Dan zal ze dat misschien gedaan hebben ik ga het haar (als ik nog niet ben bevallen) donderdag gewoon vragen ben wel heel benieuwd!
Ladies, ik heb een mondkapje nodig, Keenan liet net een scheet niet normaal meer, hele luier vol denk ik........
hup kindje hup, want je mama staat op springen hup kindje hup, van je paps moet je eruit hup kindje hup, laat die weeen nu beginnen hup kindje hup, je bent nu toch wel een spuit (11)
Hahaha dan had je het hier moeten horen om 5 uur.zat ik dus een beetje te dommelen met fles geven.Poept meneer dus ze luier vol maar met een kracht en geluid dat ik me dus het apelazerus schrok en dus echt wakker was Het leek wel oorlog
Ga zo maar eens kijken wat uk allemaal aan het uitvreten is want hij is zo stil en mijn dingen staan op springen hij is echt met een record bezig.niet normaal.En ik moet nu echt wat gaan doen.ati komt als het mee zit al weer over een uur thuis en er is nog niks gedaan
Hallo dames jullie willen het geloven of niet.. mah vanmorgen om 11.30u zijn mijn vliezen gebroken.. hahah zomaar uit het niets.. geen lijnte of wee gehad. het is geen plons maar het guts er met schokken uit.. Nu nog steeds verlies ik met vlagen water.. de weeen zijn nog niet heftig.. begin nu alleen meer een zeurdiger gevoel te krijgen en af en toe krampen.. maar nog zeker te verdragen.. het vruchtwater zag er prima uit. heb een half glas kunnen opvangen.. hou probeer jullie voor zolang ik kan op de hoogte te houden.. oja.. mn mannetje heeft gisterenavond echt mn achillespees gemasseerd.! zou het dan toch ? whahahhaha ga nu even de rest bijlezen even tijd doden
oKeeeej GO MARO! Vanavond dus achillespees massage.. Hoe lang en op welke manier? Raccon, lekker plat. Son, knuf Roos, fijn dat je aan ons denkt. Jet.. hahaha.. wat een scheetje
lintje.. gewoon op een stuntelige manier maar wat doen en wat lijkt op een massage. whahah zo deed die van dat.. mah vond het niet echt lekker.. hahaha stephanie:: volgens mij merk je toch echt wel wanneer het vruchtwater is.. heb het opgevangen en bij mij zaten echt allemaal witte vlokjes erin.. bij elke beweging en lachbui gutst het eruit.. pfffff ben benieuwd wanneer mn echte weeen komen.. ga er nu toch vnuit dat ik speodig zal bevallen.. nu ben ik al 4,5 uur verder en maar een beetje pijn.. hahaha gek hoe je kunt verlangen naar pijn.. tot krabbels