Nikster: dikke knuffel voor jou! Groovy: spannend...hoop dat het doorzet! Loran: wat vervelend zeg van je gebroken nacht! Wellicht is inbakeren iets voor Naomi? Je kan het even vragen op csb....want ze moet wel eerst na worden gekeken door arts of het mag. Ik hoop dat het gauw beter gaat, knuffie! Hoi lin..ben zo benieuwd wanneer Luteintje komt! Hier gaat het steeds beter met Lenthe! Gisteravond om 23.30 fles gehad, toen om 3.30 100 ml (!) en vanochtend om 6.30! Wat een luxe...en die van 6.30 toen was het al licht geworden dus maar 1tje in het donker! Na zo'n goede nacht had ik de moed verzameld...ik ga supersnel stad in (ik woon in stad dus ik loop gewoon naar beneden) om iets nieuws te kopen. Dat viel me tegen: zere buik (ik kan dus nog niet zoveel lopen) maatje l/XL zit nog te krap en een mevrouw vroeg me of ik me niet lekker voelde? Inderdaad: lijkbleek........ik wil op de zonnebank! Dus lichtelijk verdrietig hier...maarja ik heb ook 9 maanden gevreten...kan niet verwachten dat dat er in 2 weken af is. (wel gehoopt ) Zo nou moet ik (en mn dikke kont) hier even wat opruimen....fijne dag meiden! xx
Alice : gefeliciteerd met Lenthe Niet teveel zorgen maken over kleding ( nog niet) dat kost echt tijd, of je nou wel of niet teveel gegeten hebt. Er staat een klein jaar voor om weer helemaal ontzwangerd te zijn. Uiteraard zijn er meiden die gelijk weer op oude gewicht en vorm zitten, maar meestal moet je er tijd voor nemen. Ik herinner me goed hoe ik na een week huilend voor de psiege stond, van dit komt nooi nooit meer goed.... en toch kwam het goed... dus bij jou ook. knuffel
Lintje de stickers met t www erop heb ik zelf gemaakt hihi. gewoon etiketten en dat erop geplakt. Ik heb ze op de enveloppen van de mensen die ik wil en weet dat internet hebben. Ik weet niet of ik ga voorkruipen hoor. Zo om t half uur ofzo krijg ik wel wat kramp maar om nu t ezeggen au nee dus zal wel niks zijn. Gaat u allen voor Lintje trouwens mss heeft Tj haar wel pas besteld voor vanavond na t werk haha. Ik vind die humor van jullie twee echt heerlijk hahah al zou ik zelf er thuis mss gek van worden van zo'n workaholic hihi Son je gaat toch meer melk maken omdat je kindje meer vraagt. Tenminste zo staat t in mn handboek. Wel super dat je fabriekje zo goed loopt. Ik hoop dat dat van mij ook zo'n vergunning krijgt. Alice, 2 weken alweer jeetje wat gaat de tijd snel en ja ik heb ook nog de ilusie dat die kilo's weg zijn meteen als de kleine eruit is hahahha ahum heerlijk dat dromen :-D
hihi stel dat zou m wel lukken,,,,,dan is t volgende maand een reuzekindje whahaha hij groeit nu al zo hard. Tsja dan zal Ati er toch aan moeten geloven koffiemelk, melk voor onder de cruesli, cake van mamasonjamelk
Hebben jullie verhaal van mams van Amber en Keenan al gelezen over haar geboortekaartjes Dat is echt triest, daar wordt je spontaan aggresief van kan ik me zo voorstellen. Ik had ook gegokt dat de kleine vandaag zou komen.... nou dat gaat niet gebeuren hoor. Het is hier weer heerlijk rustig in mijn buik.
Hahaha ja zoiets. Heb geen zin meer om de vissen te doen regent nog steeds en heb geen zin om die emmers in de regen buiten weg te gooien. Zit dus nog lekker in m'n badjas. Ga maar wat eten en geen mamapannekoeken.
Vistaprint.nl -> adresstickers (ik heb een kinderopvang-lay-out genomen, staat links, kreeg eerst alleen lelijke lay-outs) Ze hebben 75% korting, dus 140 stickers voor 1,99 en dan verzendkosten (7 dagen) 3,50 + belasting = 6,35.
Waar staat er wat te lezen over die geboortekaartjes van haar en zo dan? Ah onderhand gevonden, tjee wat rot inderdaad zeg
hallo ik ben ook weer van de partij.. vanacht wel redelijk geslapen. ging met vervelende k.tssteken naar bed maar trokken bij het liggen alweer snel weg. vervolgens wel nog 7 keer opgestaan en op een gegeven moment klaar wakker. begin al aan het opstaan snacht;s te wennen.. hahaha. verder loran: mischien dat je zo'n houdingskussentje kunt proberen dat ze blijft liggen. en verder las ik dat je haar in het midden van het bedje legt. nu heb ik al geleerd dat je haar aan de onderkant van het bedje moet leggen.. dus tegen het voeteneind aan.. ja een slpaazakje dacht ik ook al gelijk aan. maar nu weet ik dat mijn kraamzorg al zei dat je daar nog niet al te vroeg mee mocht beginnen.. pfffff uiteindelijk ijn we dus nog geen steek verder. haaha succes er in iedergeval mee.. Verder hebben mn vriendinnen ook de hoop op vandaag gevestigd.. met bevallen.. ik ga er zelf vanuit dat ik ng zeker een week rond loop.. mahja je weet het maar nooit.. bij mijn mams kwam het ook zomaar vanuit het niets. nog nooit voortekenen gehad en op eens staat ze op en toen flinke kramp en toen begonnen de weeen, dus het heeft wederom weer niks te zeggen allemaal dus schieten we er weer niks mee op, whahahahah laat het lot maar bepalen dan.. tot krabbels
dankjewel Lintje, ik ga gelijk kijken en wellicht bestellen. Link mamavanamberverhaal Oh ja meiden die al bevallen zijn en een partner hebben ( moeders en beste vriendinnen kunne ook kadootjes geven) ... hebben jullie een kadootje gehad omdat ze trots op je zijn oid? en zo ja wat dan ? Even nieuwsgierig.... Ik zit Jasper steeds te stangen dat hij mij toch echt moet belonen voor deze al negen maandendurende prestatie
Onder het onderwerp huis en familie stonden best hele aardige stickers, vind ik. Jij hebt ze bij zakelijk besteld zie ik al ..... Daar staan kinderopvang bij.
heb eht gelezen. echt balen zeg als je dat overkomt. gelukkig hebben wij zelf het kaartje gemaakt en staat het op de computer.. als z dan geboren is even gegevens invullen en drukken maar.. dan mogen de kersverse oma's de kaartjs uitknippen whahahah.. oeps maar wat nu als de computer opeens zou begeven whahahaha..