augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Toch lekker maro zo uitslapen! En dat sms'en is beter dan telkens bellen...

Hier zijn zojuist de afbakbroodjes die mijn mannetje ging maken donkerdonkerbruin geworden.. Ik ga ze lekker toch met smaak opeten! Tot later!

2. Niet meer actief

Eet smakelijk Nienke :D

3. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ja raccon..

weet ook eigenlijk neit echt hoe ik me vandaag moet voelen..
    toen je pas positief teste ne je krijgt te horen. 18 aug 2007 is de dag..
    dan stel je je daar toch op de een of andere manier op in..

en nu vandaag is het de dag.. en ja.. nou ja.. uhmm ja.. weet niet echt wat ik ervan moet vinden..
    hahaha.. ga dadelijk mah eens douche en vanavond naar de wedstrijd van mn mannetje kijken.. wellicht dat dat iets opwekt.. whahahaha

grappig. mn mannetje is nu naar de kapper. hij had zoets van. als ze komende week komt dan moet ik wel fatsoenlijk op de foto's staan. whahahaha wat een ijdeltuit.
    nee ik sta na een vermoeinde bevalling nog mooi op de foto.. NOT..
    hihii

nienke laat het je lekker smaken.. als het goed is worden voor mij dadelijk broodjes meegenomen.
    jamjamjamjam

4. Niet meer actief

Hahaha, Maro, de kapper waar ik een maand geleden was zei ook dat ik vlak voor de bevalling nog even naar de kapper moest gaan. Alsof iemand op mij let op de foto's haha

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ha kwebbels ;) ja hoor nog steeds aan de rommel. Net mn mams gebeld, zij had dat ook een beetje zo. Zij kreeg echte goeie weeën om 23uur en ik om 22.30 haha dus wie weet. Hoop alleen niet dat t eindigt in ambulance :)

Ik moet zeggen dat t goed vol te houden is. Moet er wel bij zeggen dat ik een hele hoge pijngrens heb,,,,niet altijd handig maar nu toppie. Beetje lopen, wassen, bed goed opdekken, babybedje nog eens opnieuw, maxi cosi gecheckt en de tassen. Gewoon bezig blijven en als er een wee komt moet ik eerst ff alles laten vallen voor ik kan puffen haha dus dan is ie al half weg dat scheelt :-D

Ben ook helemaal aant twijfelen wat ik de kleine aan wil laten hebben als ze dr is. Ze heeft zoveel leuks haha ooooooow ik ben erg.

De kapper :( ja ik heb t de vorige keer extra kort laten knippen zodat ik niet voor schut zou lopen. Heb vandaag ook coupe hell. Onder de douch geweest en niks aan gedaan dus tis net een pispot. Das pas fijn voor foto's, dus eerst als ik met weeen onder de douche vandaan kom haren stylen en dan pas bevallen :)

Roy is naar de verjaardag van Opa,,,,ik ga niet mee maar heb wel een stuk taart besteld :-D das wel belangrijk haha tis ananasvlaai mmmmh

6. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    owwwwwwww groovy

wat heerlijk om je verhalen te lezen.. je blijft zo lekker positief terwijl het me ook frustrerend lijkt als je al sinds gisteren bezig bent..

maar goed hoor van je. ga zo door..... en ik hoop echt dat het niet al te lang meer duurd...

succes

7. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    trouwens weet je wat mij nu weer een beetje gek maakt

normaal wordt je ongerust als je de baby niet vaak en veel voelt..
    nou gisteren heeft ze echt waar 4 uur aan een stuk liggen bwegen.. vanacht ook 2 uur achterelkaar en nu vanaf vanmorgen is ze ook weer flink tekeer aan het gaan..
    hahaha nu maak ik me ongerust dat ik haar teveel voel...
    mischien heeft ze het wel benauwd en wil ze eruit maar lukt het haar niet. whahahahaha

ojeee volgens mij draai ik nu door of niet?

