augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D Nou, El, en ze gaan niet weg als je gaat douchen? Voorpikkertje.. ;) Maar vooral blijven ontkennen hoor.. Kun je straks zeggen: "Mijn bevalling lang? neeh.. een half uurtje!"

Mamalies, ik vergeet het steeds, van harte met je tweede ronde! Echt heel knap van je! Ik ben trots, hoop dat het wat wordt, het is je heel erg gegund! :D

Hee, Son.. daar was je al! Alles goed met paardje?

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja hij heeft lekker gegeten.En zo gaaf hij staat dan echt helemaal achter op het land echt ver.Ik fluit dan en meneer komt dan aangesprint.Hij is helemaal genezen en ik zie er dan ook echt naar uit om in sept weer te beginnen.Heb nu wel lang genoeg gewacht dacht ik zo vanaf december al niet meer gereden.Maar had hij geen blessure gehad dan zeker had ik tot het eind gereden.O wacht even krijg tel

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Leuk dat het zo goed met hem gaat en dat je straks weer kunt beginnen met rijden. :D

Tj kijkt TopGear.. denk je ook dat je gezellig samen bent 's avonds. :)

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Jippie, het was dus toch geen vals alarm bij Hopla !

Lieverd, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en geniet ervan !

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wow allemaal nieuwe beebs!

Demi en Teddy van harte met jullie zoontjes!

Hopla van harte gefeliciteerd met je dochter! Oei een spoedkeizersnede....hoop dat alles nu goed met je gaat...wens je een voorspoedig herstel en probeer te genieten!

Nou wij zijn ook s voor het eerst op visite.....en daarna gelijk door naar de huisartsenpost met Lenthe. We ontdekten ineens een grote bult aan de zijkant van haar nek. En ze heeft ook nog eens een voorkeurshouding dat ze naar links kijkt. (dat was al) maar nu konden we dr nekje haast niet meer naar de andere kant krijgen...
    De dokter heeft haar onderzocht en weet ook niet precies wat het is. Het doet in ieder geval geen pijn als je erop drukt..is geen ontsteking, geen klier, geen abces/cyste...het lijkt een enorme spier (?)
    En of het nu oorzaak of gevolg is van voorkeurshouding is ook raadsel.
    We moesten er maar niet wakker van liggen en maandag naar huisarts om te kijken hoe nu verder (bij met echo kijken wat het precies is)

Pfffff daar zitten we op te wachten.
    Tranen met tuiten heb ik weer gezeten kan ik je vertellen.....en het ging allemaal net zo goed: goed slapen, veel drinken....nu dit weer.

Nou ja...we houden het in de gaten en proberen maar gewoon rustig en positief te blijven.

Ben moe...ik ga onder de wol!

Dikke kus

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Hopla gefelictieerd met jullie dochter Robin

Wel heel erg spannend en schrikken zo'n spoedkeizersnee. Hoop snel je verhaal te horen en de foto's te zien.

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: Oh Alice (lieverd, sms maar niets terug.. hoeft niet)
    Dat is schrikken.. goed van je om naar de H.post te gaan.
    maar niet wakker van liggen? Dokter-emotieloos was zijn naam zeker?
    Hoop dat je desondanks lekker kunt slapen (het scheelt dat je moe bent en dat je weet dat Lenthe het ook kan; mama een fijne nacht geven).
    Positief blijven hoor. Och lieverd, hele dikke knuffel (ook al is ie digitaal, hoop dat ie je steunt).

8. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hopla gefeliciteerd!

Alice he wat akelig is dat altijd he, ik weet helaas hoe het is om met je kindje naar het ziekenhuis te gaan en hoe rot je je voelt dan, je gaat tenslotte niet voor niets naar een huisartsenpost en zo he, doe je niet voor een loopneus bij wijze van spreke.. Sterkte ermee!

Ik heb weer 2 uur lang geoefend, daartussendoor fikse darmkrampen en toen was het weer over Pfff wat een gedonder toch steeds :(

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    O Alice wat een dokters zitten er toch bij die posten.Anders morgen gewoon even bellen naar het ziekenhuis.En zeggen dat je er toch graag naar willen laten kijken.Kinderartsen zijn er meestal ook in het weekend.Hier bij de huisartsen post sturen ze je ook zo makkelijk weg.Hoop echt dat het niks is.Meid slaap lekker je leest het wel niet meer maar toch.

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hopla gefeliciteerd met jullie dochtertje !!

