Zo APK gehad. Bloeddruk aan het stijgen, maar nog niet erg gelukkig Dat door mijn been/stuitje gaan, dat is nou bekkeninstabiliteit. Pfeeuw en pijn dat dat doet, en moeilijk dat je er van gaat lopen. Respect voor de meiden die daarmee liepen, en het ernstig hadden . Bij mij was het opeens gister 1x goed erdoor heen en nu gewoon flink pijnlijk. Sonja: ik stem ook echt iedere dag , nog niet een keer overgeslagen. Raccon : vanaf donderdag ga je toch ook voor extra controles naar het ziekenhuis? Hier moeten we iig vanaf 41,5 week op controle om te kijken hoe de baby het doet en vanaf Stephanie: Arme meid , sterkte he . Maar het klinkt toch hoopvol als je je slijmprop verliest Ik wil echt geen september mama worden ,er zijn grenzen We gaan morgen al over naar een ander sterrenbeeld dat is al erg genoeg  Hee Maro : spannend, binnen 24 uur heb je de kleine dus in je armen, zet em op meid. Succes met de bevalling
Hmm, volgens mij niet, als ik dan bij de interne controle een beetje ontsluiting heb wordt ik gestript (mits het niet teveel pijn doet) en als dat dan niks oplevert die dag erna ofzo denk ik, dan wordt er een afspraak gemaakt om te gaan inleiden. Hangt er natuurlijk wel vanaf hoe uk het doet, maar tot nu toe is bij mij altijd alles toppie geweest.
Hier krijg je standaard controle in het ziekenhuis met 41,5 ( je blijft verder wel bij de VK en mag ook nog tot 42 week thuis bevallen).. En met inleiden wachten ze vaak wel tot 43 weken ( als alles goed gaat met de kleine)
Son, ik stem iedere dag trouw hoor... Gelijk het eerste wat ik doe.. TROUWENS! EEN TIP: LEVER GEBOORTEKAARTJE IN BIJ : PLUS en C1000! HEb net de PLUS-babydoos gekregen, en wow! wat zwaar! en veel spullen erin ( niet eens reclameboekjes etc!) Pak luiers (44 stuks) , 2 potjes voeding, rol beschuit, friso groeimelk, pleisters, senseopads, alldays, billendoekjes .. En nog veel meer! Kijk mijn ogen gewoon uit, wat voor dingen erin zitten! Maro-> spannend hoor! dus binnen 24-uur jij ook mamma ..
@ MamavanamberenKeenan -> Leuk geboortje kaartje zeg .. echt iets byzonders! nog niet eerder gezien! Dank je wel!
@Maro: Spannend meid! Succes! Hier nog hetzelfde. Verlies nog wat bloed verder geen veranderingen. Ik ga zo maar eens koken denk ik Helemaaaal geen zin in! Kom zo nog even kijken!
Ik heb die plus-box ook gehad, echt super! Idd een aanrader! We hebben hier geen C1000, anders ging ik daar ook nog heen!
Ehm ,geen plus hier in de buurt, wel een c1000. Toch maar eens kijken daar Maro! suc6 meis! spannend hoor stephanie21, hoop dat het voor jou ook snel mag beginnen hoor! Duim voor je. mams van amber en Keenan..bedankt voor je kaartje. Lintje...ehm, dacht eigenlijk dat jullie al voor dat huis zouden gaan maare, niet echt dus denk ik zo? eehhh, suc6 met het vinden ven een ander huis..... wannabe, hoop dat je snel van je bi af bent meis... Knuf voor jou Son, stem ook echt iedere dag hoor.....maar denk niet dat we dit nog gaan inhalen..... Enne zet je mij ook op de lijst voor het uitje of moet ik me per mail aanmelden . Kunnen trouwens ook op een doordeweekse dag afspreken toch? als iedereen toch nog vrij is? Is vaak een stuk rustiger op een doordeweekse dag ipv in het weekend ( maar kan wel hoor ) Mijn manneke is weer 200 gram aangekomen sind woe \/
@ Stephanie: Ik hoop dat het bij jou nu dan wel doorzet als je je slijmprop bent verloren. Ik ben hem 1,5 week geleden al verloren en er is nog niks.. Zolang kan het dus nog duren.. Het rommelt hier nog wel steeds, maar het wil niet doorzetten. Erg vervelend ! @ Maro: ooo wat spannend zeg. Dus binnen nu en morgenochtend ben jij gewoon moeder !
