augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ben vandaag weer bij de GYN geweest en alles was in orde. Ze doen nog niks qua inleiden of wat dan ook. Was weer 3 kilo gegroeit in 1 week tijd en mijn bloeddruk was 145/90... Die was weer goed. Nu moet ik maandag weer en dan kijken ze weer verder... Dus het is gewoon afwachten....

2. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

2 okt 2006
    166
    0
    0
    Maro gefeliciteerd met jullie Robin, nu lekker genieten.

@Nikster; spannend hoor, ik ga voor je duimen en hoop dat je vandaag toch echt je kleine in je armen mag houden. Nog even volhouden. ;)

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Maro Gefeliciteerd met Robin!

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Maro gefeliciteerd met Robin!!

Oe Nikster spannend, misschien toch een beeb vandaag!

Missgroovy, lief he vind het nog steeds raar dat je vanuit het niets helemaal verliefd kan zijn op zo'n hummeltje. En dat het gelijk voelt alsof het nooit anders geweest is (weet het enorm cliche maar het is echt waar!)

En Lintje hoevaak heeft ie gebeld?

Moms to be: zet 'm op en laat die beebs maar komen!

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Maro Heb je al nieuws voor ons, ben zo nieuwsgierig!
    En een pagina verder groot nieuws. Van harte gefeliciteerd met Robin!

Rapoenzel Hoe was het bij de gyn? Nog nieuwtjes?

Nikster Begrijpelijk dat je ongelooflijk baalt. Wordt voor jou ook tijd dat mini zich laat zin. Dikke knuf.
    Wij hebben de weeën gemeten van het begin tot het eind (anderhalve tot twee minuten) en dan de tijd tussen de weeën in. Dus van het eind tot het begin, en dat was bij mij een tot anderhalve minuut. Gogogogogogogo

Missgroovy Mooie foto’s. En lekker he, zo’n afgesabbelde pink. Mijn nagel is zelfs al helemaal zacht ervan geworden ;) Enne, mooie foto’s van je prinsesje.

Wannie Succes bij de VK! En irritant he die muggen, wij zijn vannacht ook op jacht geweest, maar helaas niet gevonden :(
    En alles goed bij de VK, mooi. En fijn dat het zo goed klikt.

Stephanie, jij loopt ook al weer behoorlijk lang te rommelen, wordt bij jou toch ook wel eens tijd.

Wannabe Nou loop je weer overtijd. Beeb vindt het gewoon te lekker bij jou binnen.

Lintje Jij gaat compleet onverwacht bevallen. Niets voorwerk of wat dan ook. Gewoon in een keer het grote werk.

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    MARO, GEFELICITEERD MET JULLIE ROBIN !

7. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Staat op de vorige pagina, Kiki...

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Rapoenzel, had het al gezien, maar had de vraag niet weggehaald...sorry...maar fijn dat alles goed is met jullie.

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ja, het is nu gewoon afwachten tot de echte bevalling gaat beginnen... Het rommelt wel erg veel, maar ze willen de natuur zijn gang laten gaan...

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ien, hij vroeg of ik het ook jammer vond dat de beeb gister niet was gekomen.. haha.. volgens mij was ie zelf gewoon behoorlijk teleurgesteld.

Kiki, totaal onverwachts, bats boem.. Dat heeft ook z'n voordelen.. Kom maar op!

11. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Ik mis jullie ontzettend, maar mn leven staat nog totaal op zn kop en ik kan vaak de tijd niet vinden om te lezen op het forum en te posten.. :cry:

Ben de afgelopen dagen ook erg ziek geweest en moest in bed liggen (had koorts, temp van 39,6 C) huisarts is langs geweest, zij dacht toen ik belde misschien aan een borstontsteking of baarmoederonstekening, maar daar heb ik de verschijnselen niet van (geen pijn in mn borsten en geen pijn in mn buik of rare afscheiding) dus waarschijnlijk gewoon een zware griep. Volede me dus afgelopen dagen ook niet happy, doodziek en zwetend op bed en papa kwam steeds Jenda brengen als ze weer huilde om voeding (volgens mij kwam ze wel 10 x per dag... :( ) en ik kan je zeggen: dat is niet fijn als je je zo ziek voelt...