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ben je even weg, hopa...twee beebs erbij :) :)

Teddy, gefeliciteerd met je zoon!
    En Hopla, gefeliciteerd met je dochter!

Hoop dat alles goed is gegaan met jullie allemaal..
    Dikke knuf, kom lekker bij en ik wacht op jullie verhaal ;)

En Alice, een nog dikkere knuf voor jullie hoor!
    Hoop dat alles snel weer opgelost is! Duim voor jullie dat er "lekker" nix aan de hand is en morgen alles weer over is.........Slaap lekker meis (voor zover dat gaat lukken) denk aan jullie

Enne verder....geen idee...
    Ga nog ff aan de andere kant kijken ;)

12. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Alice, sterkte he ... Dat is best even schrikken.

13. wannie

wannie Niet meer actief

Hopla: Gefeliciteerd met jullie dochter!

Groovy: pijn wegpuffen om het kwartier? dat hadden we niet afgesproken he vanochtend! Maar vooruit, ik zal onze afspraak bij deze weer vergeten ;) ,,,,hoop dat het doorzet voor je :) Ik meld me bij deze dan vrijwillig aan voor de hekkensluiter!

Alice: jeetje :( dat is schrikken zeg.....als je het niet vertrouwd gewoon weer aan de bel trekken hoor! Knuffffel!

Hier weinig te melden verder, dus ga weer afsluiten...

knufffies

14. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    EEEEEj hopla. gefeliciteerd met jullie dochter..

whahahahahah en wat een leuke naam ! knipoog knipoog..

of verklap ik nu teveel..

hihihi

hier voor de eerste keer ook eens flink gerommel in de buik.. toestraks een aanval van darmen en volgens mij mn darmen leeggespoeld..
    nu wat losse steken overal.. maar vind de kleine erg druk aan het doen.. dus zal wel niks betekenen. volgens mij als de bevalling zich aankondigd dan worden ze juist rustig. ?
    mah goed.. over een uurtje is het officieel de 18de en dan heb ik nog 24 uur te gaan wil ze op de uitgerekende datum komen. hahahaha

maar ga daar natuurljk niet vanuit. gok zelf eind volgende week ofzo..

slaap lekker allemaal.

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ooow Alice wat een stomme dokters toch ook. Hou helemaal niet van die posten. (((KNUF)))

Jaaa Lintje ik geloof dat ik een beetje uit de ontkenningsfase aant gaan ben,,,,maar nog niet helemaal.
    Vanaf kwart over tien ongeveer om de 5 a 10 min,,,,, maar zegt nog niks pufpufpufferdepuf. Moet zeggen dat t vanmorgen eitje was tegenover nu :( Sommige doen echt best pijn,,,,beetje jammer ;)

Maro hoezo verklap je teveel hihi dan wel een 2tje erachter hè anders raken we in de war hihi

Wannie :oops: sorry mn opvoedkundige opleiding en het proberen opvoeden van mn kind faalt nu al whahaha

Ga even mn zwangerschapsverslag eens afmaken anders komt t er nooit van :)

16. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    eeej miss

dat klinkt wel al asl het echte werk he.. maarja je lichaam kan je ook echt voor de gek houden he dus lijkt me zo frustrerend als je nog niet echt weet waar je aan toe bent..
    pffffffff als het zo is benijd ik je wel.. dan ben je lekker op tijd er bij he...

maar goed.. in iedergeval veel succes ermee en ben benieuwd of je morgen op het forum zit. hoop voor jou natuurlijk van niet he..

toi toi toi

17. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Teddy van harte gefeliciteerd met je zoon Ben

Hopla ook van harte gefeliciteerd met je dochter Robin.
    Een spoedkeizersnede klinkt niet goed ben benieuwd naar haar verhaal

Alice met je kleine meisje naar de H-post, dat valt niet mee, nou hopelijk kan je slapen en is het niks verder. Knuf meis

Maro nog een goed half uur en het is onze dag. Ik wil nu bevallen :)

18. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ja chigirl

zullen we nu ook maar eens trappen gaan lopen zoals die anderen gekken dat laats deden,.

whahahahhahahahaah

19. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik heb nog wel zo m'n best al gedaan vandaag om iets op te wekken. De was, ramen gezeemd, weekendboodschappen gedaan en met de honden gelopen en voel nog steeds niks :(

Dan toch maar de trap 10 keer op en af ;) Het heeft helaas de anderen ook niks geholpen vandeweek :cry:

20. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Misschien als we nou precies om 0:00 uur beginnen, dat is toch wel het tijdstip misschien dat het wel werkt :)

Deel Deze Pagina