augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    missg.... cracker goeie keus! je moet doen wat je zelf fijn vind hoor! en als je je eigen beter voelt als je man niet de hele tijd om je heen 'hangt' is dat dat echt niet erg...als je je gaat irriteren is het ook niet goed

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Aan deze kant ook nog maar een foto van mijn stuk. Op de site meer foto's.

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
  4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

wauw wat een mooie foto! Ik ga snel even op je site spieken!

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He Groovy hoe gaat het Morgen beeb nieuws of nog niet. :)
    Enne bedankt voor het berichtje ;)

6. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Dames.

Ben ik ook weer even na een lange drukke tijd.

Ik zie er is heel veel geschreven moet nog een hele boel bijlezen. Maar dat is me nog niet gelukt.
    Maar ga mijn best doen.
    Ben eindelijk met alles klaar in huis dus ik heb weer af en toe tijd om op de site te komen.
    Zie dat er vanalles is veranderd.

Er zijn weer veel dames bevallen en Allemaal VAN HARTELIJK GEFELICITEERD MET HET KRIJGEN VAN JULLIE KINDJES.

Nog een paar dames bedankt voor jullie kaartjes heel mooi en lief.

Zelf zit ik nog te wachten.
    Gisteren was mijn verjaardag had tegen hem gezegt je mag op de donderdag komen of op de zaterdag maar niet op de vrijdag.

Hier zijn de kwalen weer terug gekomen van puisten en maagzuur. Voeten benen heb ik niet meer en mijn borsten lekken wie een zauw.
    Hoop dat het snel gaat gebeuren want ik ben het zwangeren echt helemaal zat.

Ga nog even snacken en probeer bij te lezen het zal niet echt lukken maar proberen waard.

Dames sterkte met bevallen en puffen en de rest geniet van jullie kleintjes.

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    mamavanamber, leuk kaartje, ik heb jouw met mijn kaartje een hele vreemde achternaam gegeven, die had ik maar geconcludeerd uit je emailadres :)

Hier alles rustig, behalve de beeb die denkt dat hij zich er zonder ontsluiting best uit kan rammen ... hij is dus lekker druk.
    Miss G , ik blijf duimen voor je

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    MissG, sterkte vannacht. Hopelijk komen je voorspellingen uit en lig je morgenochtend met je kleine in je armen! Wel dapper dat je Roy weg laat gaan, hij moet ook wel op zijn van de zenuwen. Dan kun je je alleen ook wat beter concentreren.

wannabe, hier ook zo'n rammer, wat zijn ze sterk he zo op het eind?

Ha wolvin, jij ook weer online meid?

Ik ga ook maar weer eens het bedje induiken. Wie weet vannacht een begin van... durf het niet eens meer te hopen!

x Nienke

9. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Oh wat een mooie foto zie ik voorbij komen, zo'n soort foto heb ik ook van mijn eerste begint hier steeds harder te kriebelen zo..

Nu maar eens op de bank hangen, is het wel weer eens tijd voor ;)

10. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Zo he moest weer even een aantal pagina's bijlezen.

Hopla gefeliciteerd met Robin!!

Missgroovy SPANNEND! Zet 'm op!

Alice wachten jullie af tot maandag om naar de eigen huisarts te gaan of ga je toch nog eerder heen? In ieder geval een dikke KNUFF!

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hopla, gefeliciteerd met je mooie meisje! Leuke naam!

Lukt me nog steeds niet om jullie bij te houden, druk, druk, druk, druk (lees wel alles hoor)! Maar wel leuk. Thorsten is echt voorbeeldig, zelfs de KV is onder de indruk. Ze complimenteerde ons dat we zo heerlijk rustig zijn en erg relaxed blijven als er 'iets' fout gaat. Morgen alweer haar laatste dag, jammer ze is echt geweldig. Moet ook zeggen dat het 'moederschap' snel went, alsof het nooit anders is geweest.

Eindelijk wel even de tijd genomen om onze website een beetje up te daten, dus voor degene die zich nog verveelt, ons mooie mannetje is daar met nieuwe foto's te bewonderen.

Dames die overtijd lopen, echt balen, kan me nu helemaal voorstellen dat je graag je kindje in je armen wilt nemen. En de tijd probeert te verdrijven. En ik blijf het zeggen, zorg dat je uitgerust bent voor de bevalling.

Missgroovy, rommel, rommel, rommel....spannend..

