augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Krampjes doen behoorlijk zeer moet ik zeggen.
    Weet af en toe niet hoe ik moet gaan zitten of liggen !

2. Niet meer actief

Dank je :D

Vind jullie allemaal zooooooooo lief :D Had echt niet geweten hoe ik zonder dit forum mn zwangerschap beleefd had...

3. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Owwwww Missgroovy, ze is er!!! Wat onwijs fijn voor je!! Heeft het toch eindelijk doorgezet zoals we hoopten. Geniet van Fenne meid!

Juul, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Casper! Wat een superbevalling heb je gehad meid, heerlijk dat het zo mocht gaan. En wat heb je het mooi opgeschreven, echt puur!

Raccon, beginnende krampjes.. jaaaaaaa dat willen we!! Jij bent nu aan de beurt meid! Hopen dat het doorzet, duimerdeduim!!!

Rapoenzel ook nog aan het rommelen. Dat ze echt pijn gaan doen, is alleen maar goed! Want deze pijn wil je, want je wil je kindje, hihi! Spannenddd wordt het weer!

Hmmmm morgen ben ik 41 weken zwanger... Als iemand me van tevoren had verteld dat ik dat zou halen, had ik hard gelachen. Dat had ik nooit verwacht eigenlijk.. Komt ook omdat mijn dochter op dag 3 overtijd kwam, dan ga je daar bij een tweede ook een beetje vanuit naief genoeg. Ik ben benieuwd wat morgen weer gaat brengen! Lintje, ik ga ook voor de bevalling komende week hoor!

x Nienke

4. MissG, van harte gefeliciteerd met Fenne!

Juul, van harte gefeliciteerd met Casper!

5. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Joehoe weer nieuwe beebs erbij!

Juul gefeliciteerd met Casper en Ellen gefeliciteerd met Fenne!!! Maarre het mooiste meisje kan niet hoor, die ligt nl hier naast me te slapen ;)

En Raccon da's niet aardig he natuurlijk iedereen hier in spanning laten zitten...

Zal straks (of morgen) even een paar nieuwe foto's in mn album zetten, moet ik eerst nl weer even puzzelen hoe dat ook al weer moest :(

6. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    thanks raccon voor de link.
    ik snap het nu helemaal.

7. Niet meer actief

In de lijst staan er nog twee boven me Nienke, maar van Poeizie hebben we al heel lang niks gehoord, dus wie weet.

Maro, alsje :D tja, moet mn reputatie als forumende encyclopedie hoog houden he ;)

Ik ga even kaartjes schrijven en onder de douche staan.

Misschien nog even tot zo en anders tot morgen.

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Nienke:

Ik blijf nu ook constant een harde buik houden en ik weet niet of dat dat goed is !?

9. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Rapoenzel... zo begon mijn bevalling van de eerste hoor! Eerst 2 uur lang constant een lichte menstruatiepijn en een keiharde buik. Pas na 3 uur kon ik iets van weeen klokken, daarvoor was het meer een brij van lichte pijnlijke kramp. Wie weet meid... spannend hoor! Die harde buik is een teken dat er wat gaande is in elk geval. Hopelijk wordt het nog wat en heb je morgen goed nieuws!

Raccon, je hebt gelijk. Van Nikster hebben we ook al een paar uur niks gehoord... zou zij ook betere bezigheden hebben dan forummen? Duimerdeduim... Maar iedereen heeft er onderhand recht op, het is AUGUSTUS!

10. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Even een zoekopdrachtje gedaan, Nikster heeft vanochtend om half 10 ergens anders gemeld dat ze morgen gestript wordt als de beeb vandaag/vannacht niet komt. Hopelijk is het strippen dus niet nodig...

11. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja, ik heb dus precies hetzelfde.. Nou, maar goed in de gaten houden vanavond en vannacht !

Wel spannend nu allemaal. Het komt wel erg dichtbij nu !

12. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Juul van harte gefeliciteerd met je zoon CASPER

Missgroovy fijn dat het toch heeft doorgezet en van harte gefeliciteerd met je dochter FENNE

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He wat een krampjes gerommel allemaal, spannend!

En Raccon, foei, zit ik hier helemaal in spanning steeds de foon te checken ;)

En voor de dames die nog geen krampjes hebben, mijn kleine man heeft er nog wel wat voor jullie over, iemand interesse? ;)

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hallo dames :-D bedankt voor alle lieve berichtjes!

Ik kom even melden dat alles goed gaat met ons. Ze is zoooo lief en maakt de liefste geluidjes tijdens t drinken.

Ik kom me snel weer melden!

15. Niet meer actief

hihi MissG helemaal in de wolken :D wel rustig aan doen hoor mams, maar erg leuk dat je ons zo life op de hoogte houdt (zo snel al weer, gaat goed zeker :p )

Kiki, sorry, zat te bedenken of ik terug zou sms-en, maar toen had ik me gemeld en ben het weer helemaal vergeten door alle nieuwe baby's hierzo :oops: Maar ik beloof echt zsm te sms-en als er echt wat aan de hand is. :D

16. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Haha MissG, jij forumverslaafde, nu alweer gemeld... Bikkel haha!

Rapoenzel, heel spannend meid! En je bent aan het eind van je zwangerschap, dus het komt sowieso dichtbij... Hoop dat het doorzet meid. Sterkte vannacht.

Kiki, ik wil wel krampjes, zeker als het je kleine man daarvan verlicht. Maar ik wil eigenlijk wel baarmoederkrampjes, hoe kieskeurig he, hahaha!

Hmm de kleine man vindt het te krap worden hier binnen. Ik krijg soms echt van die venijnige trappen, mama ik wil ruimte! Kom er dan ook uit eigenwijze friemelpiemel! Ik ben zo klaar voor je! Zelfs de roosters van de afzuigkap zijn schoon....

17. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    MissGroovy, van harte gefeliciteerd met kleine Fenne! Vind het nu wel spannend worden want jewas toch na mij uitgerekend!
    Ik heb je site ook even bekeken en een ontzettend lieve foto gezien van je Fenne. In een woord geweldig!
    Geniet van de kleine!

18. Niet meer actief

Hihi, hier ook al, erg zijn we he, alsof die dingen schoon moeten zijn voor de baby :p

En ik heb weer schitterende foto's voorbij zien komen van Kenji, Keenan, Thorsten en Fenne zelfs ook al, 4 uur oud en nu al fotomodel :D

Maar nu ga ik een poging doen tot slapen.

Truste iedereen, enne... 20-8-7 vind ik persoonlijk een hele mooie datum hoor... :oops:

pleaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeaeas [-o<

19. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @raccon, ik wil die datum ook! We gaan ervoor! 20-08-2007... Mijn oma is morgen ook jarig, zou een leuk kadootje zijn.. Enneh, die roosters zijn eigenlijk schoon omdat ik me echt verveel onderhand haha!

20. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik ga ook voor die datum hahaha.. Al heb ik er een hard hoofd in, maar je weet maar nooit...

Ik ga proberen te slapen en hou jullie op de hoogte !

Deel Deze Pagina