augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Morning allemaal,

Woepie, wat een buik! Gaaaaaaaafffffff, nou ik dacht dat ik ook al een aardig buikje aan het opbouwen was, maar nu ben ik helemaal teleurgesteld ;)

Wolvin, wat een verhaal zeg. Maar je bent er wel uitgekomen met drie knuffels. Een geluk bij een ongeluk zeg maar.

Daantje, hoe was de sauna, ik wil ook graag maar ben nog een beetje bangig...we hebben eind maart een huisje gehuurd met sauna erin dus dan zal ik wel moeten.

Mijn broer belde me gisteren dat ie in mijn vakantie nog een extra reisje heeft geboekt naar een ontspanningsresort. Daar heeft ie verscheidenen massages voor me geboekt, nou is ie alleen bang dat ik ze niet allemaal mag hebben omdat ik zwanger ben....lief he, moest ontzettend lachen. Heb er echt zin in...nog vier nachtjes en dan ga ik :) :) :) :)

2. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Goeiemorgen!

3. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Môgge, nog 1 dagje!

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Heb om 12 uur afgesproken met m'n mamsie.. Hou je op de hoogte, vind het ook wel een beetje eng nog maar ga er gewoon van proberen te genieten. En als het niet gaat gaat het niet.. Hou me maar vast aan het idee dat in finland ed de zwangere altijd de sauna in gaan. En volgens vk kon het geen kwaad.... Je hoort het vanmiddag :rolleyes: ;)

5. Niet meer actief

meiden gewoon plaatsen hoor die buikfot's die van mij is zo giga omdat er 2 kindjes in zitten hoor als het er 1tje was geweest dan was ie niet zo groot nu
    dus gewoon neerzetten die handel ben benieuwd

6. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Spannend!

7. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Vinden jullie de tijd trouwens ook zo snel gaan?

8. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ja het gaat sneller dan verwacht. Weet nog dat drie weken wachten op mijn echo een eeuwigheid leek te duren en morgen is het al zover. Voor we het weten hebben we een kleine in onze armen!

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ow, Jumde, morgen de echo....dat wordt leuk!

Ik heb hier net nog even al mijn echofotootjes bij elkaar gepakt en met elkaar vergeleken (ja, ik heb er drie gehad) en o, o, o, wat groeit dat mooi en vooral snel. De tijd vliegt voorbij...

Mijn mannetje zat me trouwens net ontzettend uit te lachen. Soms praat ik hardop tegen muppet, terwijl hij er nu nog niets van kan horen, ik doe dit niet met opzet, maar het gaat vanzelf. Meer mensen met dit gekke verschijnsel? Ik vind het trouwens ook heerlijk om 's avonds in bed te liggen en dan even met mijn handen over mijn buik te aaien...ben ik nu echt aan het doorslaan? ;)

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Goedemorgen!
    Het gaat idd snel! De dag van de posi test lijkt nog maar kort geleden!
    Heb ook al buikfoto's gemaakt...al lijkt er in een paar weken weinig verschil in te zitten....
    In het begin was het vooral opgeblazen darmen denk ik.
    Fijne dag allemaal!

Liefs

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Oke, die foto van mij staat er op maar je mag me niet uitlachen hoor woepie ;) :)

Doe ik ook hoor, kan echt een uur zo liggen... Ben nu vaak om 6 uur wakker en moet er rond 7 uur uit.. Geniet er van :) :thumup:
    Maare praten, niet hardop, wel in m'n zelf tegen ons frummeltje..

En zeker, als je de 12 weken hebt gehaald vliegt de tijd lijkt het wel...

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    P.S. Ik heb trouwens wel wat raars: er groeien namelijk veel meer haartjes op mijn buik! :) Iemand anders hier toevallig ook last van?

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, wat zit jij strak in je vel! Wow....ik zie nog niet echt iets hoor!

Mmmm, vanavond mannetje maar is ff een fotootje laten maken, dan plaats ik die morgen wel...

