augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Het is hier op dit moment weer rustig, maar dat is iedere keer als ik naar de GYN moet...

Raar he !

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Dat is balen Rapoenzel op naar de GYN dan maar, succes

3. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dank je.. Ik kom later verslag doen..
    Moet er al om 10 over 9 zijn, dus dat schiet al op !

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    goeie morgen dames...
    goede nacht gehad?

ik heb wel redelijk geslapen!
    Ik kan alleen wel janken gister na het strippen goede krampen tegen de avond werden ze heviger...ik lekker onder de warme douche...en ze waren er nog steeds...denk lekker naar bed nog even wat slaap pakken...en nu is bijna alles weg!
    ik zit er echt doorheen! waarom ik? volgensmij word ik gestraft voor het feit dat ik zo mooi door de zwangerschap ben gewandeld...naja vrijdag bij de gyn maar afwachten...
    mag ik hopelijk as maandag na een zwangerschap van 42 weken 3 dagen mijn uk vasthouden....

Thnx dames voor het aanhoren van me verhaal... weet niet of ik het trek vandaag om hier te lezen over dames die wel bevallen enz... ik hoop niet dat jullie het erg vinden!
    Dikke kus en knuf!

5. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    He Nikster wat waardeloos zeg! Denk je dat het op gang komt, is het ineens weer weg. Maar goed, het kan nog altijd uit zichzelf op gang komen hoor, niet de moed laten zakken! Mijn moeder ging ook nog 1 dag voordat ze ingeleid zou worden uitzichzelf bevallen.
    Tja ik verwacht zelf ook een bevalling from hell, aangezien ik een erg goede zwangerschap heb. Liever een lange bevalling dan een drama zwangerschap van 9 maanden.
    Maar goed, hoop dat het vandaag toch gaat doorzetten voor je! Geldt natuurlijk ook voor de andere dames die zo snel mogelijk willen bevallen he! Die van mij mag nog even blijven zitten :eek:)

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

jaaaaaa ze slaapt [-o< heel de nacht heeft ze lopen spoken t spookje :-D Wel aandoenljk dat ze alleen bij mij wil slapen maar daar zit deze mammie niet op te wachten over een week ofzo. Ze heeft een mega zuigbehoefte, drinkt als een natuurtalentje uit de borst (zegt de kraam) maar die kan ik haar niet altijd aanbieden dus veel pinken. Straks eens ff vragen hoe en wat.

Meiden ik hoop echt dta jullie je hummels snel mogen hebben want t is prachtig. Je blijft kijken, ben helemaal verliefd en happy. Pijn ook helemaal vergeten (had ik nooit gedacht) alleen nog last van de hechtingen.

Zo mooi die beeb van mij :-D dus hier nog een paar linkjes naar foto's :-D

http://i199.photobucket.com/albums/aa30 ... C06179.jpg

http://i199.photobucket.com/albums/aa30 ... C06209.jpg

http://i199.photobucket.com/albums/aa30 ... C06229.jpg

7. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    MissGroovy wat een schatje zeg! Niet voor te stellen dat zo'n compleet babytje ook in mijn buik zit!

8. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemorgen :)

Beetje slechte nacht gehad :( grrrrrrrrrr stomme mug.....als dat beest dan of zich dood liet meppen of pas ging vliegen als ik vertrokken was.....

Verder nog steeds geen klachten hier :)
    Zo meteen weer naar de Verlos,,,zal wel weer binnen 3 minuten buiten staan 8)

Nikster: Megaknufffffffff. Hoop dat het toch nog goed gaat doorzetten en dat je voor maandag je ukkie in je armen hebt. Enne dat je het niet kan lezen dat sommige meiden hier bevallen zijn...das logisch hoor.
    Het lijkt me ook erg frusti...het komen en gaan van de tekenen.
    Nogmaals een megaknufffff

Rapoenzel: Suc6 bij de gyn zometeen....het mag nu ook wel eens door gaan zetten bij jou.... Mischien wil je ukkie eerst nog even een check-up en als je trug bent van de gyn....zet het goed door ;)
    Ook een knufffff voor jou

Groovy: Wat een scheetje is het :)Lekker dat het met de borst zo goed gaat :)

Ow tis al bijna half 9 :( ik ga me ff douchen en dan naar de verlos
    Tot latersssss

Knufffiesss voor iedereen

Wanda

9. Mama007

Mama007 Niet meer actief

@rapoensel: Succes bij de gyn meid!

