augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Oke, dames, bedank voor de complimentjes over mijn buikje( voor zover er iets zit) ;) :oops: Voel me helemaal verlegen worden....

@ danielle, hoop dat het allemaal mee valt, lijkt me erg vervelend! Sterke in ieder geval

@ tammy en jumde, heel veel plezier morgen! geniet er van he! :D

@ miza, hoe was ie vandaag?

@ loran, vervelend meis... Blij dat je toch nog zo positief blijft :thumup:

@ jumde, heb ook juist m'n buikfoto 's ochtends gemaakt. 's avonds heb ik ook al een hele buik...Van m'n darmen....Zucht. Enne bubbelbad schijnt dan toch weer niet zo heel goed te zijn ivm de bacterieen. Lekker warm water he..

@ missgroovy, gefeliciteerd zeg, maare, vind 1 april hier ook wel erg vroeg, zeker als jullie een koophuis willen houden... Maare sterkte met alle stressss ;)

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zojuist heel wat dreigementen gehad.
    EN hij geeft heel duidelijk aan, niet de vader van 'ons' kind te willen zijn.
    Hij wil er ook niet voor gaan betalen, maar wel plezier hebben als het er is.
    Heb hem verteld dat hij geen rechten heeft, ik weiger om hem zijn kind te laten zien, en dat hij geen enkel invloed heeft op de opvoeding, zolang hij niet wil erkennen, en dus alimentatie dan moet betalen.
    Hij zei toen heel hard: Jullie stikken maar.
    Ben zo kwaad zegt die, en het is allemaal jou schuld.

Ach ja.. denk maar zo, hij weet niet anders, en nu kom je achter de ware persoon, zoals je iemand niet kent.

Verder gaf hij lang en breed toe, niets met de zwangerschap te hebben, want ik heb zogenaamd een band opgebouwd met de kleine, en daar komt hij niet tussen ( nee, als hij geen intresse toont, moet ik wel vader en moederrol op me nemen :) , dus een dubbele band :))

Ook wou hij in augustus al stoppen met onze relatie, maar vond geen manier om het te zeggen o.i.d.
    Maar wel je ex, een paar maanden nadien zwanger 'maken' en om vervolgens met een ander bedonderen.

Zo zie ik het momenteel.

Voor hem kan ik alleen maar excuses gaan verzinnen waarom het op een laffe manier is gegaan, en dat hij het eindelijk heeft toegegeven.
    Eerst mij aan het 'lijntje' houden dat hij het wou proberen, om vervolgens 7 weken niets van zich te laten horen ( altijd mijn initiatief geweest om hem erbij te betrekken met de zwangerschap), en dan via een sms te durven zeggen dat hij niet verder wil.
    Met domme opmerkingen en redenen er achteraan.
    Maar heb geen zin om voor hem een excuus te gaan zoeken.

Ik wacht nu op een lijst ( van zijn ouders) met alle spullen die hier (volgens hem) liggen.
    Die ga ik bij elkaar zoeken, en doe ik in tassen/ dozen.

Dat wordt me nog een karweitje, want overal ligt wat van hem..
    en 1 ding is voor mij veel te zwaar om op te tillen, want die ligt en boven op de kast, en ik kan die niet tillen.

Gelukkig is 3/4 van mij , misschien nog wel meer..

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    De echo was gisteren erg mooi. Alleen de echo foto's zijn niet zo heel duidelijk geworden, mijn bm ligt naar achteren en ik ben zelf stevig gebouwd. Dus het was wat moeilijker te zien. Ze moest zo hard drukken op mijn buik, dat deze op sommige plekken nu blauw is...
    Maar we kunnen zien dat er wat in mij groeit, helemaal geweldig!
    En eindelijks hebben we het hartje gehoord!
    Wauw!

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Oh ik vergeet nog te vetellen dat het termijn wel ongeveer klopt (waarschijnlijk is het twee á drie dagen korter), dus de datum blijft op 20 augustus staan. Maar dat kon ook eigenlijk niet anders, aangezien we maar 1x geklust hadden in de vruchtbare dagen.

5. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Nienke wat een schitterend buikje heb je ! Een ook een hele leuke tuniek! Staat geweldig.
    Daantje ben blij te horen dat je foto's van 's ochtends zijn, want dan heb ik ook ongeveer zo'n buikje. Schok al, want weeg anders altijd ongeveer 51 kilo met 1.63 dus das niet dik toch.. En 's avonds is mijn buik echt enorm, ik moet er zelf nog even aan wennen hahahaha... en omdat ik zo klein ben, ben ik al gauw rond... :)
    Ik ben trouwens ook heel erg benieuwd naar mijn termijn. Welke dag ik nou exact uitgerekend ben...

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen allemaal!

Kuki: Wat fijn dat alles goed was bij de VK, toch weer een lekker gevoel he! Ik moet nog wachten tot 1 maart vanaf 16 januari, maar heb tussendoor nog wel een echo gehad....dus ben er wel gerust op.

Teddy: Goed om te lezen dat het weer beter met je gaat, en wat ongelooflijk lief van je tante!

