augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Loran, ik denk dat dat slaapzakje niet helpt met t schuin gaan liggen. Daarvoor zou dat andere ding dan zijn maar goed ik weet niet hoe ze slaapt.

Wannie hahah nou iedereen wil dat ze voor maandagavond op de wereld is dus ben benieuwd of ze luistert. Ik ben dan iig klaar met poetsen.
    Ik heb een heel raar gevoel in mn onderbuik. Een heel zwaar ongesteldheidsgevoel. Soms trekt t weg, maar als t er is voel ik t ook naar mn rug trekken.
    Ben al 2 keer naar de wc geweest voor nr2 maar dat helpt niet. Heb ook wel harde buiken maar die zijn niet pijnlijk. Echt heel raar, ik hoop eigenlijk dat dit voorlopers zijn van t echte werk,,,

Zou Tj trouwens gelijk krijgen en ligt Lintje te puffen ;)

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ missgroovy... Zo begon het vorige week bij mij Ik dacht toen ( echt nuchter) dat het weer niet was begonnen, en dat het wel zou afzakken...
    Ontlasting kon ik pas na 4 uur kwijt, en nadien kon ik ook niet meer..
    Pas toen het ruim anderhalf uur bleef komen, ging er een klein lichtje branden, en begon ik te hopen dat het zover was..
    Daar een half uur na, onder de douche gestaan, en toen wist ik dat het begonnen was, en was ineens en lichte paniek in mij :oops: ..

3. wannie

wannie Niet meer actief

Spannend groovy....het zou zo maar kunnen dat het de voorlopers zijn. Hier echt nog nergens last van.....wurmpie is nog steeds erg druk. Lekker draaien met kontje en schoudertjes en dan ook nog af en toe trappen erbij......word dan echt aan 3 kanten tegelijk aangevallen....
    Het blijft een geweldig gevoel :)
    Maar voor maandagavond? hmmmm wie weet.....me dochter is wel de hele week foetsie dus mischien dat dat onbewust mee gaat werken...
    Wel even doorgeven he als je begint,,,,dan spreek ik wurmpie ook even goed toe (H)

Loran: Nu al moeders kuren...het begint met scheef liggen :) Dat word toch even een goed gesprek houden met je moeder over hoe jij vroeger was :rolleyes: Een goede voorbereiding is het halve werk :rolleyes:
    Ik kan zo even niets bedenken wat je nog meer er tegen kan doen. Bij Alychia was een trappelzak al voldoende om rustig te blijven liggen..... Als ik wat meer wakker ben (over een uurtje of 2.....moet namelijk net als groovy poetsen maar ik heb geen zin) mischien dat me dan wat te binnen schiet.
    Het is al zo een tijd gelee voor mij dat ik daar mee bezig was.....

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Naomi houdt er absoluut niet van om wat 'vast' over haar benen te hebben..
    Als ze in de box ligt, schopt ze altijd het dekentje af :( ..
    Dus denk dat een slaapzak geen optie is (nog niet :( )

5. missgroovy

:oops: uhm zo licht,,,zou dat een begin zijn haha ik dacht ik wacht op pijn :)

Ach ja de dag is nog jong, heb dat gevoel pas een uur anderhalf uur,,, dus wie weet,,,,,

paniek, paniek wat is dat,,,,,als dit t begin is dan moet ik nu nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel doen aaaaaaa ;)

6. missgroovy

haha Wannie dan laat ik t weten :p

maar loran je zet dat ze tijdens t huilen zich zo afzet of is ze gewoon erg onrustig?
    Je zou mss een groter slaapzakje kunnen kopen, dan is de zak wat groter en dan maak je de armsgaten passen voor Naomi, mss dat ze dat wel wil

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@missgroovy: Ik herken je gevoel. Heb het sinds vanochtend ook! Ik hoop dat het voor ons wat betekent. Zelf ben ik bang dat het WEER een valse start is maar we zullen zien! Ik hoop voor jou dat het een goed begin is!

8. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    @missgroovy ik hoop voor jou dat het echt is....

pff zit er vandaag echt ff doorheen:(

9. wannie

wannie Niet meer actief

nikster: KNUFFFFFFFFFFFF!

10. missgroovy

Nikster ((((KNUF))))

Stephanie,,,,hopelijk is t gevoel echt wat en doet t ook nog echt wat :) hoop hoop

Ik hoop voor jullie 2 echt dat t eens doorzet! Jullie zijn tenslotte eerst aan de beurt :p

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jee he zit ik even aan de andere kant zijn er hier al weer 2 pagina's bij.

Loran ik heb een stukje geschreven voor je aan de andere kant.

