vorige week had ik buikgriep,dus ik had me vrijdag weer beter gemeld,want ik wou vandaag weer beginnen met werken,niet dus...... vanochtend om 4:20 werdt ik wakker om te plassen,heb ik ineens ontzettend pijn me rug,kon niet meer over eind komen,hubbie wakker moeten maken,die heb me omhoog getakeld zeg maar! ook al naar de dokter geweest,die heeft overal geluisterd en gevoeld,die denk aan me lange rugspier,nou moet ik morgenochtend me urine nabrengen....dus we wachten maar af. xxxx danielle
hallo allemaal. morgen ook eindelijk mijn eerste echo. ik vindt het echt super spannend. @jumde ik wil je veel suc6 en kijk plezier wensen voor morgen. groetjes tamara
Tammy jij ook heel veel succes morgen en geniet ervan. Jij mag 's ochtends toch? Ik moet tot 15 uur wachten!
Mogge ladies (oops tis alweer middag!), Heb weer lang uitgeslapen vandaag, vermoeidheid is nog wel aanwezig dus. ... Vrijdag weer bloedgeprikt (nu wel voldoende buisjes ) en de dame die het deed was heel lief en het deed eigenlijk geen pijn! Kwas wel blij dat ik er weer vanaf was @ Kiki80: leuk he die jurkjes bij sissyboy, ik heb er ook 2, met streepjes (rood-grijs en blauw-grijs) en ze zitten heerlijk! En ik praat ook tegen mn beebje hoor, als ik alleen ben, en 's avonds in bed voel en aai ik over mijn buik en dan stroom ik over van liefde als ik aan het feit denk dat daar echt ons kindje groeit...Dus je bent echt niet aan het doordraaien, anders ben ik dat ook, haha! @ Teddy: hmm, tja moeilijke situatie dat je geen contact hebt met je mama, maar ik denk dat je voor jezelf eens rustig na moet gaan of je dit voor de rest van je leven zo wilt en dat je daar vrede mee zou hebben (als je haar nooit meer zou zien in je leven zeg maar) en als je denkt, misschien komt het later wel weer eens goed, tja dan kan je misschien ook overwegen om op korte termijn proberen dingen uit te praten, kijken of dat lukt, want het moet natuurlijk niet zo zijn dat je bijv. over 5 jaar wel weer contact krijgt en dat je dan spijt hebt dat ze je kindje niet heeft zien opgroeien etc. het is maar net wat jouw gevoel hierbij is meid, dat is het belangrijkste. Ik heb wel goed contact met mijn mama, maar het contact met mijn natuurlijke vader heb ik bijv. 3 jaar geleden verbroken, omdat hij gewoonweg niet naar mij omkeek. Voor mijzelf heb ik er vrede mee als ik hem nooit meer zal zien, hij is een vreemde voor me (heb hem sinds mijn 8e maar een paar keer gezien). ik heb geprobeerd het contact te versterken, maar hij laat het zelf afweten, heeft geen belangstelling voor me. Hij weet dus ook niet dat ik zwanger ben, maar dat zal ik hem ook niet vertellen (hij woont ook niet in de buurt), hij heeft nooit naar mij omgekeken, dus dan krijgt ie zijn 1e kleinkind ook niet te zien. Maar goed dat is dus mijn gevoel, maar ik wil er maar mee aangeven dat elke situatie anders is en jij weet zelf het beste hoe jouw situatie is (ik weet natuurlijk niet de ernst van wat er tussen jullie gebeurt is) en hoe je je toekomst ziet. Maar als je nu het idee hebt dat het ooit wel weer goed komt, wacht dan niet te lang, hoe moeilijk het ook is, anders krijg je misschien later spijt. Heel veel sterkte ermee en dikke knuffel. @ Jumde, pollewop en daantje 78: ik heb ook geen angel sound hoor, dus er zijn er nog meer .. @Shedevil: ik heb mijn kleintje nog niet gevoeld, maar het is ook mijn eerste dus het zal nog wel even duren en het zal denk ik ook langer duren voordat ik het herken. Verder gaat het redelijk goed met me. Ik heb woensdag een gesprek met mijn leidinggevende over mijn reïntegratie, dus binnenkort zal ik voorzichtig aan weer gaan werken, dat vind ik wel spannend, want ik zit nu al 3,5 maand thuis. Ik droom ook steeds over mijn werk, dat iedereen me afwijst en negeert...stom maar dat zijn gewoon onbewust mijn angsten, omdat ik na alles wat er gebeurd is (overspannen, zwanger) ik nu weer iedereen "onder ogen" ga komen. Naja, we zien wel, maar rustig aan beginnen en kijken hoe het gaat. Ook droom ik eigenlijk elke nacht nog dat ik enorm ruzie heb met mijn moeder en dat we tegen elkaar schreeuwen en dat ik huil en haar wel wat aan kan doen omdat ze zo gemeen doet...Tis zo raar want ze is juist zo lief voor me en we hebben beter conatct dan ooit teveoren...Raar die dromen tijdens je zwangerschap Ik zal vanmiddag eens bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo... Nou fijne dag verder allemaal! Liefs, Borsatofan.