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Alice...ik ben niet de enige...fieuw....die van mij zijn nog zwart ook, echt verschrikkelijk, ben net een man (nou maar niet hopen dat mensen denken dat het een bierbuik is ;) )

15. demi26

demi26 Niet meer actief

Hey Daantje, ik zie het wel hoor! Jij bent gewoon superstrak, maar dat bollinkje is wel te zien hoor!

16. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Dank je meis, was helemaal plat ja, dus voor mij is dit echt al een buikje :)

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Vandaag weer bij de VK geweest, alles was helemaal goed. Het hartje klopt luid en hij was ook flink aan het bewegen, hoorde de VK. Echt superleuk. Ik vroeg heel naïef wanneer ik zelf de BM zou kunnen voelen. Nou zegt ze, voel je deze bal hier? Het zat al 3 cm onder mijn navel! Nu weet ik ook waar die buik van mij vandaan komt! Ik was echt met stomheid geslagen. Ik had het al van het weekend gevoeld, maar ik dacht dat je het pas bij een week of 15-16 zou kunnen voelen, dus ik dacht dat ik gewoon opgezette darmen had of zo. Verder was mijn suiker wel aan de hoge kant, moet ik goed in de gaten blijven houden. IJzer was vrij laag (begrijp ik ook meteen waarom ik zo moe ben!). Maar verder alles in orde.

Over een maandje mag ik weer terugkomen!

18. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hallo meiden

Ik moet zeggen dat het goed met mij gaat ondanks het verhaal wat ik geschreven heb over mijn moeder.
    Ik heb echt het gevoel dat ik mij weer wat beter ga voelen en dat ik nu eindelijk kan gaan genieten van mijn zwangerschap.
    Nog wel moe maar met veel rust en regelmaat hou ik het goed onder controlle.
    En de misselijkheid is al een paar weken verleden tijd dus ik ben erg in mijn sas.
    En de zin in sex ja die komt ook weer een beetje :oops:

Ik ben er achter gekomen dat mijn tante mij lid heeft gemaakt van jonge gezinnen en dat vind ik zo leuk.
    Door haar kon ik ook de zwangerdoos ophalen bij etos en dat heb ik gedaan.
    Wel leuke spulletjes er in maar ik heb samen met mijn vriend ook erg gelachen hoor.
    Zit er opvolg melk in wat je kan geven aan een kind van 6 maanden en het is houdbaar tot 7 september 2007,dan ben ik net een maand geleden bevallen van ons eerste kindje als het goed is :D
    En er zit een kleurplaat bij terwijl we nog geen kinderen hebben :D lachen hoor.
    Verder wel erg leuk en nuttige spulletjes.

Mijn werk heeft geregeld dat we een snorfiets krijgen zodat de mensen op de fiets niet zo veel hoefen te fietsen naar de mensen toe en de snorfiets is er nu alleen mogen ik en nog wat andere collega's er niet op omdat we geen rijbewijs hebben.
    Nu krijgen we les wat vanmiddag begint en na 5 lessen gaan we examen doen bij het cbr dus ik ben erg benieuwd en heb er wel zin in met de meiden groep.

Zaterdag met mijn vriend naar Hilversum geweest naar de babywinkel en wat rond gelopen en georienteerd en we hebben 2 leuke baby kamers gezien maar we gaan nog even verder kijken.
    Leuke winkel en aardig personeel en niet zo heel erg duur dat sprak ons ook erg aan.
    Ik krijg helemaal de kriebels als ik daar zo ben en kan niet wachten tot ons wondertje er straks is.

Deze week ga ik al weer week 16 in en o wat gaat het snel he allemaal.
    Mijn buik groeit wel maar is nog niet zo dik hoor,wel wat opgezet maar nog niet zo zichtbaar voor de buitenwereld.
    Lijkt me zo leuk om straks een buikje te hebben en o zo leuk om het straks te voelen,wat sal dat raar zijn om het te gaan voelen maar ook zo ,zo leuk.
    Ik ga er een eind aan breien en wens iedereen een fijne dag toe.

Doei Teddy.

19. Niet meer actief

nou da's toch een mooi buikie daantje hartstikke mooi hoor

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    @daantje:ik zie het ook hoor!