Hopla, gefeliciteerd met de geboorte van Robin, wat heerlijk dat ze er is!! Heftig dat er uiteindelijk met spoed is ingegrepen, maar een ontsluiting die niet vordert is ook wel heel frustrerend. Ik hoop niet dat de KS nodig was omdat er problemen waren. Meid kom lekker bij en laat je verwennen, dat heb jij wel verdiend!! Ze is idd een flinke tante, de zwaarste van alle augustusbaby's tot nu toe!! Missgroovy, klinkt toch wel als het begin van je bevalling hoor!! Hopelijk blijft het doorzetten. Hihi, weeenopvangen met Bubble jet, is ook een originele manier! Heel veel geluk en een voorspoedige bevalling gewenst!!! alice, wat een schrik als je ineens zoiets ontdekt bij je kleine! Hopelijk blijkt het idd niets te zijn, maar spannend is dat wel zeg... Maandag is dan nog ver weg. Sterkte!! Mist, oefenen is goed!! Hihi, straks hopelijk een vlotte bevalling door al dat gerommel! Hopelijk doet het vast wat voorwerk voor je. Spannend wel elke keer, je hoopt toch dat het doorzet. maro, gefeliciteerd met D-day!! En een darmflush wil soms idd zeggen dat de bevalling eraan komt. Maar ja, dat weten we zelf ook wel, binnen nu en 2 weken.. Nikster, die tranen herken ik wel hoor! Je bent zo op van de spanning, want die voel je toch! En steeds maar afwachten is niet echt makkelijk. Lief van je mannetje dat hij je zo schattig probeert op te vrolijken, gelukkig had het ook dat effect. Hier trouwens babynieuws... bij de 2-na-buren whahaha! Twee huizen verderop is een ventje geboren. Zij was 2 dagen later uitgerekend dan ik, best irritant! En verderop in de straat is gisteren/vandaag ook een meisje geboren, want daar hangen nu ook ballonnen... Pfffffffff IK WIL OOK ZO GRAAG! Maar hier nog geen rommeltje, niks, nada, noppes! Ik zie wel wanneer het gaat gebeuren, maar ik ben er zo klaar voor! Maar een geboorte laat zich niet dwingen he? Ons ventje mag zelf kiezen wanneer hij jarig wil zijn. Mila zingt elke ochtend lang zal die leven voor hem in de hoop dat hij tevoorschijn komt. Ik werd wel een beetje emo van al die geboorteberichten hoor. Gelukkig heeft mijn ventje allemaal lekkere boodschapjes gehaald voor ons en gaan we vanmiddag broodjes afbakken. Eigenlijk gingen we er vorig weekend al vanuit dat het ons laatste weekend met zijn drietjes zou zijn. x Nienke
Zo ook weer even op Kenji gestemd. Son, heb je niet een heel vrienden/familienetwerk die op Kenji kunnen stemmen? Of zet het op je beebiesite, wie weet wie het allemaal lezen. Want het schiet nu niet op, elke keer een paar stemmen achterstand!
Heee Lintje! Ja ik heb een heel verhaal geplaatst gisteren! Maar niks geen strippen met of voor of door de gyn hoor... Het klonk me ook niet echt positief in de oren. Volgende week donderdag misschien.
Ik weet wat: de eerstvolgende geboren moet een briefje bij de geboortekaartjes doen: Stem op Kenji! www.blabla-link hahaha
Strak plan Lintje, haha! En ja, die baby komt vanzelf. Ik heb zelf het idee dat het niet lang meer gaat duren, ik zit zo in mijn ei! Goed teken. Het kan sowieso niet langer dan 9 dagen meer duren want ze laten me max. 2 weken overtijd lopen.
Goeiemorgen! HOPLA GEFELICITEERD met ROBIN Ben benieuwd naar het verhaal, want een spoedks krijg je niet zomaar, maar aan het gewicht te zien was dat misschien wel de enige reden Missgroovy, wat is dat nou, er zijn nog heel wat wachtenden voor u hoor... maar zet em op meis, hopelijk zet het door. Ik heb zere ribben, zal zooooooooooo blij zijn als ik daar vanaf ben. Alice, dat was even schrikken, heb je nog gebeld vandaag? Anders gewoon doen hoor, tot maandag in de stress zitten is ook niks. Lin, have fun bij de bezichtiging, 2de alweer, is dus wel aardig sereneus?
Lintje, op pag. 1295 staat mijn APK verslag Raccon, ja die zere ribben he, echt vreselijk... Niet normaal hoe hoog die kleintjes kunnen trappen! Die van mij is nog niet eens ingedaald, dus ik word af en toe heen en weer geduwd.
Lintje: hier ook al de stickers binnen, echt supersnel. Goed ik had ze met priority laten versturen, maar dit lijkt wel een koerier. Fijn dat alles met iedereen goed is .....
Oja en Kuki, wat een snoepig kaboutertje, doet me denken aan die tekeningen van Rien Poortvliet, zal er effe 1 zoeken.
Ik krijg maar niet voor elkaar om gewoon een foto te posten hier op het forum zelf. Ik doe iets fout, maar weet niet wat, heel frustrerend. Hij pakt geen html codes, maar wat moet ik dan tussen de [img-/img] zetten? Weet jij het?
pppfff wat duurt wachten lang, af en toe eens een wee zucht mss ga ik mamavanamber wel achterna maar als ik er 1 heb dan auuuuw hahah roy springt iedere keer op als ik effe diep zucht of puf hoe hou je je man allert? Gewoon effe weeën oefenen
Heeeeeee MissG, nog steeds aan de rommel? Spannend hoor meid, probeer zoveel mogelijk uit te rusten... Deze fase kan idd best lang duren. Hou je het nog een beetje vol?
hallo ben ik ook weer. vanmorgen toch nog even terug in bed gekropen met als gevolg dat ik er nu pas uitgerold kom. whahaa wel even lekker.. Ja d-day ! nou het zegt me neit zoveel. hahaha alleen de mensenzijn me kapot aan het smsen.. vandaag is de dag he ! pfffffffffffff snappen die niet dat een kind eruit wil komen wanneer ze wil komen en dat ze echt wel horen als er iets is uitgekomen. whaaaaaaaaaaaaaa. ojee nee nu niet gefrustreerd raken das niet goed. relax, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh.. nou chigirl.. pfff bij het idee dat ik trappen moet lopen wordt ik al moe.. dus ik laat de natuur maar bepalen wanneer het tijd is.. ben wel benieuwd wie de eerste van ons tweetjes is.. maar ik gelof dat we gelijk opgaan want we hebben allebei niet echt klachten.. mah goed we hebben nog 11,5 uur te gaan.. dus daar kan technisch gezien nog een bevalling in zitten. hahahahaha nou tot krabbels maar weer
He Maro en Chigirl, succes vandaag, ik zat er op de dag zelf echt helemaal doorheen, zo frustrerend, want ergens verwacht je toch dat er iet gebeurd op DE dag...