Hoi meiden, Hier ben ik gauw nog even, voordat ik naar het echobureau ga. Vandaag hebben we de termijnecho, ik heb er echt zin in! Ik heb afgelopen vrijdag mijn werk op de hoogte gesteld van mijn situatie. Ik werk nu voor de derde week daar. Ik had eigenlijk de proeftijd mijn mond willen houden, maar omdat ik nu zoveel afspraken in het ziekenhuis heb staan, heb ik het maar eerlijk verteld. Ze reageerden heel positief! Ik denk dat het dus geen probleem is. Weer een zorg minder. Ik ga er nu gauw van door. Ik kom later vandaag nog weer even langs snuffelen! Tot later!
Miza, ik heb vrijdag mijn tweede leidinggevende en vandaag mijn eerste leidinggevende ingelicht, en met name mijn eerste leidinggevende vond het helemaal geweldig! Leuk is dat he. En het is nog wel een man en hij heeft geen kindreen (woont samen met een man). Is wel heel erg leuk zo'n reactie hoor!
Zo, goedenmiddag! Ik ben weer vrij, na 7 uurtjes gewerkt te hebben. Voelde me op het werk ineens duizelig worden, enn zag voor ng. 20 min. zwart voor de ogen. HEb de hele tijd gezeten, toen ik me niet lekker voelde, en veel gedronken. Na 2 uur ging het pas weer wat beter. Voelde me wel erg 'lullig' onder mijn collega's maar goed. Ze waren erg begripvol. Ik weet nog niet hoe het kwam. Heb en goed ontbeten ( wat ik normaal nooit kon), rustig aan gedaan, en regelmatig wat te snoepen gehad ( heb altijd crackers, en dextro op zak). Zal het volgende week eens bespreken.. @ woepie -> Zo jou buik gaat nu wel erg hard hoor, door die 2 kleintjes van je! @ daantje -> je ziet wel een bolling hoor..' Ik maak straks weer een foto.. Mensen uit de omgeving vragen me nu pas of ik misschien zwanger ben. Omdat ze mijn 'buik' nu ineens beginnen te zien. Hebben jullie trouwens ook last van jullie navel? Die van mij doet soms pijn, en puilt nu al uit naar buiten ( zat er vrijver in, nu bijna erover heen) Zo, ik ga straks even shoppen met mams.. En morgen ga ik bezig met ruimte maken in huis.. Zodat volgende maand de box er kan staan, en eind april de babykamer klaar is. Heb ik zo'n zin in, om ermee te beginnen.. Dat ik nu echt ga genieten van de zwangerschap
@ kiki, de sauna was heerlijk! Merkte wel dat ik het iets minder lang uit hield maar toch heerlijk ontspannen en genoten! Ben nu alleen wel wat moe, maar dat kan ook van het fietsen komen Mocht je nog twijfelen, gewoon gaan! ben weer helemaal ontspannen
Kom er net achter dat mijn ex, mij in de gaten houdt op alle forums.. En via mijn e-mail adres dingen opvraagd.. Heb nu en een ander wachtwoord genomen, en een nieuwe email adres. Op elke forum heb ik mijn wachtwoord volledig veranderd. En als hij nog meeleest, veel plezier gewenst! Mij en de baby krijg je niet stuk!
Mijn leidinggevende zei vandaag dat ik al behoorlijk aan het uitdijen ben.. nou, ja mijn buik is wel wat dikker, alsof ik behoorlijk veel heb gegeten. Maar verder valt het wel mee, er zijn meer onzwangeren hier die zwangerder lijken dan ik!
