eeeeeeeeeej miss goh ik leef echt met je mee.. Ik heb sinds gisterenavond echt een rot humeur.. weet neit hoe ik het moet zoeken..kan mn draai niet vinden en niks is goed genoeg.. moet je nagaan heb nog niet eens last van weeen maar het begint wel te borrelen in de buik.. uk heel erg druk en veel pijnlijke steken in mn schaamstreek.. maarja als ik jou zo bezig hoor heb ik eigenlijk nog niks te klagen.. toch begint af en toe wel een soort angst op te treden over de pijn die ik nog moet gaan krijgen.. maarja het hoort erbij daar houden we ons maar aan vast.. ook ik heb van mezelf een hoge pijngrens dus ben echt eens benieuwd. heb al heel veel ervaringen met fikse buikkrampen ivm mijn pds.. darmstoornis.. maar goed. denk toch echt neit dat dat te vergelijken is met weeen.. meid nogmaals ik duim voor je en hoop snel dat het 9u is zodat je mischien al wat meer zekerheid hebt over een eventuele ontsluiting. wel sjiek dat je ons nog steeds van alles op de hoogte kunt houden... ik ga nu maar weer even mn bed opzoeken en ben benieuwd of er straks al meer nieuws is.. toi toi toi
Ben benieuwd MissGroove ! Kom straks nog wel even bijlezen, want ik probeer zometeen nog eventjes lekker te slapen ! Heb er nog maar 2 uurtjes opzitten pfff !
zo ik dacht dat ik de enige vroege vogel zou zijn Kan echt niet slapen heel vervelend! Missgroovy: zet hem op meid! Je kindje heb je straks in je armen! Hier nog helemaal geen tekenen van het begin dus ik denk dat ik er vandaag maar weer eens een dagje opuit trek met mijn mannetje. Ik kom straks weer even kijken of er al babynieuws is
Fedde bewoog tijdens de bevalling nog behoorlijk! Dus dat zegt echt helemaal niks! Want ik dacht ook dat als ik hem nog voelde bewegen de bevalling vast nog lang niet zou beginnen! Ik heb trouwens nauwelijks voorweeën gehad en ook geen nesteldrang ('t was een zooi!). Daarnaast ben ik niet onrustig geweest zoals de VK me voorspelde (ik was bang dat het me zou overvallen en ik met Amiek zou blijven zitten...heb idd flink wat weeën weggezucht terwijl ik haar gewoon nog moest aankleden en een boterham moest geven) Het enige wat ik me opviel is dat ik de dagen ervoor vaak moest poepen Alsof ik leeg moest worden... Bij iedereen begint het anders en er zit niks anders op dan te wachten....pffff!
Trouwens...nauwelijks voorweeën gehad...maar als toetje op de taart hele fijne naweeën! Man, ik dacht dat ik het gehad had! De bevalling zit alweer in een laatje in mijn geheugen en ik krijg hem niet zo goed meer open...hihihihi! Zo overtuigd dat ik was dat ik het NOOIT meer zou doen, zo stiekum kijk ik alweer vooruit...ach...een derde...wie weet!
Oooooooh MissGroovy, wat spannend allemaal zeg ! Het zal nu echt niet meer lang duren voordat je die uk op je buik hebt. Je kan het meis, zet hem op ! Wannabe, ik ben nu dus wel heel erg benieuwd naar die gekke achternaam hihihihi ! MamavanAmiek, ik had precies hetzelfde, ook ik moest heel erg veel poepen de dagen voor mijn bevalling.... Maar dat heeft nu wel een averechts effect, want ik heb nu sinds mijn bevalling niet meer gepoept, dus vandaag of morgen krijg ik waarschijnlijk een klysma toegediend. Het gaat hier thuis trouwens echt super ! Vannacht echt heerlijk geslapen, Keenan doet het echt goed ! Hij heeft gisteravond om half twaalf de borst gekregen, en vanmorgen om 6 uur werd hij pas weer wakker voor de volgende voeding, ik ben zo trots op mijn ventje ! Amber is echt een hele lieve grote zus. Ze kan de wieg niet voorbij lopen zonder een aaitje, knuffel of kusje aan Keenan te geven, en ze zegt ook tegen iedereen dat ze grote zus is geworden, echt zo schattig ! Voor Erwin is de kraamtijd niet zo leuk. Hij heeft gisteren een beginnende koortslip gekregen, en mag dus niet eens met Keenan knuffelen, hij mag echt helemaal niets doen.... Hij baalt echt als een stekker en dat kan ik me goed voorstellen ook ! Waarschijnlijk moet hij zelfs ook nog een mondkapje op....
Hahahaha, MamavanAmiek, ik zie je over drie jaar weer terug op dit forum bij de zwangeren van 2010, whoehahahahaha ! Nee hoor, voor mij is het nu genoeg, ik ben ruim tevreden met wat ik heb nu ! Maar Erwin wil het liefst een elftal, dus tsja, wie weet.........