Jet, erg mooi kaartje, staat te pronken bij ons in de kast (kaartje voor jullie komt er ook echt aan hoor, maar moet eerst even naar de winkels...sorry).

Zo nu snel mijn lekkende boobs weer legen ;)

12. missgroovy

ja heel spannend, ze komen nu al een uur om de 7 minuten. In bed is een drama, wc zit nog t makkelijkst :)
    Nu mn gymbal aant uitproberen, ik moet zeggen dat is ook heel fijn dat gehop tijdens een wee.

Wel jammer voor de verlos haha ben bang dat ik straks toch zal moeten bellen, dag nachtrust hallo beeb
    Hoop ik altans [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Roy is ondertussen thuis en ligt gewoon te slapen,,,manne :rolleyes:

Wolvin,,,,,halloooo alles good mit dich ;) Vervelend van t maagzuur, puistjes en ontbrekende ledematen :( Hopelijk na de bevalling meteen van alles af

oooooo weeeeeeeeeeee

Wannabe,,,,dat kan mss ook wel dat zonder ontsluiting maar ws iets minder prettig,,,,,toch nog maar even goed toespreken die uk hihi

Son ik hoop dat ik morgen nieuws kan brengen!

13. missgroovy

Kiki, wat een geweldige foto's, echt een miniman! De dagboek items...jeetje al eens gedacht om schrijfster te worden. Ook je bevallingsverhaal, echt geweldig gewoon moet je echt iets mee doen joh!

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ah, missgroovy je bent er weer, en nog wel aan het rommelen! Spannend, wie weet, een zondagskindje. Is een goede dag hoor ;)

En bedankt voor je complimenten, begin er helemaal van te blozen.

En Roy z'n bed uit halen als je hem nodig hebt, het is een 'project' van jullie samen, dusse, hij mag ook wel een beetje supporten ;) (die van mij lag een paar uur te slapen tijdens de bevalling, maar toch ;) )

Succes meid!

15. missgroovy

Jaaa :whistle: ik stond net op om mn badjas te pakken want ik kreeg t koud achter mn bubble get spel :) loopt er een warme straal langs mn benen.

Dus maar gedoucht enz, t was dus t vruchtwater :-D t is geen oefenwerk meer :-D

En kiki tis idd een samen project heb m dus net ook geroepen toen ik stond te douchen hihi. ik niet slapen hij niet slapen 8)

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Het wordt nu wel heel spannend allemaal he...
    Je bent ons allemaal voor !

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb iedere keer van die rare ploppen als ik naar de wc moet of als ik buk... Doet best wel zeer..

18. missgroovy

ploppen? nee hier geen ploppen wel fucking pijnlijke weeën.
    Ik ga zo eens bellen ze zijn nog steeds niet constant om de 5 min maar dat boeit me niet meer. Ik vind ze liggen dzo moeilijk op te vangen,,, op mn bal, in de douche of op de wc gaat beter hahah raar mens ben ik toch

19. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    sow hier ook weer een vroege vogel.
    lig al van 5 uur klaarwakker..

Ben kotsmisselijk.. dus maar opgestaan en wat gegeten. hoop dat het snel wegtrek..
    moet zeggen dit is pas echt de eerste keer tijdens mn hele zwangerschap dat ik misselijk ben.. blehhhh........

owww miss groovy. nog steeds niks.. pfffffffffff
    heb je wel een beetje geslapen vannacht?
    want je bent veel op het forum geweest. haha

meid ik leef met je mee en ik hoop echt dat snel het echte werk voor je gaat beginnen..

ZIT UM OP MEADSJE! DICH KINST UT !

ow ow ow wat moet ik nu weer gaan doen !
    pffffffffffffffffffff

ga zo maar weer het bed in en hopen dat de misselijkheid wegtrek.. en dat die kleine weer wat rustiger wordt want vind de bewegingen nu echt even niet meer zo leuk..

dames tot laterzzzzzzzzzz

20. missgroovy

ha die Maro, vroege misselijke vogel

Ik heb gelukkig wel iets geslapen tussen de weeën door. Heb net de verlos gebeld en die komt om 9uur! Ben benieuwd, weet als ik een wee eb niet waar ik t zoeken moet dan zit en ligt niks lekker en staan is ook niet fijn, maar goed dat zijn weeën denk ik dan maar.

Deel Deze Pagina