Het frustrerende is dus dat ik niet weet of ze gestript heeft oid....Donderdag moet ik op gewone controle ik zal het dan eens vragen wat ze nou precies heeft gedaan.
Haha je had Ati moeten zien toen hier.hihi Hij moest m'n schoenen aan doen omdat ik niet kon bukken.Links aan rechts he.hihi En dan het kan nog niet het kan nog niet het is nog veelste vroeg faat dit wel goed enz enz
neeeee ik wil eerst!(sorry steph) word gek hiero.... wil niet bevallen in het ziekenhuis.... hier wel krampjes en veeeel bloed na het strippen.... ik hoop echt dat het door zet
haha ik kan me je gevoel helemaal voorstellen hoor! Ik hoop voor je dat je snel bevalt meid! Knufff (p.s daarna wil ik ook bevallen hoor )
Nikster... jaa ik hoop het voor je.. man.. zou wel fijn zijn als het nu opschiet.. ff heel flink duimen.. duim duim duim duim duim duim
Hmm, heeft ze niks gezegd dan? Maar volgens mij moet strippen wel een beetje pijnlijk zijn, en iig langer duren dan gewoon toucheren. Anders toch gewoon even bellen
hahaha.. ik maak mezelf gewoon gek. pff.. kan ik niet een nieuwe uitgerekende datum krijgen.. vind dit maar niks. Gelukkig morgen VK, mag ze een nieuwe datum prikken.
steph wat heeft ze precies bij je gedaan dan? want het was hier niet te missen dat het strippen was... ze ging eerst voelen ontsluiting enz.. toen met vinger in de bm mond en dan beetje ronddraaien en duwen met de vinger...en dan een beetje de vinger gekromt... ze duwde best hard schoof nl gewoon steeds stukjes omhoog van het duwen..
Ik zei al tegen hubbie, ze moeten gewoon 42 weken aanhouden, niet 40, dan bevalt iedereen op tijd en zit je niet zo te stressen.
Ze ging voelen of er ontsluiting was en dat was er nog niet. Daarna zei ze dat alles rijp was en toen ging ze voor me gevoel duwen en moest ik ook mee drukken zeg maar....en dat deed echt heel veel pijn dus wat ze daarna precies heeft gedaan heb ik niet helemaal meegekregen Klinkt dat als strippen?
hmm misschien heeft ze de bm mond een beetje gemasseert... want officieel kan strippen alleen als je ontsluiting hebt.... bm mond masseren kan vaak ook tot beetje onsluiting leiden dus wie weet... ik hoop voor je dat het doorzet hoor..!