Goeiemiddag allemaal. Nikster, spannend, zet em op, jij bent aan de beurt! Maro GEFELICITEERD met ROBIN MARCELLE Demi en Borsatofan, welkom terug. Borsatofan, wat een vervelende weken heb je achter de rug. Hopelijk voel je je snel weer op en toppie. En super lieve foto's langs zien komen Ik heb vandaag met mezelf afgesproken dat ik niet meer mag balen. Helpt namelijk toch niet, dus vandaag heb ik een baalloze dag. Af en toe wat krampen, maar niks regelmatigs, uk beweegt nog superveel en knelt nu ook af en toe mn benen af. Erg fijn tijdens het lopen. Ben weer met een nieuw truitje begonnen voor uk, met zijn naam erin, hij is voor 3 maanden, dus hopelijk kan ie em aan in oktober Heb even op de websites van de verschillende supermarkten gekeken en de Plus en C1000 gaan we ook zeker langs
Jumde, volgens mij zegt dat alleen dat het door gaat zetten, (dus dat het niet meer zal afzwakken oid). Het zegt niets over het aantal cm ontsluiting. Jet in extase! hahaha.. bedankt voor het hart onder de riem.. Ik heb net het bevallingsverhaal van een pufclubdame gekregen.. Heb hem gecensureerd en wat pers.details weggelaten: Tegen de middag ben ik lekker in bad gaan zitten. Eigenlijk nergens last van. Ik voelde af en toe wel wat maar dacht aan voorweeen, want als ik niet oplette voelde ik niks. Om 13.30 manlief maar gebeld of hij thuis wou komen, ik vertrouwde het niet helemaal. Misschien kwam hij wel voor niks thuis....... maar dat liever dan te laat. Hij was om 14.30 thuis. Manlief belde de verloskundige die was er om 15.45. Ik was benieuwd hoe ver ik was, ze zei: dit kan niet lang meer duren ga maar liggen dan voel ik wel. Ze vroeg wat denk je? Eerlijk gezegd dacht ik dat zal wel 4 cm zijn of zo. Ik durfde niks te zeggen want dan viel het vast tegen. Ze zei je hebt al volledige ontsluiting begin maar met persen. Een en al ongeloof bij manlief en mij. Er moest dus nog een knop omgezet worden en dat duurde even. Daarna bedacht ik ineens IK STOP ERMEE, IK DOE HET NIET.......... Tja dat kan natuurlijk niet dus enkele persweeen later dacht ik toch, kom op eruit. De verloskundige zei dat dit wel vaker gebeurt als het je eigenlijk te snel gaat, je moet even aan het idee wennen dat je zo je kindje hebt. Om 16.00 uur was hij er.
21 augustus - Lintje APK vk 14.45 uur 24 augustus - Nikster gyn 9.00 uur GEBOREN!!! 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 2340 gram 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 1980 gram 16 juli 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 2664 gram 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 2280 gram 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3395 gram 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gram 3 aug 12. Danielle1979 Ashley 1e kindje 2940 gram 3 aug 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100 gram 3 aug 14. Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3590 gram 3 aug 15. Fabienne79 Luca Jamie 1e kindje 2770 gram 5 aug 16. Loulappie Lee Ann 3200 gram 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gram 6 aug 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje 3070 gram 7 aug 20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gram 7 aug 21. Roos21 Dylano 2e kindje 3360 gram 7 aug 22. Miza Ilse 1e kindje 2985 gram 12 aug 23. Kiki80 Thorsten 1e kindje 2810 gram 13 aug 24. Fibi Nick Valentino 1e kindje 3295 gram en 50 cm 14 aug 25. Mamavanamber Keenan Jay 2e kindje 3940 gram en 51 cm 14 aug 26. Sarake Allyssia 1e kindje 3380 gram en 52 cm 16 aug 27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas 2e kindje ...gram en ...cm 16 aug 28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ...cm 16 aug 29. Juul76 Casper 1e kindje ...gram en.. cm 17 aug 30. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm 17 aug 31. Hopla Robin 1e kindje 4500 gram en 52 cm 19 aug 32. Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gram en 52 cm 20 augustus 33. Maro Robin Marcelle 1e kindje 3150 gram en 49 cm BEVALLINGSLIJST 10 augustus 01. Nikster MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 7-7 TB, FV Bijz. 20 aug gestript 11 augustus 02. Poeizie JONGEN 1e kindje +6,0 kg Verlof 14 juli ZB.m.i. , BV 12 augustus 03. Raccon JONGEN 1ste kindje +15 kg, +/-118 cm Verlof begonnen TB, BV 13 augustus 04. Nienke JONGEN 2e kindje +15,0 kg, 107 cm Verlof ZB m.i., BV 15 augustus 05. Mamamary JONGEN 1e kindje +9,0 kg Verlof 18 juli ZB, FV 16 augustus 06. Stephanie21 JONGEN 1e kindje +2,0 kg Al thuis BV 18 augustus 07. Chigirl SURPRISE 1e kindje +8,0 kg Verlof 07-07 TB, BV 08. Tammy77 Dévana +9,0 kg 20 augustus 09. Lintje MEISJE 1e kindje +18 kg Verlof 9 juli TB, BV Bijz. ingedaald + vast in bekken 10. Wannabe JONGEN 2e kindje +15 kg Verlof 9 juli TB, BV 22 augustus 11. Mist JONGEN 2e kindje +5,1 kg Verlof nooit TB, BV 12. Rapoenzel JONGEN 1e kindje +19 kg Verlof 12 juli ZBmi, BV 24 augustus 13. o0Noa0o MEISJE 1e kindje +20 kg Verlof 13 juli TB, BV 25 augustus 14. Jumde MEISJE 1e kindje +9 1/2 kg, 96 cm Verlof 30 juli TB, BV 26 augustus 15. Wolvin JONGEN ZB, BV 27 augustus 16. Wannie SURPRISE 2e kindje +11,0kg Thuisblijfmama TB, FV 21 meiden - 26 jongens - 2 verrassingseieren TB is thuisbevalling ZB is ziekenhuisbevalling ZBm.i. ziekenhuisbevalling met medische indicatie BV is borstvoeding FV is flesvoeding KS is keizersnede
Prima bevalling, doe mij ook iets in die richting ...... Jet dank voor hart onder de riem. Het groepje wachtende mama's wordt wel groot zo.... en dat is toch echt minder. Van dat wachten wordt je niet blij. 40 weken.. prima, staat ervoor maar daarna is duidelijke elke dag er één teveel..... Raccon hoe gaat het met je ?
