Lieve foto mamavanamiek. Ben je alweer een beetje uitgerust? Met de kleine gaat het zo te horen wel goed nu.
oh, hee, hij doet et deed de vorige keren zeker wat verkeerd hihi naja, nu weet ik hoe het moet. Zal ik nu maar es ophouden met berichtjes zonder inhoud neer te zetten
Zo heb me weer door alle pagina's heengeworsteld. Ik meld me maar weer even keurig, heb verder eigenlijk niets te vertellen. Er is hier even helemaal niets spannends aan de hand
Hahaha raccon. wat ben ik blij je reactie te lezen,., dacht al dat ik gek werd.. maar goed schijnbaar is het normaal dat we gaan twijfelen. en over dat ene wat jij schrijf dat ie naar onderen duwt. ik heb sinds vanmiddag ook rare steken onderin, alsof ze zich eruit aan het woelen is,.. maar de bewegingen zijn wel iets afgenomen nu.. zouden het dan toch voortekenen kunnen zijn.. pfffffffffff laten we maar gewoon afwachten.. ahahha en miss groovy.. hoe staan de zaken bij jou?
Ben ook heel benieuwd hoe het miss G gat. Wat zijn er al vee laugustus meiden bevallen he. En we hebben toch nog 13 dagen te gaan
Meiden, op de site van Keenan (http://ellensbaby.beebiesite.nl) staan weer nieuwe foto's van mijn kleine manneke !
okeee aanwezig nog steeds niks. Zeer onregelmatig wel steeds pijnlijker dus ik hoop dat t wel iets van effect heeft. Net even geslapen en kotsmisselijk wakker geworden maar dat is nu weer weg. Pff dit begint t stadium van grapig te passeren MamavanA&K wat een pracht manneke! Ik wil ooooooooooooooook :-D hihi zou ze t horen?
Ik hoop het groove, want dit is ook niets. Raccon, ik zet plaatjes er op via imageshack.us Mamavanamiek, wauw wat een voorspoedige maar pijnlijke bevalling (niet dat een bevalling nooit pijnlijk is.. maar die pieken waar je over spreekt.. niet zo prettig). Schitterend manneke!
oh, en dat bewegen van de baby.. Die van mij is nooit minder gaan bewegen daarom denk ik ook dat ze nog genoeg ruimte heeft en er nooooooooit uit gaat komen.
hihi Lintje ook jou meisie komt eruit, je hebt gewoon een goeie zwembuik. Trouwens mijn uk beweegt ook nog lekker die zorgt wel dat ze plek heeft om te bewegen Nu weer een paar keer wat regelmatiger en heftige weeën,,,,,,heb alleen honger (ben k normaal ? staat overal dat vrouwen dan juist geen honger hebben ) maar net zo misselijk geweest dus weet niet wat slim is zucht hahah
pff miss nog steeds aan het rommelen! je moet wel eten hoor!is goed voor de energie...die heb strax wel nodig nl...
ik heb boterhammen met aardbeienjam op.....hielp bij mij Balen dat het nog steeds alleen aan het rommelen is meis! Hoop dat het snel doorzet.
idd boterham beschuitje cracker of yoghurt.... iets wat niet al te zwaar valt.... tenzij je er echt zin aan hebt!
crackers met kaas zijn t geworden. Tnx voor t meeduimen, maar t werkt nog niet echt. Net weer effe gedoucht das wel lekker, als t s zal t vannacht wel zijn. Zal de verlos leuk vinden haha had ze liever niet gestoord snachts. Anders gaan we gewoon voor een zondagskindje. Dan lekker vroeg in de ochtend zal de bestelling even naar binnen schuiven hihi ben trouwens alleen thuis dus tis niet zo dat ik roy niet bij alles betrek en jullie wel maar hij is naar t voetbal. Heb ik ff rust, want hij is opeens poeslief en aaiderig haha dat doet e normaal nooit dus heb gezegt dat ie gewoon moet gaan en mocht er iets gebeuren ik wel bel. Heb ook heel de tijd t gevoel dat t zondag is, heel gek.
Jammer dat het nog niet door wil zetten... Ik zeg tegen mijn man dat ie ook gewoon z'n ding moet doen. Hij heeft zijn mobiel bij zich dus ik bel wel...