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou meiden, heeerlijk rustig zo, prima bij te houden ;)

missgroovy, spannend hoor! Enne hoe lang heeft jou mams er toen over gedaan? Dan weet ik wanneer ik m'n telefoon in de gaten moet gaan houden :) :) ;)
    Suc6 meis...duim voor je dat het doorzet :thumup:

Had het er net met hubbie over, ben/was morgen eigenlijk uitgerekend.....en Valentijn is al weer bijna 5 weken oud....gaat echt snel :confused: :confused: :confused:

verder weinig te melden, straks visite dusse waarschijnlijk tot vanavond

Knuffie voor iedereen die hem nodig heeft :)

9. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    TE RUSTIG HIER !

wat is iedereen aan het doen.....

hahahah

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

daantje hihi die had mij nu al een uur in handen :( dus die vlieger gaat niet meer op hihi

Volgens mij kun je je kindje niet teveel voelen toch?

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Onze uk beweegt ook veel meer dan anders.. Soms uren achter elkaar, terwijl dat idd wel wat minder moest worden...

Lijkt er idd op dat ie er uit wilt hahaha

12. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ben ik weer! De broodjes waren heerlijk. Mijn mannetje liet er ook nog eentje met gesmolten brie op zijn kop vallen... Volgens mij heeft iedereen om me heen ook een beetje last van ongeconcentreerdheid, afwachtstress en de zwaartekracht? Iemand die dat herkent?

Maro, je leeft toch naar je uitgerekende datum toe. Zo'n 36 weken lang zitie in je hoofd. Niet zo gek dat het bijna voelt als een verjaardag. En dat van de kapper is heel herkenbaar. Bij ons is ook iedereen geweest. En je kunt je kindje volgens mij niet teveel voelen hoor! Hoewel ik het soms ook wel zo ervaar, dat het lijkt alsof het kindje stress heeft...

Missgroovy, je slaat je er dapper doorheen!! Ik zie je al helemaal staan al puffend en toch doorgaan met je werkjes. En gewoon doorgaan met forummen terwijl je weeen hebt. En die eerste kleertjes... heeeeeeel lastig kiezen! Je wilt iets knuffeligs, iets waar je baby niet als 3 maanden oud eruit ziet.

Daantje, super toch dat Valentijn al 5 weken is! Lijkt me idd wel gek om te bedenken dat je hem eigenlijk morgen pas verwachtte.

Ik kreeg net een lief sms'je van mijn vriendin: hoe gaat het met mijn schatje? En hoe is het met jou? Weer eens wat anders dan die standaardvragen; is er al iets?

13. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Raccon :
    Je moet je foto's ergens neerzetten, bv op zo'n fotosite of op de serverruimte die je van je provider hebt gekregen, of die je zelf hebt van je eigen website .
    Daarna zet je de foto inderdaad tussen [​IMG]

succes.

Ik ben net de stad in geweest, even fruit gekocht op de markt enzo.
    Daarna heerlijk een uurtje geslapen

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ook hier is de concentratie ver te zoeken...
    Voor manlief moet ik echt alles opschrijven,
    anders vergeet hij de helft hahahaha

En voor mezelf: ja pffff dat hoort erbij he !

15. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Dat is idd een lief SMSe Nienke.
    Die is er al wat vragne beginnen hier nu ook al te komen ....
    Ach ja ze bedoelen het goed, beseffen neit dat je die vraag al van tien anderen hebt gehad....
    Maar irritant is het wel :)

16. Niet meer actief

Ooooh, dit had ik kunnen tikken, wilde al de vk gaan bellen met de vraag of uk ook teveel kon bewegen :(
    Hij moet toch juist rustiger worden vlak voor de bevalling?

17. Bedankt voor alle felecitaties! We zijn erg blij en gelukkig maar ook zeer moe!

Even kort een berichtje van mij en dan ga ik weer naar beneden, lekker rustig aan doen!