Danielle: Gaat alles weer een beetje met je, of nog steeds erge last van je rug. Ik hoop dat de dokter je kan helpen. Rugpijn is vreselijk.

Tammy+Jumde: Voor jullie de grote dag. Ben benieuwd! Succes en zeker heel veel plezier bij de echo :)

Borsatofan: Om eerlijk te zijn heb ik gisteren weer even de sissyboy opgezocht. Excuus: ik heb op vakantie veel jurkjes nodig. Ze hebben nu hele leuke met bloemen erop, echt super!
    En ook heel veel succes met het gesprek morgen. Je collega's zullen vast erg blij zijn dat je terug bent.

Daantje: Goed om te horen dat de sauna een groot succes was, heb er nu ook helemaal zin in. Lekker ontspannen en heerlijk veel warmte..mmmmm...

Loran: Goede instelling! Echt petje af meid, je doet het echt fantastisch zo zonder je ex :thumup:
    NN...nog geen foto van je punkerkapsel ;)

Lintje+Jumde: Die darmen....aaaaarghhh...voel me 's avonds net een nijlpaard, en dan zegt manlief nog dat ik er zo goed uitzie...slijmpie!

Missgroovy: Je hebt een bounce-bounce baby! Stoer :) NN, top dat je huis zo snel is verkocht, gefeliciteerd!

Nienke: Dus jij wil beweren dat ik nog verliefder ga worden op muppet? Nee joh, dat kan helemaal niet ;)

Demi26: Jij hebt ook al zo'n lief buikje, echt ook erg mooi!

Nou, hoop dat ik geen dames ben vergeten, is niet met opzet hoor!
    Ik ga nu even lekker de laatste boodschapjes voor de vakantie halen en dan nog even een uurtje sporten, moet ook gebeuren he! O, en ik ga straks echt mijn eerste buikfoto neerzetten hoor....niet lachen dan he!

liefs Kiki

7. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha een bounce bounce baby is wel t goeie woord. Schoot gisteravond gewoon in de lach toen ik in bed lag toen ik eraan dacht :D

1 april is idd wel snel, maar anders kregen we de prjs er niet voor en het staat bijna een jaar te koop. Aangezien we echt wel weg willen ook ivm de kleine hebben we ja gezegt. het voordeel is dat we een huisje op t oog hebben dat ook leeg staat dus daarvan is de aanvaarding per direct. Dus dat zou heel mooi zijn als dat netjes in elkaar overloopt. Ik hoop maar dat we dat geluk een beetje hebben.

Ik heb ook al een buikje alleen heb t idee dat het meer darmen en vet is dan beeb hahaha. Zal de echo foto in mn album zetten, het is nu al een schatje hihi

Straks naar de verloskundige, tis echt iedere keer op een andere plek. Moet dus weer even gaan zoeken hoe ik er kom. Kan ik weer de trein horen voorbij komen ;) net als gisteren.

Wat ik me trouwens afvroeg,,,,, de kids worden in augustus geboren, maar wat voor kleertjes kopen jullie. Nu zijn er heel veel pakjes te koop met die voetjes eraan enz. Is zoiets te warm voor in augustus of hebben jullie dat toch thuis. Of wat zijn jullie van plan aan te schaffen voor de ukkies? Ik sta dan voor zo'n rek en weet gewoon niet wat ik moet kopen en welke maat.

ik ga me maar eens aankleden,,,ben zo lui de laatste dagen bah

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb 3 pakjes met voetjes eraan..
    in 3 verschillende maten.
    Ik denk dat het ook wel in augustus nog wel een koude dag kan zijn.
    En ik zat eraan te denken dat het mooi gebruikt kon worden in de box of ledikant, of in de wandelwagen..
    Heb er wel een aparte hempje onder zitten, dus die kan ik wel veranderen..

Ik doe ook weer mee :D ..
    Heb een nieuwe Buikfoto geplaatst!

14 weken, en 4 dagen.
    Maar ligt het aan mij, of groeit het nu echt zo snel?
    Er zit bij mij weinig verschil in 's morgens en 's avonds..

Foto is tegen 17u. gemaakt ( heb daarvoor nog even gerust zeg maar..)

den Woepie -> de punkhaarfoto's bespaar ik jullie wel :) :)

9. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Mijn ervaring met mijn dochter van Juni is dat ze heel veel in dr rompertje heeft gelegen.. Maar voor savonds heb je wel pakjes met lange mouwen en lang broekje nodig..

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou loran, vind dat je een prachtige buik hebt, enne is maar goed dat het groeit toch? kan mij niet snel genoeg ;) :) Enne loran, nogmaals petje af hoor, wat jij nog allemaal "even" te verduren krijgt, Heb nog steeds bewondering voor je instelling! suc6 met zo'n ex!

Miss groovy, hier ook gewoon pakjes met voetjes hoor. Of je nu sokken aan doet of pakje met voetjes maakt volgens mij niet veel uit (of ben ik echt blond?) Heb ook verschillende shirtjes erbij. Kan dan ook nog eens met of zonder vestje.. Kan alle kanten op dus..