Missgroovy ga dan maar snel al je dingen doen.hihi die nesteldrang ik heb er gelukkig niet zoveel last van gehad zou ook niet bij mij passen.hahaha.

Lintje was gister ook al zo laat misshien ligt ze nog te knorren.Zal anders zo wel even een sms sturen ;)

Meiden die een knuffie nodig hebben KNUF.

Daantje is gister niet geweest of wel loop ik achter :(

Gummetje ook al even niks van gehoord zat er toevallig gister mee in m'n hoofd.

12. missgroovy

haha die nesteldrang past ook helemaal niet bij mij. Ik vind poetsen echt vreselijk hahah en overal ligt wel iets. Nu niet en als roy dan iets laat sligeren dan ben ik :evil: Echt zo raar hahah Roy lacht zich dood.

Bij jullie zo'n shit weer Son,,,, hier droog en t zonnetje. Echt lekker

Gummetje is de 10de nog online geweest maar niks gepost. Dus hopelijk alleen maar druk met de kids.

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ben ik al! 9 keer naar het toilet vannacht.. bijna een record.. Marreh.. geen uitbraakalarm dus Tj had niet gelijk.

Nikster, knuffeldeknuf

Missgroovy... oooh... gaan we voorpikken? ;) mag hoor, ik gun het iedereen.

Steph.. wie weet wat vandaag brengt.

Nu ff douchen

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ben dus niet de enigste die dus geen poets freek is..

Heb Lintje gespot.

Het si nu droog hoop dat het wat beter word wil wat nieuwe planten halen voor m'n vissen die ik zo ga schoon maken.

15. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Goeiemorgen allemaal

Vandaag duimen voor Demi.
    Vanaf volgende maand mag je gewoon weer maar 1x stemmen per maand. Heel verstandig.

Aha kleding met de naam erop dus, leuk ….

Loran : ik had slaapzakje ook als optie maar zie met het verder lezen dat het bij Naomie waarschijnlijk niet gaat werken.

Wannie : ik denk dat jouw dochtertje het zich amper voor kan stellen en daarom er ook zo “makkelijk” over doet. Zelfs wij zwangere mama’s kunnen het ons toch vaak amper voorstellen wat er nou echt in onze buik zit. Voor zo’n uk is het helemaal maar vaag , zo’n baby. En logeren bij oma is uiteraard niet vaag, dat is leuk en kent ze. Voor mijn gevoel zou dat de reden kunnen zijn geweest. Nu jij hebt laten merken hoe belangrijk het is , is het misschien niet helderder voor haar, mar wel duidelijk dat het voor jou heel belangrijk is , en ze doet uiteraard alles voor mama 
    Daar moest ik net opeens aan denken.

Misgroovy, niet voorkruipen hoor  …

Hier vannacht ook weer voorweeën, maar die zakten uiteraard weer weg… dat mag ook, eerst 20 augustus worden, dan ga ik elke dag een beetje zeuren 

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ;) had het gelezen son...
    Was even met naomi bezig ( wassen, kleden)
    Ze heeft vandaag haar eertse jurkje aan :) .. lijkt erg vreemd, ben nu al broeken bij haar gewend :oops: ,.

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik ga ook maar even kolven want Kenji wilde net maar een borst en ik sta op klappen.Het lijkt trouwens wel of dat ik steds meer krijg niet normaal.Normaal had ik s'morgens nog maar 1 fles staan en nu al 3 volle.Vanacht had ik 300 ml niet normaal meer.Ik heb genoeg voor 2 ukken.Dus iemand nog melk.Anders moet Ati het toch maar in de koffie gaan gebruiken stuk goedkoper :) :) :)

En dan gelijk maar de vissen doen.Kenji slaapt kan ik het mooi doen voor hij wakker word.

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    hier ook een totaal niet poetser.
    Maar nu wel ... arme arme Jasper, alles moet opeens schoon.
    En nu we geen schoonmaakhulp meer hebben, meot ik tc iets doen, ook straks.
    Mijn eerste loonsverhoging gaat naar een nieuwe hulp....:)

19. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Loran mijn eerste trapte ook altijd de dekens van zich af ook al heel snel en die had toch geen moeite met een slaapzakje, gaf een hoop meer rust en sliep dus ook beter door omdat hij minder afkoelde..
    Wat betreft dat scheefliggen dat deed hij ook al heel vroeg, maar ach dat maakte mij eigenlijk niet zo uit ;)

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Gister had iemand het over stickers met daarop de website van de beeb. Waar kun je dat laten doen?
    Ik heb vannacht besloten om geen www-adres op het kaartje te zetten aangezien ik mijn ex-collega's en anderen niet op de site wil. Alleen jullie en wat naaste familie.

xx

Deel Deze Pagina