@nikster: Wat rot voor je dat het begon en niet doorzette....Ik hoop dat het alsnog vandaag wat gaat doen bij je. Knuffff

@missgroovy: Wat een ontzettend mooie foto's van Fenne! Echt een schatje!

@wannie: succes bij de VK.

Ik heb ook redelijk goed geslapen. Heb nog steeds redelijk wat bloedverlies. Krampen zijn nog wel aanwezig maar totaaaal niet regelmatig of pijnlijk.
    Vandaag ga ik lekker rustig aan doen en kom af en toe ff kijken of er nog babynieuws is.

10. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @all, ik las hier ff de laatste pagina mee...

Zelf had ik ook een super zwangerschap. Maar dat wil niet zeggen dat dan de bevalling moeizaam gaat worden hoor. Mijn bevalling was namelijk helemaal super. 4 uurtjes, 1e uurtje gewone weeen (wel vanuit de rug) daarna persweeen. Alleen is het mijn 1e en wist ik dus niet dat het persweeen waren. Dus iets te lang gewacht met vk bellen. :)
    Klein kindje, dus ging mooi makkelijk. Het staan van het hoofdje deed zelfs bijna geen pijn. Ook niet echt uitgescheurd. Klein beetje maar niet gehecht. :)

Dus dames, er is hoop! :)

Maar toch succes gewenst, want hoe makkelijk ook, je moet toch wel ff aan het werk.

11. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Goeiemorgen allemaal,

Nikster, ik begrijp het heel goed, gaat ze je eerst pijnlijk strippen, mag je uren krampen opvangen, en met welk nut …… Maar nog maximaal 6 dagen, langer echt niet meer.
    Rapoenzel, flink veel last van voorweeën dus ….
    MissGroovy : fijn dat je je zo van haar geniet, geeft me een smile op mijn gezicht, verheug me er ook erg op. En wat een schatje weer.
    Ik vind al de baby’s zo leuk, maar ook echt zo verschillend.

Wannie : en weer in 3 minuten de deur uit, of viel het mee ?

Hier een rustige nacht gehad, lekker geslapen, het wachten is nu wel een beetje begonnen. Ik had toch gehoopt dat met deze moeilijk zwangerschap ik een kinde wat optijd kwam wel verdient zou hebben … helaas.
    Vorige zwangerschap was een stuk makkelijker , maar toen kwam ze ook goed te laat.
    Nou ja, ook overtijd zijn went vast wel.
    De voorweeën ben ik wel gewend maar vandaag niet, dus dat is dan wel weer lekker

12. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    hej dames.... bedankt voor jullie lieve woorden... hoop dat het vandaag alsnog gaat doorzetten...
    keb nog een vraagje.... hoe meet je eigelijk de weeen...?
    de tijd tussen eind wee en de volgende wee en vervolgens de duur...?

13. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    en is het dan eind wee begine volgende wee 3/4 min ertussen? en duur van de wee van begin tot eind 1 min

14. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ja.
    Echt de duur van de wee en de duur dat je "niets" voelt.

15. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Mijn verloskundige zei dat als je 1 minuut weeën hebt en dan 2 minuten niks, dan komen de weeën om de 3 minuten.

16. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    Hallo aangezien ik geen buddie heb kan ik het nieuws nu pas brengen. We zijn gisterenavond om 22.06 u. bevallen van een gezonde dochter. Haar naam is Robin Marcelle, roepnaam Robin. Ze weegt 3150 gram en is 49 cm. lang. Het was een snelle maar zware bevalling. Het verhaal komt later wel.

Gr. Maro

17. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Maro: gefeliciteerd met de geboorte van Robin!

18. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Maro van harte gefeliciteerd met Robin !

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Van harte Maro met jullie mini-meisje Robin !!

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Maro proficiat met jullie dochter!

Ik zei het ook al tegen Hopla, Robin is een mooie naam! Als onze eerste een meisje was, had ze ook Robin geheten.

Deel Deze Pagina