Chigirl, als je twijfelt, altijd bellen! Ik voel de kleine best veel draaikonten. Je moet je kindje geloof ik 10x per dag voelen bewegen aan het eind. Maar een ongerust gevoel is erger dan een keer bellen. Beter te vaak bellen dan te weinig.
Goedemorgen, Gister had ik een ik-voel-me-energieloos-dagje. Heel veel geslapen en alleen maar op de bank gelegen,,,,, had echt geen puf om maar iets te doen. Vandaag gaat het stukken beter ben al weer aan de poets. Wel rustig aan, geen zin dat ik er morgen weer zo bij lig als gister. Groovy: Wat balen meis dat het afgezakt is.....ik heb tegen me wurmpie gezegd: Blijf nog maar even zitten. dus mocht je weeen gaan maken,,,,stuur die even door naar groovy.... en dan vooral ontsluitingsweeen. Kreeg een trappie, dus wurmpie is het er denk ik wel mee eens Suc6 wijffie! Ik denk aan je Chigirl: ja wanneer besluit je de verlos te bellen.... Wanneer jouw gevoel aangeeft dat je het niet vertrouwd of zekerheid wilt! Gewoon bellen dus! Ik ga me was even ophangen,,,,tis heerlijk buiten Knufffies
He MissGroovy wat een gedoe, maar woensdag pas inleiden? Van alle mensen die ik heb gehoord werden ze ook meteen ingeleid als ze naar het ziekenhuis gingen, wat heeft het voor zin om je tot woensdag nog voor niets uit te putten, gewoon als het er morgen niet is een fikse bak tranen uitstorten daar hoor! Wat betreft dat verminderd bewegen. Mijn verloskundige zegt dat je op je buik moet gaan liggen, dan moet het kindje echt gaan protesteren en ze willen toch graag dat je belt als je je kindje lang niet gevoeld hebt, ik moet als ik hem om 12 uu rnog niet heb gevoeld dus porren en op mijn buik gaan liggen en komt er dan nog weinig beweging in moet ik bellen, ze hebben liever dat je te vroeg belt dan te laat hoor! Ik ben vanaf gisterenavond dat ik heel misselijk ben, echt niet leuk gewoon Verder niets..
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog iemand die misselijk is! nou ik leef met je mee.. vraag me af waar het opeens vandaan komt hihi. nou nienke dat is me ook wat met je darmen geweest dan.maar het klopt wat je zegt. die darmkrampen houden constant aan en weeen trekken weg.. mn moeder zei altijd. meid als jij ooit een kindje baart dan weet je de grootste pijn al te herkennen.. ze vergleek mijn gekronkel van de pijn met de darmen altijd met weeen.. dus mischien wel al een voordeel als ik dadelijk de weeen krijg.. maar ook beangstigend want dan weet ik echt dat het pijn doet. hahaha. dat vele poepen voor de bevalling gaat bij mij dus niet op.. door mn darmen moet ik net heel veel of net niet. dus daar kan ik niet op vertrouwen om te denken dat er een eventuele bevalling aan zit te komen. hahaha. mah goed. meiden maak er een leuke dag van..
Meis, had ik ook de dag voor de bevalling, verder nooit misselijk geweest ( behalve 1 dag toen ik 6 weken zwanger was ) Duim voor je
enne missg, duim voor je [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Oooh.. Ellen.. wat een K-weekend zo zeg. Maar je bent hartstikke stoer! En je doet het fantastisch, mijn complimenten! Ik hoop dat het doorzet vandaag en dat je vanavond nog mama bent.. KOM OP WEEEN VAN ELLEN, DOE JULLIE WERK! GO GO GO Son, ik had het huis in mijn gedachten verkleind dus toen we er waren was het weer groter dan ik dacht.. och, wat een fijn huis. Tj gaat morgen naar de bank.... wie weet. Wan, blij dat het beter gaat met je koortslip, Als we 12 uren doen over onze bevallingen mogen ze nu beginnen met de eerste weeen! JIEHAAAA... legaal bevallen! Misselijkheid.. och, dat is ook flink balen.. Misselijkheid is geen pretje. Sterkte meiden! Ik heb de hele nacht last gehad van mijn rechterbeen, vanaf mijn lies tot mijn knie en vanaf mijn dijbeen tot mijn knie en dan tot aan mijn enkel. Werd er ook steeds wakker van. Herkent iemand dit? Zwangeren, hebben jullie ook last van buikpijn 's nachts? Dat als je je om wilt draaien van links naar rechts je buik niet echt prettig voelt?
