augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

pppf wat een nacht,,,goeiemorgen trouwens gaaap

Heel de nacht van die kutweeën om t kwartier of half uur. Ook wel eerder op elkaar maar heb ook wel iets kunnen slapen gelukkig. Heb van 3 tot 4 een heel uur geslapen en van 5 tot 6 ongeveer. Nu vond ik het wel goed geweest.

Als ik dadelijk weer een wee krijg spring ik onder de douche. Ik moet wel zeggen dat t eerder vermoeiend is dan uitermate pijnlijk (nu nog dan hè haha straks piep ik wel anders)

2. missgroovy

Ik doe even verslag tegen mezelf :-D

Net op t toilet de slijmprop verloren, echt niet te missen dat ding. Kiki je hebt echt niets teveel gezegt toen je naaktslak zei! Wow haha. Hij was wel helemaal helder en ik voelde m gewoon komen hihi

Ow wat ben ik ook aant doen haha ik ben de weeën op aant vangen door Bubble jet te spelen op internet, werkt goed moet ik zeggen.

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dus je bent al flink bezig..

Hier nog helemaal niks... Hij wil er nog niet uit....

4. missgroovy

nou ja flink,,,,, ik ben aant wachten op t echte werk. De weeën zijn om de 9,8,9,15,7 enz dus schiet niet op zo hihi

Zal nog maar eens mn info doornemen over hoe en wat haha dat ik goed voorbereid ben op dat echte werk

Zoals nu ben ik nog dagen online hahah

5. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    goedemorgen dames

:confused: :confused: :confused: :confused:
    wow dit is me nog nooit overkomen dat ik al zo vroeg hier ben,, normaal kon ik altijd lekker uitslapen maar vandaag lukt het echt niet, net al een uur wakker gelegen dus denk ga maar eens opstaan. mischien heeft het onbewust te maken dat het vandaag mn datum is ofzo ik weet het niet..
    niet dat ik r van uit ga dat er iets gaat gebeuren want mn krampen zijn helemaal weg. haha

miss groovy.. sow eej.. zijn je krampen toch neits voor niets geweest dat je toch je slijmprop bent verloren,.. nu nog hopen dat het niet nog weken gaat duren zoals bij sommige anderen..
    ik wens je veel succes toe..
    (grr ben hier ook wel een beetje jaloers. verloor ik maar al eens iets of had ik maar een oefenweeen maar nog niks van alles te bespeuren hier)

maar goed.. ga maar weer een verder.
    pffffffffff wat doe ik eigenlijk hier beneden.. hoor in bed te liggen aangezien ik ook pas om half 2 vanacht er in lag. whahahaha

6. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    chigirl

nog trappen gelopen vanacht ?
    whahahhahahahahaha

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Goeiemorgen allemaal,

Klinkt spannend MissGroovy! succes.

Hier alles rustig en kalm.

8. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@missgroovy: succes meid! Ik hoop dat het doorzet!

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Teddy en Hopla proficiat! Zo ineens er weer 2 kindjes bij!

Missgroovy, zet hem op!

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge Dames

Dat klinkt goed Groovy.Word weer een zondagskind hihi Hoop het niet voor je moet je nog heel de dag.Maar het zal nu toch wel snel komen.

Verder eigenlijk niks te melden.Kenji heeft weer heerlijk geslapen ga zo met Ma naar de markt.Ati is werken dus ga lekker de stad in.

Tot later.

Enne Lin als er nieuws is...... je weet het he ;)

11. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    goeie morgen dames....

Allereerst nieuwe mama's gefeli met jullie kindjes....enne hopla... wow das een beste helemaal voor een meid;)

@ missgroovy... zet em op...hoop voor je dat het een beetje doorzet...

jeetje heb het lijstje net gezien maar ik sta op dit moment gewoon bovenaan....
    gister echt een dip dagje gehad...ff naar de ikea geweest om op andere gedachten te komen maar op de terug weg kon in de tranen niet meer binnen houden...ff lekker uitgehuild en later thuis nog ff geslapen...toen ik wakker werd stond me mannetje voor me met een hele grote bos bloemen...om me op te vrolijke... oh wat hou ik toch van hem...
    Vandaag weer helemaal toppie...
    Van het weekend gaat hier denk ik nog niets gebeuren... k ga maandag gewoon gestript worden en word ze maandag nacht geboren... en dinsdag heeft vriendin van mij weer dienst bij de kraamzorg en komt ze gezellig bij ons kramen... haha

blijf hier nog wel ff hangen(ondertussen ff schoonmaken)... maar volgensmij ben ik op dit moment de enige...

12. missgroovy

danku allen :-D ben benieuwd,,,,tis nu weer even rustig. Roy is strontlastig, vervelend en irritant zucht,,,volgens mij heeft ie zenuwen :)

Ik moet zeggen dat ik relax ben 8) voor hoelang nog

Nikster,,,,ik bijna onderaan op t lijstje,,,,,doen we toch iets fout ahah Ukken niet goed geinstrueerd :-D

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Rare gedachte, vandaag is eigenlijk mijn uitgerekende datum.... en ze is "al" twee weken nu!

Heb nog een nieuwe foto in mijn album gezet. Denk dat ik haar maar kabouter noem....

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    @ missgroovy.... als het te hevig word mag je ook wel wat weeen deze kant op sturen dan bevallen we gewoon allebij vandaag haha....
    wat het intrueren betreft volgensmij is onze uk nu al eigenwijs...(hoezo lijkt nu al op mama;))

15. missgroovy

haha ja idd Nikster. Ik zal je ff instralen zodat je ook weeën krijgt :)

Kuki superkabouterje heb je. Zo grappig! Waar heb je dat mutsje vandaan?

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    geweldig klein kaboutermeisje Kuki

17. Hopla, gefeliciteerd met jullie dochter!

18. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    ooohh missgroovy gaat voorkruipen! succes

Wat een heerlijk kaboutertje heb je kuki en ja jij was ook uitgerekend vandaag net als maro en mij, wanneer mogen wij nou?

Maro ik heb 3 trappen gelopen en toen was de koek op. Ik heb wel geslapen als een os vannacht, maar een beginnende bevalling eeehh nee natuurlijk niet.

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wan, ik heb mijn adresstickers nu al binnen! :confused: Leuk hoor. :D

Alice, ik hoop dat het beter gaat met jullie.. kussies

Missygroove, Zet 'm op! :thumup: Als laatste in de lijst, maar toch even tussendoor aan de gang.. haha.. zo zie je maar weer.. je weet het nooit!

Son, ja.. ben nog paraat.. Om 13.00 bezichtiging (tweede x) van het huis in Lwd.

Kuki, geweldig, wat schattig! :D

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ MissGroove:

Wil het allemaal nog ? Zet hem op he !

Deel Deze Pagina