Sinds vandaag gaat het iets beter en mn temp is gezakt (vanochtend 37,3 C) maar nog wel hoofdpijn en zweten. En ik heb al 2 weken (spier?) pijn in mn rechterbovenarm..ik denk dat het komt omdat ik Jenda veel til en met borstvoeding misschien niet goed ondersteun (niet ontspannen genoeg zitten?) dus daar ben ik ook wel wat sjaggie van...

Papa is vandaag weer aan het werk gegaan (na 2 weken vrij) dat was wel even wennen voor mij, moet het nu echt alleen doen....ja de kraamtranen hebben hier ook al een paar keer rijkelijk gevloeid..

Met Jenda gaat het verder goed. Gister is de dame van het consultatiebureau langs geweest en ze is goed gegroeid: ze weegt nu 3720 gram (terwijl ze de eerste dagen thuis op een gegeven moment 3100 graam woog!). De borstvoeding gaat dus verder goed.

Voor alle meiden die na mij zijn bevallen: van harte gefeliciteerd met jullie kleine schatjes!! Ik heb mooie foto's voorbij zien komen!!

Voor alle meiden die binnenkort gaan bevallen: zet em op, het komt altijd goed! Neem nu nog lekker je rust, want als de kleine er eenmaal is, heb je je energie hard nodig (vooral 's nachts ;) )

Nou lieverds, ik hoop gauw weer wat vaker met jullie mee te kunnen kletsen...

Dikke knuff,
    Borsatofan

12. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Borsatofan fijn dat je je weer wat beter voelt.

Nikster het echte werk komop en hopen dat het doorzet

Maro van harte gefeliciteerd met je dochter ROBIN. Nu ben ik nog de enige die op 18 augustus was uitgerekend :( Ik wil ook!

13. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    pfff gaat de goed kant hierop... vk gebelt... moet weer bellen bij roodbloedverlies of vruchtwaterverlies...en ander komt ze in het begin van de middag ff langs
    .... kan ze nog redelijk opvangen...
    mijn hoofd gloeit trouwens ontzettend...

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ff washandje pakken....

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nikster dat gaat de goede kant uit lijkt mij zo.

Borsato jij heb een hele dikke KNUF nodig.

Ga nu maar eens even douche.Kenji is eindelijk weer een beetje rustig zie verhaal mama's.

Tot zo

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Vraag me af zouden we het aantal antwoorden nog voorbij gaan van de juli mama's? :)

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Borsatofan beterschap meid

Maro gefeliciteerd met Robin.

En dames die nog moeten, succes !

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Borsatofan, dat klinkt als een flink zware tijd. Gelukkig gaat het allemaal weer wat beter met jullie. En ik mis de meiden hier ook ontzettend hoor. Zo'n klein persoontje vergt toch behoorlijk wat tijd en aandacht en vooral heel veel wasgoed (echt de machine blijft draaien).

Son, de juli mama's hadden ook nog geen mamatopic geopend, dus eigenlijk mogen we die pagina's er ook nog bij tellen :)

19. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ben net ook nog even op controle geweest. Alles tip top. Kleine is toch voldoende ingedaald en mijn buik is nu wel 'vol' zoals ze dat zei. Met andere woorden we zijn er helemaal klaar voor, althans de kleine, ik bijna... moet boven nog dweilen en ramen zemen... :) oeps..

BOrsatofan klinkt niet echt prettig allemaal, hoop dat alles nu aan de betere hand is.

Vraagje:
    Als de weeën om de drie minuten komen, hoe ver zit je dan in het 'bevallingstraject"? Ben je er dan al bijna of zegt het eigenlijk nog niks.

20. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Joehoeeeee mamma's in spe, ik kom jullie allemaal even een hart onder de riem steken en een dikke kus geven !

Deel Deze Pagina