En Missgroovy wat zei de VK? Als je dit nog leest tenminste, misschien is het allemaal al wel zo heftig aan het doorzetten dat je zo je kleine meid vast hebt. Oh mamavanamber wat vervelend zo'n koortslip. Ik zeg: PREVNER halen! Dit werkt echt mega snel en je kunt het ook gebruiken om voortaan een koortslip te voorkomen (al heb je daar nu dan natuurlijk niets aan)
Chipsie dipsie, dat was het, Prevner........ Ik kon niet meer op de naam komen, dus toen heb ik tegen Erwin gezegd dat hij Zovirax moest gaan halen en daar smeert hij dus nu mee, maar Prevner werkt veel sneller geloof ik........
Dus word het toch een zondagskind hihi Groovy zet hem op.waarschijnlijk ben je al druk bezig.En krijgen we later goed nieuws. Hier ook heerlijk geslapen.Kenji was gister echt een beetje uit z'n hum om 21.15 wilde hij eten en heb ik hem op bed gedaan.Toen kwam hij om 3 uur en toen om 8 dus ik ben ook ytrots op mijn mannetje.Vanmorgen lekker met de hond en K gewandeld.Zo lekker even naar m'n paard eten geven.Ati is boven op zolder aan het opruimen.Over 3 dagen zijn z'n ouders hier. Ien wel rustig aan doen he niet je zelf voorbij lopen Jet dat is rot voor Erwin hoop dat het snel over is. Wannabe hoe is het trouwens met jou koortslip? Lintje hoe was het huis gister.
de verlos is geweest. Geen inwendig onderoek ivm infectiegevaar. Weeën zijn niet sterk genoeg op t moment. Alles gecheckt en alles ok. Word een lange dag volgens haar. Als de weeën om de 3 min komen kan ik terug bellen anders mag ik morgenvroeg naar t ziekenhuis. Mijn vruchtwater is gebroken en dan mag je er max 24 uur over doen thuis. Dus vanacht om 1uur moet ze er zijn, duimen jullie mee Zo niet dan maandagochtend ziekenhuis en hopen dat ze spontaan komt. Komt ze niet dan op woensdag inleiden, geboren worden en dag ter controle in ziekenhuis blijven. Echt motiverend zo'n verlos bezoekje! Heb net ook effe flink gejankt en mn mams gebelt. Mijn weeën zijn er, ook genoeg maar ze doen niet veel omdat ze niet 1 minuut lang dezelfde sterkte houden. T zijn kamelenruggen ipv pieken of zoiets.... echt zo fijn
Missgroovy, meid zet hem op, neem nog een douche ofzo misschien helpt je dat te ontspannen. En de ween kon ik het beste opvangen door met mijn knieën op een stoel te gaan zitten die ik had omgedraaid. Theorie erachter, hoe zeerder mijn knieën deden des te minder ik me bezig hield met de wee opzich. Soort van struisvogel politiek. En zondagskinderen zijn erg leuk, er ligt er hier eentje te hikken in haar bedje Kop op meid, nog ff doorzetten en je hebt je meisje! Zet m op!
he gatsie missgroovy.. Had stiekem gehoopt dat je al min. 7cm. ontsluiting zou hebben.. Zullen de Al-mamma's eens wat toesturen naar je?dat het gaat vlotten?
dankje meiden,,, ga idd ff douchen nu. Ik word gek hier. Nu zijn de weeën weer minder qua frequentie maar meer qua intensiteit, schiet niet op zo. Net een broodje op want ja moet wat he maar dat valt beetje verkeerd zucht Had gehoopt op een hummel maar ben bang dat t dadelijk toch nog ziekenhuis word en ergste geval woensdag pas beeb
Maar je kunt er dus vanuit gaan dat jeuiterlijk woensdag je kindje bij je hebt... Das wel een fijne gedachte toch ? Het had ook nog 2,5 week kunnen duren
hoi allemaal: - Miss G , lange bevalling met veel vaslse starts arme meid. En dan de verloskundige met van die "bemoedigende" opmerkingen. Gaan gewoon duimen voor je dat het of goed doorzet, of dat het ophoud en je echt kan uitrusten voor morgen. Jet, Als het goed is heb je een kaartje met als achternaam Sassen gekregen. Als je die niethebtgehad, heb ik hem vast naar een verkeer adres gestuurd (oude bv), dus laat het me weten, dan komt er een nieuwe. Mijn koortslip geneest super super snel gelukkig. Met een dagje verwacht ik er wel van af te zijn nu... Gelukkig maar, want morgen ben ik uitgerekend en ik ben uiteraard van plan te bevallen Sonjaw oppermoeder , jij het ook echt al het ritme goed gevonden ondanks de tegenslagen met Kenji, leuk om je verhalen te lezen. Kiki : fijn dat het zo goed gaat met Thorsten en jullie. Best leuk he moeder zijn.
