Hi, ff snel babynieuws checken, zijn er geen nieuwe beebs. Dat schiet niet op dames, verwacht er toch nog wel eentje vandaag hoor! Hoe gaat het met de wachters?
Zo dames nog steeds aan het wachten op de eerste wee Hier vandaag naar de huisarts geweest en de uitslag op mijn handen en voeten blijkt net als mijn ziekte CU een auto immuunziekte te zijn en is door de zwangerschaps hormonen tot uiting gekomen, nu dus weer andere zalf en wachten of het stopt als ik ontzwangert bent. Ik heb dus weer een chronisch kwaaltje erbij, nu maar hopen dat uit de hielprik blijkt dat Isa deze ellende niet heeft geërfd van moeders Verder gaat het wel goed met ons al ben ik nog steeds zo slap als een doekje, autorijden gaat nog niet en mag nog niet Dus dames van wie ik allemaal hele lieve kaartjes heb gehad, ik kan helaas niet zo eenvoudig een kaartje terug sturen, aangezien we hier geen enkele winkel in het dorp hebben met kaarten. Ik hoop dat jullie het me vergeven en het me niet kwalijk nemen. Pfff het solliciteren is best zwaar, ik moet vervoer regelen en alles afstemmen met Isa's drink en slaappatroon maar tot op heden doe ik het nog niet zo slecht. Nou mag ik ook niet klagen want Isa pikt veel van me en is een handig meisje. Nu ligt ze weer heerlijk te slapen na een tijdje mopperen.
Buddy sms van demi Toch nog thuis bevallen...om 10.02. Een zoon Aron! Alles gaat goed...doe mijn verhaal later wel
Dames, heb gister niet gelezen, nu ook nog even geen tijd..kom vanavond langs als zoonlief zich een beetje rustig houd Wilde jullie alleen de sms niet onthouden hou jullie rustig en tot straks
Demi gefeliciteerd!!! Doe rustig aan meid en geniet van alles! Voor de verveelden hier, heb mijn ellenlange bvverhaal eindelijk op papier.
Demi gefeliciteerd met jullie zoon! Zo en nu een luier verschonen en een flesje droppen in de magnetron Want er zet hier een dametje haar keeltje open
Gefeliciteerd Demi met je zoon! Ben net even met mijn mams de stad in geweest en heb een heel mooi eerste fotoalbum gekregen erg blij mee natuurlijk Verder nog wat kleine dingetjes gekocht en gewoon even lekker weg geweest. Krampen zijn hier voor de verandering weer eens opgehouden Ga nu ff lekker relaxen
DEMI GEFELICITEERD ! ! ! heerlijk, toch nog thuis. Dus we zijn allemaal massaal tig keer naar de wc geweest vannacht? Wat gezellig, ja, ikke ook, niet normaal meer, elk uur gezien de eerste helft van de nacht. En moeten plassen met een keiharde buik is niet prettig. Wel handig zo'n forum, weet je direct hoe het weer is in de rest van Ned. Hier is het half bewolkt met zon Vanmorgen ook flink lopen soppen... nee, nog geen wee, sorry. Groovy jij lekker bezig? Spannend. O en wat een flutverhaal van die TNT in Zaandam zeg, bah, sinds ze TNT zijn geworden is het echt zooooveel slechter. Wel lief dat Cards & Cards ze opnieuw wil drukken, of moet je dan ook opnieuw betalen? Waar wij ze laten drukken worden ze sowieso niet verstuurd, maar nu vind ik dat niet zo erg meer.
Demi van harte gefeliciteerd met Aron Toch nog een beeb vandaag Hier komt het met bakken tegelijk de lucht uit, terwijl het net nog zulk mooi weer was En geloof dat wannabe het vroeg, maar ik heb van Arno een ketting met bijpassende armband gekregen. Had gezegd dat ik niets hoefde, maar vond het wel erg leuk om te krijgen. Heb ik trouwens een hele voorraad geboortekaartjes, heb ik geen postzegels meer... Kan ik ze dus nog niet versturen.....
Hij past eindelijk het pakje wat ik voor hem had gekocht voor als hij naar huis mocht van het ziekenhuis.Als ik normaal op tijd had bevallen dan he
Cool truitje Enneh Son, misschien vind je het helemaal niks hoor, maar heb je wel es nagedacht over de melkbank? Het is nog geen officiele melkbank in Ned. Maar er is een organisatie die moeder met (te) veel melk en moeders zonder, die toch bv willen geven, met elkaar in contact brengt. Ik heb het hier in een boekje staan, dus als je wilt kan ik wel even opzoeken waar je er wat meer over kunt vinden. Anders moet je gewoon vergeten wat ik heb gezegd.