de foto
Fibi meid gefeliciteerd met jullie zoon Nick Valentino! MamavanAnnemiek gefeliciteerd met Fedde! Dames even een update-tje ik ben gisteren op solicitatie gesprek geweest en mag as dinsdag komen voor ronde 2 ! Wilde het even met jullie delen. Morgen naar de huisarts, de uitslag is nog niet verdwenen na de prednisonkuur mijn voeten zien eruit alsof er een kaasschaaf over heen is gehaald
Goed nieuws Mamlieske ( van je solicitatie dus ) Mijn veoten gaan ontploffen.. slijmprop ben ik vorige zwangerschap niet verloren ( vast wel ergens tijdens de bevalling) Zegt niet zo heel veel.
hoi ik leef nog. vandaag een bezoekje gebracht aanhet ziekenhuis. hartfilmpje en echo.. baby was een beetje rustig. alles ziet er netjes uit. hij begon ook te bewegen toen de gyn bezig was met haar onderzoek. hij is al ingedaald.. hopelijk duurt het niet lang meer.
Fibi, gefeliciteerd! Hoop dat je je snel weer beter voelt! Dames die na mij zijn bevallen, kaartje komt echt, moet alleen eerst weer in staat zijn om naar de winkels te gaan (sorry, sorry, sorry, sorry) Ik ga nu aan mijn stemplicht voldoen Son! Daarna ff snel bed in...mannetje heeft ook een te drukke dag gehad en heeft net een uur gehuild. Gezegd tegen hubbie dat het een momentje was voor de mannen onder elkaar Mamalieske, super, ben benieuwd naar ronde 2.
Nou meiden, voorlopig ff de laatste keer hiero... MamavanAmiek en Fibi gefeliciteerd met jullie kleintjes! Hopla hopelijk mag jij ook snel je kleintje vasthouden, toi toi toi. Alle andere meiden, bedankt voor jullie steun en blijf lekker op het forum voor afleiding! Dat geeft weer moed tijdens het lange wachten! Hoop dat niemand mij hoeft te verslaan (13 dagen!) Jullie horen via mijn buddies wel over hoe en wat! Tot gauw.....
Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hoe hebben we geslapen? Hier een drama, heb dan ook al de keuken gesopt :-D Ben gelijk met Roy opgestaan, die werd er helemaal zenuwachtig van haha. Vannacht zo vaak wakker voor te plassen en harde buik ppff en die doen geen pijn dus dat schiet niet op. Demi meid ik voor jou duim ik. Heb een heerlijk ruikend hondje naast me en wit! Hahaha krullenbol. Nou ik ga eens even verder lezen en dan kom ik straks nog wel even langswippen, dan zijn er vast meer wakker,,,,of online
Ook goedemorgen, Nog geen nieuwe augustus beebs in aantocht? Behalve dan waarschijnlijk die van Demi?
Goedemorgen! Ik zit met hele kleine ogen achter de computer.. Heb heb het zooo koud Naomi heeft werkelijk de hele nacht lopen spoken.. Misschien weet 1 van jullie een tip? Naomi leg ik altijd in het midden van haad bedje ( met haar hoofd). , maar zodra ze wakker wordt ligt ze ineens met haar hoofd tegen de 'spijlen' aan van het ledikant ( is me nu dus al 4x achter elkaar gebeurd). Ze zet het dan op het krijsen, en vannacht ging het net goed ( heeft ze dekentje over haar hoofd getrokken (die muts) , en had het dus erg benauwd.. Instoppen werkt niet, zijkant dubbel slaan (naar binnen of buiten (randje), werkt niet.... ,heb er al een knuffel naast geplaatst, die gooit ze weg De kruik ook al geprobeerd, drukt ze ook met haar lichaam weg.. Wie heeft een tip? Madam is vrij sterk voor haar leeftijd blijkt dus al MamaLieske -> Super dat je door mag naar de 2de ronde! Demi -> hopelijk zet het nu door hoor meid! En ik heb weer gestemd voor vandaag .
Goedemorgen, Hier een goed nachtje gehad Nog steeds geen voorwee of een harde buik gehad... Fibi: Gefeliciteerd met Nick! Geniet er maar goed van en hoop dat je snel weer een beetje op de been bent Demi: Suc6 wijffie (ookal lees je het niet meer) Groovy: Nog maar 10 dagen te gaan voor ons tot de datum ik kan me nog zo goed herinneren dat het nog maar 99 dagen was Gaan wij ook net als raccon en lintje ons aan de datum houden? Verder weer weinig te melden. Zometeen me meisje naar oma brengen. Die zit al gestressed om me heen te dartelen....mammmmm je moet me tas nog inpakken! Hihi stresskippie dat ze is Ow trouwens er nog wel over gehad met haar....en na een goed gesprekje komt ze wel naar huis als de baby deze week mocht komen Ze zal het wel niet gemeend hebben, en denk dat ze het gewoon even wou horen...dat mama haar graag thuis heeft dan Rustig aan vandaag meiden Kussie
Loran je hebt in babywinkels van die safetysleep dingen. Daar liggen ze in zal ik maar zeggen http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=113 mss is dat iets. t dekentje enz kun je oplossen door een slaapzakje te gebruiken in plaats van een dekentje. Er zijn heel veel kids die dat doen. Vervelend dat ze zo heeft lopen spoken, hopelijk vannacht beter. (((KNUF))) Hier heel t huis schoon :-D alles is netjes, de was hangt buiten dus alles klaar,,,,,beeb komt u maar!
goeiemorgen dames... hier een wel redelijke nacht gehad... wel veel last van krampen... maar wederom helaas vannochtend was het weer zo goed als weg....pfff Vandaag alweer 41 weken... begin de moed echt een beetje te verliezen... zie namelijk echt op tegen een inleiding... @loran... een slaapzakje idd misschien werkt dat die kan je dan onder het matras stoppen..
hihi Wannie, ja gaat snel hè. We gaan ons aan de datum houden,,,,,of eerder ook geen probleem hihi iig geeeeeeeeen 14 dagen eroverheen (dan moet ik nog een keer alles poetsen hahaha)
Maar voorkom ik dan ook dat ze dan , met haar bovenlichaam echt schuin gaat liggen, en dus met haar hoofdje tegen de zijkant/ spijlen? Heb het dekentje nu nl. al wat lager gedaan, en tot zover gaat dat wel goed.. Alleen ligt ze weer schots en scheef in bed.. ( goh, ze lijkt mij wel, doe ik nl. ook altijd )
Ik heb van anderen een planning gehad ..... de 25ste of de 26ste........maar of wurmpie zich daaraan gaat houden Als het toch overtijd word voor ons,,,,mag(mag klinkt toch veel beter als jouw "moet") je ook hier komen poetsen hoor ipv thuis
Goedemorgen allemaal, Hier redelijk goed maar wel kort geslapen! Vanaf vanmorgen veel harde buiken. Straks even nog naar de stad en daarna nog geen plannen.