Hoi meiden Even niks bijgelezen hoor. Ik ben vandaag thuisgekomen, samen met Robin. Het gaat allemaal best goed. Ik ben nog een beetje gammel. Maar op zich valt het allemaal nog wel mee. Robin doet het goed. Ze was wel flink afgevallen. Van de 9 pond, was er gister nog maar 4000 gram over. Ik ben nu dus aan het afkolven en we geven extra bijvoeding, omdat ze op de grens van wat ze af mogen vallen zat. Was vanmorgen nog ff spannend of ze wel naar huis mocht, maar gelukkig wel dus. De bevalling was een regelrechte ramp met grote R. Uiteindelijk heb ik ruim 36 uur weeën gehad. Vrijdagochtend heeft de vk de vliezen gebroken, in de hoop dat dat de boel zou versnellen, omdat ik toen nog maar 3 cm had. Maar Robin had gepoept dus moesten we naar het ZKH. Daar heb ik vrijdag de hele dag aan de weeënopwekkers gelegen, maar de ontsluiting wou maar niet vlotten. De weeën kwamen als een tierelier, flinke weeënestormen gehad, en pffffft, maar ontsluiten ho maar. Uiteindelijk om 4 uur bleek ik nog steeds maar 4 cm te hebben en werd de knoop doorgehakt: binnen een kwartier lagen we op de ok. Vanwege het poepen wilden ze niet langer meer doorgaan. Maar ook voor mij was het onderhand een beetje té triest Ik zal proberen snel fotootjes te plaatsen op de site. Ben benieuwd wie er inmiddels nog meer zijn bevallen Oh ja en ps: we zijn hevig verliefd . maakt niet uit hoe ze eruit komen hoor, ze zijn toch de liefste Groetjes en tot snel weer Kirsten
Hopla wat fijn om weer thuis te zijn ben benieuwd naar de foto's. Hier heb ik vanmiddag na de APK een half uurtje aan de CTG gelegen. Ik had zaterdag en zondag niet zo heel veel leven gevoeld en vk zei ga maar voor alle zekerheid. Alles is gewoon goed, de ctg en ze heeft ook een echo gemaakt en daar was op te zien dat het vruchtwater wel wat weinig was. Nog inwendig onderzocht en heb wel 2cm ontsluiting, dus dat zijn er alvast 2 zonder pijn. Moet donderdag weer terug voor een controle ctg, dat is standaard.
Kirsten: jij weet een rampbevalling nog heel nuchter te omschrijven zeg, zo wat een ellende. Maar wat heerlijk dat je zo verliefd bent op Robin en dat jullie nu lekker thuis zijn. Best snel weer thuis trouwens. Chigirl : Fijn dat alles goed is. Je gaat je toch zorgen maken als je minder voelt ( ik heb het ook eens gehad en was heel blij met de echo en CTG) Jij krijgt dus een standaar CTG .... omdat je overtijd bent of wat anders. Hier wachten ze daar nml mee tot 41,5 week.
Daan je staat op de lijst. en ja het zou ook nog doordeweeks kunnen.Moet het wel voor de 15de want daarna begin ik weer met werken.En aangezien ik een van de vroege ben. Hopla jeeeeeeeeeeee wat een bevalling.Ben blij dat het verder allemaal goed gaat. Maro al weeen? Chigirl lekker toch dat er wat is gebeurt zonder te weten Kenji is niet normaal vandaag hij slaapt nog steeds hij heeft pas 4 voedingen op als ik vanaf 5 uur vanmorgen reken.En hij is echt niet wakker te krijgen.Daarnet even z'n ogen open schone broek fles want borst hoef ik dan echt niet aan te beginnen en weer vertrokken.Eb die ogen gingen al weer dicht met het drinken he.
21 augustus - Lintje APK vk 14.45 uur 22 augustus - Missgroovy APK vk 09.30uur 24 augustus - Nikster gyn 9.00 uur GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje Gb gewicht: 1980 gr 16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje Gb gewicht: 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje Gb gewicht: 2664 gr 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje Gb gewicht 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje Gb gewicht: 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje Gb gewicht: 2940 gr 3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje Gb gewicht: 3100 gr 3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje Gb gewicht: 3590 gr 3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr 6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje Gb gewicht 3070 gr 7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje Gb.gewicht 4200 gr 7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje Gb gewicht 3360 gr 7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr 12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje Gb gewicht 2810 gr 13 aug 24. Fibi Nick Valentino 1e kindje Gb gewicht 3295 gr 50 cm 14 aug 25. Mamavanamber Keenan Jay 2e kindje 3940gram en 51 cm 14 aug 26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm 16 aug 27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas 2e kindje ...gram en ... cm 16 aug 28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr 17 aug 30. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm 17 aug 31. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm 19 aug32.Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr BEVALLINGSLIJST 10 augustus 01. Nikster MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 7-7 TB, FV Bijz. 20 aug gestript 11 augustus 02. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 03. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 04. Nienke JONGEN 2e kindje +15,0 kg, 107 cm Verlof ZB m.i., BV 15 augustus 05. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 06. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +2,0 kg Al thuis, BV 18 augustus 07. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 08. Maro Meisje 1e kindje +10 kg verlof sinds 8-7-07 FV 19 augustus 09. Tammy77 Dévana ?? kindje +9,0 kg Verlof ?? 20 augustus 10. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 11. Wannabe JONGEN 2e kindje +15 kg Verlof 9 juli,TB,BV 22 augustus 12. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 13. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +19 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV 24 augustus 14. o0Noa0o Meisje 1e kindje +20 kg, ?? cm Verlof 13 juli TB, BV 25 augustus 15. Jumde Meisje 1e kindje +9 1/2 kg, 96 cm Verlof 30 juli TB, BV 26 augustus 16. Wolvin JONGEN ?? kindje +??kg, ??cm Verlof ?? ZB BV 27 augustus 17. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama, TB, FV 21 meiden - 25 jongens - 2 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is keizersnede Volgens mij heb ik em goed aangepast, juul staat niet in de lijst , maar ze stond er ook al niet in dus ik heb weinig info. Edit : Juul er ook bij
Ben ik hier een keer met etenstijd is lin er niet elke dag zit ze hier om deze tijd en vandaag dus niet dus LLLLLLLLLLIIIIIIIINNNNNNNNN waar zit je zit me te vervelen.Ati is naar de bouwmarkt en ik heb nog steeds geen zin om wat te doen.
Hoi lieve meiden, Vanavond kom ik het hele verhaal doen! Aron maakt het erg goed! En ik ook weer... Wil iemand de lijst aanpassen voor mij? Aron woog bij de geboorte 3600 gram en was 51 cm.... Tot straks!