Goeie morgen. Hier alles redelijk, maar ikheb juist het idee dat ik de kleine veeeeel minder tot bijna niet meer voel. Wanneer neem je dan het besluit om de vk te bellen. Ik vind het zo moeilijk, vanaf gister middag heb ik niets meer bewust gevoeld, maar bewegen is de laatste tijd al steeds minder geworden. Vanmorgen dacht ik even iets gevoeld te hebben, maar na veel plagen komt er geen reactie ofzo. Reageren jullie ukken wel op je als je wat duwwerk verricht? MissG zet hem op en ik hoop voor je dat het snel goed door gaat zetten, want dit is slopend zo
Kiki, wat heerlijk dat Thorsten het zo goed doet en dat jullie zo'n fijne kraamhulp hebben! Missgroovy, wat jammer dat je nog geen beebje in je armen hebt! En de halve nacht op het forum, gelukkig waren er nog wat meiden wakker! We zouden bij de augustusmama's niet aan dagenlange bevallingen doen, maar dit gaat daar toch wel op lijken. Je houdt je wel dapper staande hoor meid. Hopelijk is die inleiding niet nodig en zetten de weeen gauw door in pieken ipv in kamelenbulten. Maar echt opbeurend is het allemaal niet, wil je even een hart onder de riem steken hoor! Toi, toi, toi! Rapoenzel, hoe istie? Waren de rare ploppen weeen of toch alleen rare ploppen? Maro ook al zo vroeg op en nog misselijk ook. Maar als dat je eerste misselijkheid van je zwangerschap is, dan mag je in je handjes knijpen hoor! En die darmkrampen kun je best vergelijken met het begin van je bevalling (als je een rustig begin hebt dan). Ik heb zelf colitis ulcerosa gehad (darmontstekingen) en ben daaraan geopereerd. Ik vond die krampen toen erger, het is wel vergelijkbaar qua heftigheid van pijn. Alleen weeen gaan weg, die darmkramp voelde ik constant. stephanie, veel plezier met je mannetje vandaag. Waar gaan jullie naartoe? MamavanAmiek(enFedde), ik vroeg me ook al af of je kindje rustiger was tijdens de bevalling. Kon het me niet herinneren bij Mila. Maar het hoeft dus niet. Jouw verhaal geeft me weer moed, want hier is het ook zo rustig, geen voorweeen of slijmprop, dat ik me afvraag of het OOIT wel gaat beginnen... En dat vaker poepen, nou vannacht een keer of 6. Maar ik ga het niet meer zien als voorteken, er zit idd niks anders op dan wachten! mamavanamber, heerlijk dat het zo goed gaat met Keenan en dat Amber zo lief voor hem is... En die koortslip van Erwin, balen zeg!! Hopelijk zoviraxt hij hem snel genoeg weer weg. En anders kan wannabe's man dat mondkapje wegfotoshoppen he Wannabe, gelukkig dat je koortslip aan het wegtrekken is! Son, ik heb weer gestemd! Zo de nacht hebben we ook weer overleefd, die vind ik niet zo leuk meer hoor! Ik zie bijna elk uur voorbij komen en ook Mila en Rob slapen onrustig. Het begint me nu wel steeds zwaarder te vallen. Je verwacht elk moment een wee en je voelt niks. We gaan vandaag maar weer rondjes lopen enzo. Ik voel wel een soort druk onderin mijn buik, maar durf niet meer te hopen dat het gaat beginnen. Ik merk nu wel dat ik echt geirriteerd begin te raken van kleine dingetjes. x Nienke
sow goedemorgen dames ik kom opnieuw mn bed uitgerold na vanmorgen. maar helaas weer misselijk. ik snap er niks van.. pff maar weer even gegeten en hoop dat het gaat liggen.. ohhhhhhhhhhhhhhh miss groov. wat een vervelend nieuws en vooruitzicht.. (nouja je weet wel zeker wanneer je kindje nu komt.. uiterlijk woensdag) heel veel sterkte meid en we duimen gewoon vor je dat het toch nog goed gaat doorzetten vandaag... sow net even mn hart uitgestort bij mannetje.. zit er gewoon even doorheen... nog nooit gehad maar het lijkt inderdaad als je je datum gepasseerd hebt tot dan even de dip komt.. haha nou ik laat het maar even over me heen komen.. heb ik dat ook weer gehad. gaan strakjes maar eens een stukje wandelen en dan lunchen op terras. er even op uit.. zit al 3 dagen binnen is dus ook niet bevordelijk voor mn humeur... dames een fijne dag vandaag en hoop op tenminste 1 baby.. miss groovy.. tot krabbels