Nou lintje ik voel me soms meer dik dan zwanger hoor. Zeker aan het eind van de middag zetten mijn darmen flink op en is het net een blubberzooi, terwijl ik niet dik ben. Maar het is ook alleen een laagje vet en dan mega darmen eronder... Het is zo een desillusie, je lijkt een zwanger buikje te hebben en het is gewoon een hoop darmen met een laagje spekvet... hahahaha... Oeh lekker de sauna. Mijn man wilde ook weer gaan, maar ik wil eerst de eerste 12 weken afwachten. Staat ook vaak dat je het dan beter niet kan doen, maar daarna kan het wel gewoon. En dan lekker zwemmen en in het bubbelbad, heeerlijk.... heb er nu ook wel zin in.
Hallo dames vandaag mn tweede echo gehad. Ik ben precies 12 weken zwanger en het is een mega beweeglijk ukkie. T kindje sprong zelfs een keer bijna uit beeld hihi. Erg leuk om te zien en t hartje werkt ook als een treintje! jeetje Loran das wel vervelend van je ex zeg! hoop dat de lol er snel van af is voor m. Sorry voor de rest,,,, heb nog niet alles bijgelezen. we hebben vandaag ons huisje verkocht dus moeten nu snel iets anders zoeken. Moeten nl 1 april al hier weg zijn haha dus ff stressen
Gefeliciteerd met de verkoop van je huisje, maar 1 april, das wel snel zeg. Daar koop je ook niet snel iets nieuws voor aar je gelijk in kan, of willen jullie gaan huren?
Wow, wat een mooie buikjes hebben jullie! Ik ben stiekum best een beetje jaloers, want bij mij is er echt nog niks te zien. Ja, zelf zie en voel ik een heeeeeeeeel klein beetje bolling als ik geen kleding aan heb. Maar verder is het nog zo onzichtbaar als maar kan Owwwwwwwwwwww, ik wil ook zo graag een buikje, daar wordt het ineens al zoveel echter mee. Maar ja, nog even geduld maar!
MMM, heb je ook 's avonds geen dikkere buik van je darmen? Dan heb ik al een flinke bolling, alleen niet daar waar het kindje zit hahahaha
Ja, dan wel een beetje inderdaad. Maar evengoed nog niet zo dat anderen het zien, terwijl ik altijd strakke/getailleerde kleding aan heb.... Overigens lijkt het de laatste dagen ineens te beginnen: sommige broeken kunnen ineens niet zo lekker meer dicht. Staan is geen probleem, maar wanneer ik zit voelt het dan echt niet fijn. Dus er zit vooruitgang in de zaak
Overigens las ik hier ook over de extra haargroei op de buik. Ik heb dat ook, vlak onder m'n navel. Heb zowiezo het idee dat de haartjes overal een stuk sneller groeien dan anders (die groeien dan weer wel en m'n buik niet, haha) en ook wat donkerder zijn. Vast de hormonen!
Weet je wat ik wel een nadeel vind? Elke dag, lekker na het douchen op bed, om vervolgens een uur bezig te zijn om je haar wat platter te krijgen. Lijk net een punker zo erg staat het elke dag overeind..
Jemig Loran, dat is ook wat van je ex... Goed dat je erachter bent gekomen. Maar ik kan me voorstellen dat je je wel een beetje achtervolgd/gestalkt voelt. Super dat je je niet af laat schrikken meid. Wil hij soms nog contact met je of wil hij weten hoe het met jou en de baby gaat? Lastige situatie hoor. Teddy, knuffel voor jou! Het blijft lastig als je bij zo'n belangrijke gebeurtenis de liefde/meeleven van een moeder moet missen. Ook al is dat je eigen keus. Het maakt een hoop in je los zo'n zwangerschap. Want ook je moeder heeft jou in haar buik gedragen. Leuk om al die groeiende buikjes te zien. Mijn bm zit ook een paar cm onder mijn navel en je begint het nu echt goed te zien. De eerste foto van vorige week staat in mijn album. Bij een tweede toon je echt al veel eerder. Leuk weer hoor! Oh en ik praat ook tegen uk hoor. Deed ik bij Mila ook al en het geeft een mooie band met je kindje nog voor het er is. Een grotere verliefdheid dan deze zul je niet gauw meer tegen komen meiden, dus geniet ervan Ik merk wel dat ik minder verliefd ben dan bij de eerste. Gewoon omdat ik weet dat de liefde nog sterker wordt zodra het kindje is geboren... Owwwwwww ik kan niet wachten! x Nienke
Om maar even mee te doen met de buikjes heb ik mijn kleine bolling ook maar eens vastgelegd. En de foto van mijn allereerste echo toegevoegd! Heb er nog een van 12 weken, maardie moet ik nog ff op de foto zetten... Groetjes