Jumde, zijn we ong het zelfde, ben nu 47 en 1.58. Enne misschien dat ik hubbie vanavond nog een foto laat maken, kan je het verschil zien ;) :oops:

Miza, heerlijk voor je dat alles goed is!

Fijne dag vandaag en tot zo maar weer ergens :)

11. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Loran dat buikje gaat echt rap inderdaad en ziet er redelijk uit als die van mij als ik 's avonds gegeten heb. Heb ook trouwens het idee dat ik 's avonds wat minder kan eten. Had een grote kop tomatencreme soep op en zat bomvol. Heb er nog een boterham bij geprokt en een paar stukjes stokbrood en toen had ik het gevoel of mijn buik uitelkaar zou klappen.
    Missgroovy, gaaf die echo hoor. En kon je ook het hartje horen... en vandaag weer, lucky you!
    Hier heb je helaas niet zoveel winkels met zwangerschapskleding. Kijk af en toe bij tweedehandskleding op internet, maar alleen als het echt heel leuk is. Broeken en t-shirts koop ik liever nieuw. Maar een buikband of een rokje vind ik geen probleem en is vaak spotgoedkoop!
    En pas ik het niet dan verkoop ik het weer door, zoveel verlies kan je er bijna niet op lijden toch..

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou ik heb er ook een in staan hoor. Mijn puntbuik :)
    Toch gek, ben 1.70 en weeg nu 55,5...lijkt veel meer....maf.

13. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Nou dat lijkt niet veel meer hoor, je bent hartstikke dun, maar wel met een klein buikje :)!
    Dat witte lampje bij jullie op de muur hangt bij ons in de verloskundigepraktijk, hangen er twee van... :)

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mijn eerste kindje is ook een zomerkindje, als het een jongetje wordt, kan hij zo de kleertjes van zijn grote broer aan. Als het een meisje wordt, heb ik ngo wel het een en ander bij te kopen. Mijn schoonzus heeft vanalles voor meisjes, maar die zijn allebei in januari geboren, dus alles is wintergoed in die kleine maatjes.

Ik houd niet zo van broekjes met voetjes eraan, doe liever broek met apart sokjes. Die beentjes liggen maar niet stil en het wilde nog wel gebeuren dat daardoor de voetjes uit het "voetgedeelte" kwamen en dan klem kwamen te zitten ter hoogte van de knie (in de broek). Alles klem en bleren maar....

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

tnx, ja dacht ook al idd voor s avonds of lekker in de wagen zonder dekentje ofzo. ga gewoon lekker shoppen hihi.

net bij de verloskundige geweest, alles ok. Ze wist niet zeker of ze het hartje kon horen met dat dingetje maar de kleine heeft zich weer laten horen aan mama :D Wat is t toch een schatje hihi

16. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Tammyisvolgensmij nu ook al voor de echo geweest. Dacht dat ze rond een uur of 11 moest. Spannend hoor!

Ik denk ook dat ik eerder broekjes met sokjes zal aantrekken dan van die pakjes. Daar hou ik ook niet zo van. Kan je die schattige voetjes minder goed zien :)

17. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ja ik ben idd al geweest voor de echo en hij was super.kleine was lekker aan het bewegen en alles was goed.ben echt super blij!jumde ik hoop dat jou echo ook zo super is.nog 2 uurtjes en je ziet je kleintje ook.

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    vanochtend me urine bij de dokter gebracht,kan om 14:00 bellen.
    rugpijn nog steeds niet minder wordt er gek van.

ik zie alleen het verband niet urinecontrole en rugpijn......

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Danielle: pijn in je rug kan ook pijn in je nieren zijn, maar je voelt dit als rugpijn. Door middel van urine-nderzoek zullen ze waarschijnlijk gaan kijken of je een (verwaarloosde = in de zin van dat je als zwangere vrouw de symptomen van bijv. een blaasontsteking minder snel herkent) urineweginfectie hebt, Als dat niet goed wordt behandeld, kan het "omhoog gaan" en raken ook je nieren hierdoor geïnfecteerd (een zogenaamde nierbekkenontsteking). Dat veroorzaakt pijn in je rug.

--> mijn echtgenoot is nierpatiënt, door rugklachten zijn we ook bij hem erachter gekomen dat hij problemen met zijn nieren heeft, ook een verwaarloosde blaasontsteking. Hij is inmiddels 1 nier kwijt (maar dat komt doordat hij ook nog eens een afwijking aan de afvoer van de nier naar de blaas had). Dit is ook de reden dat ik tijdens al mijn zwangerschappen met 20 weken door o.a. een uroloog "gescreend" wordt, of althans de baby dan, om te zien of de baby die aangeboren afwijking (in het geval van mijn echtgenoot) ook heeft.

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou danielle (blijft gek m'n eigen naam schrijven ;) )nog een half uurtje en je hebt je uitslag... Hopen dat het meevalt...

Tammy, heerlijk dat je echo goed is...

Enne kiki, vnd dat jij ook een mooi buikje hebt hoor.....

Maare ben bang dat we over een paar maanden allemaal lachen over de bolling die we nu al een buikje noemen ;) :)

Deel Deze Pagina