Nee Lintje ik heb geen pijn in m'n benen of buik, maar m'n bekken bij het draaien is echt pijnlijk. En dames ik heb net gegeten en volgens mij had uk honger en gaat nu pas wat bewegen en heb net een flinke trap gehad, pffffff wat ben ik blij daarmee Ik haal me de gekste dingen in m'n hoofd, maar gelukkig mag ik zowiezo morgen weer voor APK naar de vk
Ehm.. mama van Valentijn.. ik kreeg een mailtje of ik mijn bod op MP wilde bevestigen.. Maarreh.. hoop dat het lukt met de koop!
Buikpijn bij het omdraaien, jazeker. Maar die pijn in je benen herken ik niet. ( heb wel allerlei andere vreemde pijntjes soms) Kleine heeft weer flink de hik, raar kind....
Missgroovy: Meid zet 'm op! Ik leef echt met je mee! Hoop dat je gauw je kleintje in je armen mag hebben! Lintje: het zou weleens zwangerschapsischias kunnen zijn. Door het gewicht van je buik wordt er een zenuw bekneld wat je pijn veroorzaakt...Het is in ieder geval wel een kwaaltje wat erbij hoort..ik voelde ook wel eens rare pijnen in mn benen. Ik hoop dat je meidje gewoon morgen komt...het heeft nu lang genoeg geduurd...LUTEIN IK (EN DE REST) WIL JE ZIEN! KOM NOU! Meiden hele fijne dag! x
Hellow, Terug thuis alles is ok met mijn dochtertje ze doet het uitstekend. Morgen lees ik alles bij en reageer ik wel. Lintje bedankt voor je kaartje en Loran bedankt voor het geboorte kaartje van Naomi!
Al, die ischias.. ik ga ff opzoeken of wandelen dan verstandig is. Want pijnscheuten had ik wel steeds maar nu is het echt wel heel vervelend aan het worden. Wan, gelukkig dat heb jij ook. Je hebt geen puzzelstukjes meer
Sarake, nog gefeliciteerd! Graag gedaan en succes met bijlezen.. Ja, morgen mag ze echt wel komen.. maar op dit moment voel ik nog nietsssssss...
eej lin ik ben benieuwd hoe jij morgen de dag gaat ervaren.. ik had gisteren de d-day en toch voelde ik me op de een of andere manier zo raar. kon mn draai niet vinden.. je leeft toch naar deze datum toe.. en dan.......... gebuert er niks. hahahaha maar goed. vandaag dus +1 voel me gelukkig weer beter en ga er gewoon van uit dat ze voorlopig nog niet komt.. teleurstelling hoop ik kleiner. haha net wezen wandelen deed me wel even goed. ook ik heb af en toe van die pijnscheuten of een zeurderig gevoel in mn been.. alsof inderdaad wat bekneld zit.. echt wazig en onprettig.. probeer dan meestal van houding te verwisselen of even lopen en dan trekt het weg.. maar goed heb het dan ook niet in erge mate last van' succes ermee
raccon heeft al 24 uur niet gepost... Poeizie schreef van de week wel elke dag , en heeft sinds vrijdag niet meer gepost Best spannend ... Wie weet...
zou iemand de lijst er weer eens bij kunnen pakken. ik weet niet hoe dat moet. ben het overzicht een beetje kwijt. haha alvast bedankt..
17 augustus - Nienke APK gyn 10.20 uur 20 augustus - Nikster APK vk 10.00 Eventueel strippen 20 augustus - Wannabe APK vk 14.50uur 21 augustus - Lintje APK vk 14.45 uur 22 augustus - Missgroovy APK vk 09.30uur GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje Gb gewicht: 1980 gr 16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje Gb gewicht: 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje Gb gewicht: 2664 gr 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje Gb gewicht 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje Gb gewicht: 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje Gb gewicht: 2940 gr 3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje Gb gewicht: 3100 gr 3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje Gb gewicht: 3590 gr 3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr 6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje Gb gewicht 3070 gr 7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje Gb.gewicht 4200 gr 7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje Gb gewicht 3360 gr 7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr 12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje Gb gewicht 2810 gr 13 aug 24. Fibi Nick Valentino 1e kindje Gb gewicht 3295 gr 50 cm 14 aug 25. Mamavanamber Keenan Jay 2e kindje 3940gram en 51 cm 14 aug 26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm 16 aug 27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas 2e kindje ...gram en ... cm 16 aug 28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 17 aug 29. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm 17 aug 30. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm BEVALLINGSLIJST 10 augustus 05. Nikster MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 7-7 TB, FV 11 augustus 06. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 07. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 8. Nienke JONGEN 2e kindje +15,0 kg, 107 cm Verlof ZB m.i., BV 15 augustus 9. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 10. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +2,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 11. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 12. Maro Meisje 1e kindje +10 kg verlof sinds 8-7-07 FV 19 augustus 13. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 14. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 15. Wannabe JONGEN 2e kindje +15 kg Verlof 9 juli,TB,BV 22 augustus 16. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 17. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +19 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV 24 augustus 18. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV 25 augustus 19. Jumde Meisje 1e kindje +9 1/2 kg, 96 cm Verlof 30 juli TB, BV 26 augustus 20. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV 27 augustus 21. Missgroovy Fenne 1e kindje +21 kg, 120 cm Verlof 31juli TB, BV 22. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV 21 meiden - 25 jongens - 2 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is keizersnede
ongewijzigd even weer hier neergezet. Stond alweer 10 blz terug. stom van me om te zeggen dat ik dat been gevoel niet ken. Ik heb een hernia ( bijna over ,was ernstig door val met bike) en die speelt laatste dagen op. Pijn is enigeszins vergelijkbaar ( bij mij meer slaaptintelingen) Herkende jouw pijn niet eens Lint, sorry. Bij hernia wordt rustig doorbewegen aangeraden ( al je nog kan uiteraard) , Ischias vast niet anders.
