Over een uur en een paar minuten is het voor mij en Lintje ok D-day.... Dus dan mogen we ... en mogen we ook zachtjes beginnen te klagen Welterusten allemaal. Suces met bevallingen, huilende of krampende baby's etc... liefs
Oei, oei, oei wat wordt het spannend hier. Ben toch wel blij dat die van mij besloot er iets eerder uit te komen. Als ik nu al de spanning voel bij jullie, hoe zou het dan bij mezelf zijn geweest Kan het niet laten om om de zoveel uur even up te daten...Ik wil nog meer babies en wel nu! Alhoewel, ik heb nog steeds geen kaarten in huis, wacht nog maar even een paar daagjes
sorry kiki,,,,,ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn wurmpie pas 2 september gaat komen dus toch nog ff geduld hebben kussieee
Zou het zo zijn Kiki hahahaha... Hier maar 1 uurtje geslapen, want moet de hele nacht al naar de wc. Ben aan de diarree en zou niet weten waarvan. Hoort dat soms ook bij de bevalling of kan het erbij horen. Het rommelt nog steeds flink en af en toe met hele zere buiken !
Goedemorgen dames, Ik heb geloof ik het school ritme al weer te pakken en me dochter is er niet eens... Euh alle beebs voor 31 augustus? Dan moet ik me wurmpie ff goed gaan aanspreken denk ik....hihi Ik vind 2 september eigenlijk wel een mooie datum Kan er geen uitzondering gemaakt worden Rapoenzel: Wat vervelend zo veel eruit....het kan zijn dat je darmen zich aan het legen zijn voor de komende bevalling...dus wie weet Nog wel een beetje geslapen verder? Goed je rust pakken hoor overdag! Nou dames,,,,als ik jullie zo mag geloven komen er vandaag 4 beebs bij suc6 dames! Dat het maar mag beginnen bij jullie Ik ga even aan de koffie Kussies
Goeiemorgen. Hier er ook vroeg uit. Eerste schooldag weer voor Maartje. Zo schattig zoals ze dan toch weer zenuwachtig is, en ruim van te voren klaar staat om naar school te gaan Dat is volgende week wel weer anders... al komt ze altijd op tijd. Ze vind school leuk gelukkig
Oh ja gisteravond door mijn heup ofzo gezakt. Echt heel raar, deed goed pijn, nog steeds eigenlijk. Zit meer achter bij mijn heiligbeen, kon gewoon niet meer op dat been staan. Hoop dat het de losse banden zijn en dat het niet erger wordt. Lintje gefeliciterd met D-day vanaf nu mogen we elk aparte gevoel teschrijven aan het begin van de bevalling toch..., en horen we ook bij de arme meiden die nog steeds geen beeb hebben .....
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen wakker geworden met het idee dat ik vruchtwater was verloren. Ik vind het zo moeilijk om in te schatten of het ook daadwerkelijk vruchtwater is omdat ik het dus niet voel stromen. Als het vruchtwater is moet ik voor 9 uur gebeld hebben. Iemand nog een idee hoe ik er achter kan komen. Als ik op mijn hand blaas heb ik wel het idee dat het iets erger wordt....maar ook daar ben ik niet helemaal zeker van.... Nou ja we zullen het wel zien!
@ wannabe: Dat is echt vervelend van je heup. Hoop dat het niet al teveel pijn meer doet! @rapoensel: ik hoop dat het doorzet meid! Succes
goeie morgen dames... hier was ik ook wel ff! hier nog steeds niet behalve veel rugpijn... (iets te lang gestaan gister) Lekker dagje weggeweest gister... Nieuwe mama's natuurlijk gefeli! miss ben je toch nog voorgepiept om tien uur moet ik naar de vk en zal ik gestript worden ben beniewd of het gaat doorzetten... oh ik hoop het zo! @ stephanie... anders moet je wat opvangen in een bakje/inlegkruisje... vruchtwater ruikt zoetig en zitten kleine vlokjes in! en als je twijfelt gewoon ff bellen... de vk heeft vaak ook wel stripjes of speciaale inlegkruisjes om te kijken of het vruchtwater is!
ohjah hier trouwens een heerlijke nacht gehad! ben er maar 2 keer uitgeweest om te plassen...ha keb dus genoeg energie om te bevallen vandaag
Ik heb nog 2 uurtjes slaap extra kunnen pakken.. Maar meer ook niet.. Ik ga het straks nog een keer proberen. Ik hoop idd dat het nu doorzet en dat het een opwarmer was voor de echte weeen....
@ rapoenzel hoop voor je dat het doorzet! ik heb al last van krampen vanaf 37 weken en er is nog steeds nix....
Beetje opvangen zoals Nikster al zei stephanie, dat werkt het beste, en het kan heel goed vruchtwater zijn, dus even bellen lijkt me nooit verkeerd. Als je geen weeën hebt kun je altijd nog even zelf bij je VK langsgaan Nikster: spannend vandaag dus Rapoenzel , hoop ook voor je dat het doorzet
Goedemorgen, Stephanie waarom moet je dat voor 9 uur weten dan, komt ze daarna niet meer dan )? Hier beetje pijn in de rug, goed verkeerd gelegen vannacht. Zit vrij hoog, dus niks met bevalling te maen, ben ik bang. Plassen 's nachts hoef ik gelukkig niet vell, hooguit 1 keer! Ben benieuwd of er nog kleintjes komen vandaag, is inderdaad een mooie datum. Ik gok voor die van mij op volgende week, maar je weet maar nooit! Het kan snel gaan.
Ik heb even gebeld. moet vanmiddag even langs komen om te laten checken dus dan zullen we het weten. Ergens hoop ik dat het vruchtwater is want dan kan het nooit meer lang duren tot aan de bevalling!