De bevalling was kort maar krachtig... Om 9 uur 's morgens verloor ik boven wat vruchtwater (had net de PC uitgezet na wat geforumd te hebben!). En na controle van de VK had ik al 2 cm!

Meteen begonnen de weeën en die kwamen ook direct om de paar minuten. Patrick heeft zicht gehaast naar huis om mij bij te staan en in alle hektiek is mijn moeder gauw geweest en heeft samen met mij nog wat opgeruimd (nesteldrang?...was niet te bekennen die avond ervoor! "t was me een zooi!).

Na een uurtje kwam de VK terug en had ik 3/4 cm. De weeën werden nog heftiger en de VK is meteen gebleven. Het was veel te onrustig in mij! Na een klein uurtje had ik 7 cm. en werden de weeën zo heftig dat ik op de toppen van de pijn niet wist waar ik het zoeken moest. Ik raakte steeds in paniek en bleef maar roepen dat ik niet wist wat ik moest doen en dat het zo'n pijn deed.

De persdrang liet op zich wachten omdat ik me tijdens de weeënstorm erg verkrampte vanaf mijn onderkant, de baby kon niet verder indalen op die manier. Ik ben op mijn andere zij gaan liggen, heb me door de weeën heen geprobeerd te richten op de "uitgang" en na een paar weeën voelde ik de druk. Ik mocht op mijn rug gaan liggen en daar kwam een enorme perswee!

De VK vroeg aan de kraamverzorgster hoe laat het was (13:11) en na 2 keer drukken werd Fedde gelanceerd op bed...het was nu 13:12!

Een ware stortbevalling, waar Fedde behoorlijk wat last van heeft. Hij is zeker de eerste dag wat huilerig geweest en erg van slag (misselijk en overprikkeld). Na een fikse poepbroek en steeds maar inbakeren (ongeveer) is hij wat rustiger geworden. Hij had ook heel veel slijm in zijn maag en dat heeft de VK gisteren uit zijn maagje gezogen. Daarna wilde hij ook weer eten, maar vannacht heeft hij nog behoorlijk wat gespuugd.

Hij lijkt nu wat meer op zijn zus, die na de bevalling niks anders deed dan slapen! Qua uiterlijk ziet hij er anders uit, we kunnen er weinig van maken nog!
    Hij was met zijn geboorte 4100 gram en ruim 54 cm! Een flinke knul dus!

18. Niet meer actief

Maar als je een plaatje van internet wil laten zien, dan hoef je die toch niet nog es ergens speciaal neer te zetten?
    En het adres, als ik de hele reeks http://www.etcetc t/m .jpg neerzet tussen de 's dan komt er geen plaatje, maar gewoon alleen de tekst.

Net even boodschappen wezen doen met hubbie, alle oud, leeg glaswerk weer weg, dus tuin weer wat netter.
    Veeeeeeeeeel te veel snoepgoed gekocht hihi, maar ook fruit hoor, en een blikje ananas, want de verse ananas was nog lang niet rijp :p

19. Niet meer actief

ow, wacht, ik weet al wat ik fout doe, denk ik, dat http:// etc is geen maar een [url], effe checken

nee, lukt niet :( naja, dan niet, pech, ik laat de foto's wel straks allemaal op onze website zien.
    -zucht- hubbie zo maar even vragen

20. Niet meer actief

Och, nou lees ik zomaar over het verhaal van MamavanAmiek heen.

Maar pfff, wat een verhaal zeg, eerst heel snel en toen eigenlijk een beetje te snel? Maar gelukkig is alles goed gegaan.
    En het is een prachtig ventje, zo lekker bij paps :D

Ik heb sinds vanmiddag het idee dat ie met zn hoofd aan't duwen is op de uitgang. Vind ik allemaal prima natuurlijk, maar voelt wel vaag. Is dat het ook? Weet iemand dat? Gebeurt er dan iets?
    Hoezo nieuwsgierig?

Deel Deze Pagina