Hoi meiden. Hier even een verslagje van mijn bevalling. Op dinsdag 14 Augustus om 17.00 begonnen de weeen een beetje op gang te komen maar dat was makelijk weg te puffen voor mij. Later op de avond werden ze steeds heviger en het puffen ging mij goed af maar het werd wel zwaarder. De hele nacht niet geslapen samen met mijn vriend want de weeen waren zo sterk en pijnelijk en ik was steeds klaar wakker. Woensdag ochtend heeft mijn vriend de vk gebeld want om de 5 minuten had ik een wee van dik 2 minuten. De vk vertelde dat ik nog maar 1a 2 cm ontsluiting had en in de middag kwam ze weer kijken. Smiddags had ik nog maar 3 cm ontsluiting dus dat was erg balen. Savonds om 19.00 kwam de vk weer en nu maar 4 cm ontsluiting. De vk vond het veel te lang duren en wilde mijn vliezen gaan breken en in het vruchtwater zat de ontlasting van Ben dus het zag er groen uit. De vk vertelde dat ik naar het ziekenhuis ging want mischien had Ben het wel benauwd of was hij niet lekker. Ik balen want ik wilde zo graag thuis bevallen. Maar ja alles voor de gezondheid voor mijn kindje en zo dacht mijn vriend er ook over. Inmiddels al 36 uur wakker en dus dood op en de weeen waren zo pijnelijk ik zag het echt niet meer zitten. In het ziekenhuis zagen ze ook wel aan mij dat ik niet meer kon en zo moe was dat ik een ruggeprik heb gekregen zodat ik lekker tot rust kon komen,en o wat was dat een opluchting de pijn was weg en ik kon uit rusten. Nu ging de ontsluiting erg snel en na niet al te lange tijd had ik 10 cm ontsluiting en werd de ruggeprik uitgezet en was het wachten op de pers weeen dit duurde 2 uur. Een uur geperst maar wel 2 keer ingeknipt omdat Ben niet met zijn hoofdje er uit wilde komen. Eenmaal het hoofdje er uit zat de navelstrengom het nekje met een lus en moest het meteen doorgeknipt worden door de gyn,helaas dus niet door mijn vriend dat ging gewoon niet. Toen Ben er uit was werd hij gelijk mee genomen om af gezogen te worden en toen eindelijk daar het moment dat hij op mijn borst ging liggen en o wat heb ik samen met mijn vriend gehuild,zo veel emoties en o wat waren wij gelukkig met onze mooie zoon,wat een wonder. Alle pijn was ik vergeten en alle vermoeidheid wan daar was hij dan na 9 maanden. 1 Nacht in het ziekenhuis gebleven en de volgende dag naar huis. En nu ligt mijn wonder mooie mannetje heerlijk te slapen in zijn bedje en ik kan wel de hele dag naar hem kijken. De borstvoeding gaat erg goed en Ben legt goed aan en mijn melk komt goed op gang. Wel heb ik wat last van kraam tranen en huil soms erg veel,ook omdat mijn wond pijn doet en ik moeilijk loop en kan dan niet zo veel. Ben verschonen gaat moeilijk want ik kan niet lang staan en ook hem de trap op tillen gaat moeilijk maar mijn vriend is zo lief en helpt mij erg goed. Ik ga er een eind aan breien en kom snel weer een kijkje nemen. En meiden die ook bevallen zijn van harte gefeliciteerd en meiden die nog moeten hou vol en nog even en dan eeen mooi wonder in julie armen. Dikke kus van mij Teddy.