augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Heb het ook wel eens gelezen.Mijn oma had vroeger ook zoveel en die bracht het naar het zh voor een tweeling.In Ro word het ook veel gedaan.En ja ik weet het niet zal er eens over denken.

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    DEMI GEFELICITEERD MET ARON!

Fijn dat je toch nog thuis bent bevallen.. dat geeft de burger weer moed!

Rustig aan, geniet en tot later! :D

nu ff zoeken naar Kiki's verhaal..

3. alle dames van harte gefeliciteerd die bevallen zijn
    en meiden die nog moeten heel veel succes

het spijt me maar heb zo weinig tijd om achter die pc te zitten de kleintjes houden me goed bezig hihihi
    ik dacht nu effe te kunnen maar er brult er alweer eentje hopelijk kan ik over een tijdje weer gezellig mee buurten met jullie nu zit het er effe niet in

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hee G is in tha house!
    Geeft niet, alle begrip voor, het gaat zo te merken nog steeds goed.. alleen je hebt er wel TWEE natuurlijk! Denk geregeld aan je hoor!
    Geniet van je twee wondertjes! :D

Son, doe nog es een foto.. misschien komt Lutein er dan uit.. moet het leven wel wat aantrekkelijk maken voor d'r. ;)

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

:( had me voorgenomen te gaan koken maar roy heeft zin in mac donalds,,wie ben ik dan om te weigeren :) mmmmmmmmm

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland

Nog 1tje dan maar dan moet ze wel komen he

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He Sonja leuk pakje, heb ik hier ook in de kast hangen. Maar Fay past 'm ook nog niet...

8. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Demi gefeliciteerd met je zoon!!

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ooooo, als je het over het uitje hebt en mee rijden \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ :thumup:

ga maar weer ff verder lezen..ben op ehm pagina eehhhm.. nouja moet er nog heel veel ( is mijn straf voor een dagje niet langs komen :cry: ) tot zo ;)

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Weet je Raccon, ik ben eruit, jij bent gewoon onze wandelende encyclopedie, waar haal je toch alle info vandaan :confused: Super! Houden we erin bij de mama's ;)

11. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb genoten van je verhaal Kiki, Klinkt als een echte bevalling, niet zo'n "makkelijke" snelle, niet zo'n extreemg ecompliceerde
    Gewoon een gemiddelde kutbevalling :)

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Demi gefeliciteerd, wat een wonder alsnog thuis bevallen

Ah wat een schattige foto van Kenji weer.

Gummetje, gelukkig dat je er even bent, alles gaat dus goed, maar beredruk .

13. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Fibi, wat heerlijk om te horen dat je maandag bent bevallen van Nick!! Je hebt mijn uitgerekende datum ervoor uitgekozen en ik heb 'm graag aan jou afgestaan hoor!!

Demi, jaaaaaa toch nog thuis bevallen van Aron, wat super meid! Zijn de weeen toch nog vannacht op gang gekomen dan? Joepie, onze opperovertijdloopster heeft een zoon. Lekker genieten!!

Sonja, wat een schattige foto's weer van Kenji. Hij moet toch die baby van de maand moeten kunnen worden zou je zeggen.

Missgroovy, haha de mac in voor het avondeten.. ja, altijd voor in! Fijn he dat soort mannen?

Gum, goed om van je te horen, tis ook enorm druk 2 kindjes erbij... De tijd van forumhangen komt wel weer een keer! We vergeten je niet hier!

Ik heb vandaag mijn APK gehad bij de gyn. Ik ben na deze afspraak weer vol goede moed omdat ik weet dat alles in orde is in mijn buik. Mijn vorige check was 2 weken geleden en je gaat je toch afvragen of alles nog goed gaat met de kleine. Gelukkig was alles OK, bloeddruk wat hoog, maar geen eiwitten in mijn urine, HB was goed. Ze heeft nog even met de echo gekeken of ik nog genoeg vruchtwater had, want dat was bij mijn vorige zwangerschap een punt van bezorgdheid. Maar ook dat was OK en ons ventje weegt nu ongeveer 3500 gram.

Strippen wilde ze bij mij nog niet doen, omdat het onrust in de buik met zich meebrengt en wellicht niet eens de bevalling opwekt. Ze denkt dat ik gezien mijn vorige bevalling toch wel vrij vlot beval. Het leek haar beter de natuur rustig haar gang te laten gaan. Prima, mijn kind mag zelf bepalen wanneer het klaar is om geboren te worden. Ze zegt dat ik te goed voor mijn kind zorg, die heeft het veel te veel naar zijn zin daar binnen...

Volgende week donderdag hebben we weer een afspraak neergezet. Als het er dan nog niet is, wil ze me wel strippen, want ze wil me liever niet laten inleiden met 42 weken. Maar we gaan er allebei vanuit dat die afspraak gecancelled wordt. Mijn gyn heeft morgen bevaldienst, dus wie weet... En maandag 20-08 is mijn oma jarig, dus dat is ook nog wel een leuke datum om te bevallen. De vorige zwangerschap toen ik accepteerde dat het nog wel een tijdje kon gaan duren, ben ik de volgende dag bevallen. Dus *wachtmodus aan*!

x Nienke

14. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    :confused: Ik hoor net dat de buuf van 2 huizen verder vanmiddag met gebroken vliezen naar het zkh is gegaan. Zij was woensdag uitgerekend, 2 dagen na mij. Spannend! Maar wel een voorkruipster hihi!

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Demi: proficiat met jullie zoon!

16. Niet meer actief

Net als die buuf van mn ouders, irritant he, als jij dan nog niet mag :p

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Lieve meiden.

Na een hele zware en vermoeiende bevalling in het ziekenhuis ben ik bevallen op 16 augustus om 2.44 van mijn (onze) zoon Ben
    Uitgebreid verslag volgt nog,ik ben nu erg moe van de zware bevalling en alles er om heen.

Teddy.

18. wannie

wannie Niet meer actief

Demi en teddy: Gefeliciteerd met jullie zoon!

Kusssie

19. Niet meer actief

Heee Teddy, GEFELICITEERD MET BEN

Logisch dat je moe bent, lekker uitrusten meid en we horen het verhaal wel als je weer een beetje op krachten bent :D

<<KNUFFEL>>

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Teddy gefeliciteerd!

Hihi heb net een foto van mn dochter gemaakt, waar ze later waarschijnlijk van zegt: hoe heb je me dat in godsnaam aan kunnen doen :D
    Heb dr in een mand (1 van de gekregen geboortemanden) gedaan met een hele collectie knuffelbeesten die ze al heeft gekregen.
    Zo lief!

Deel Deze Pagina