Is nienke al langs geweest vandaag? Ik vind toch wel dat overtijders zich op een vast tijdstip mogen melden haha
Dat verhaal van die pufclub dame lijkt dan qua snelheid wel op die van mij, tot daar aan toe ging het hier ook vlot.....maar toen brrrrr Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik echt aan het idee heb moeten wennen dat ik ineens en zo snel mama was er gebeurde ineens van alles in een super snel tempo. Is dat normaal dat ik er echt ff een paar dagen aan moest wennen? Meiden succes met het wachten, geduld is ook niet mijn ding, dus wat dat betreft fijn dat Isa wat eerder is gekomen Doe het rustig aan allemaal dikke knuffel!
Zo, die lijst is ook weer verschoond hihi, dat was ook een vorm van nesteldrang, die lijst moest netjes. Straks als ik legaal mama ben, ga ik die daar ook aanpakken
O en dat bevallingsverhaal Lin, ik las het even heel snel en toen dacht ik echt twee tellen NEE, ze zal toch niet... Maar toen las ik onderaan iets over een zoon en tja, Lutein is toch echt een meissie, dus toen nog maar even beter gelezen
Raccon.. kijk nog es goed.. 20 augustus is niet afgekort naar 20 aug Wel jammer dat ie nu weer zo groot is, beviel beter toen alles nog in het klein stond. mamalies, volgens mij is dat echt heel normaal. Even wennen. Ook al was je natuurlijk direct verliefd op Isa. Ik ken ook iemand die helemaaaaaal geen moedergevoels had en echt het gevoel had dat ze aan het oppassen was, ze vond het ook echt vervelend. Terwijl ze het kind toch echt uit haar had zien komen, direct op haar buik. Maar totaal niet de indruk dat dat kind de hare was.
Oooh Lintje ik voelde me wel direct moeder enzo en gevoelens had ik eerder teveel als te weinig maar ik vond het zo verwarrend omdat het zo snel ging. 's ochtends om 7.30 word je wakker in een nat bed en om 12.06 uur ben je een bevalling, een ks en een kind rijker. Het was denk ik teveel in te weinig tijd ofzo, net of ik het niet was.... lastig uit te leggen. Maar geen mama gevoel.... pfff post.depressie noemen ze dat toch? Lijkt me geen pretje.
Jee Nikster wat spannend, duim keihard voor je! Hier bij de verloskundige geweest, verteld dat ik er echt helemaal beroerd van was dat ik al 3 dagen aan het rommelen ben en het maar niet doorzet. En wat ik eigenlijk niet van plan ben heb ik nu toch weer geadviseerd gekregen. Verse ananas eten, bitterlemon drinken en evt sex geeft toch in zulk soort gevallen vaak het laatste zetje.. Dus ik heb 1 verse ananas heel in een blender gemikt en die heb ik nu na 1,5 uur mijn best doen bijna op en de bitter lemon staat koud te worden.. ik hoop dat ze gelijk zal hebben... Volgende week anders alweer de laatste vk afspraak en dan gaan ze proberen te strippen, hoop dat dat niet meer nodig zal zijn, zowel dan hoop ik dat het werkt..
Mist, sex heeft hier ook gewerkt Echt een kwartier daarna begon het...zal dus echt het laatste zetje zijn geweest. Dus ik zou zeggen, lekker naar boven en je bedje opzoeken (of ga ik nu te ver?).
Bij mij ging het helemaal snel natuurlijk.En moest echt een knop omzetten.De vk zei het laatst nog zovan toen ik zei dat het nu echt verder ging kwam er een rust over je heen.Hihi ik en rustig
Even over de lijst ik ben niet zo goed in het aanpassen daarvan, maar Tammy 77 was eerst niet op 18 aug uitgerekend, dus daar zal iets mis gegaan zijn. Ik heb haar ook lang niet gezien hier, maar volgens mij was zij de 19 de ofzo uitgerekend en ze staat nu ineens op de 18e
nou zeg, is iedereen ervan door. Heb ik is even flink de tijd. O jee, ik zie handjes de lucht in gaan en hoor een soort gekef...moet ik toch weer aan het werk...
Nu ga ik eens op zoek naar info over die bekende slijmprop, want moet daar perse bloed bij zitten? Kiki sprak van een naaktslak, maar als ik hem verloren ben was hij wit/gelei achtig en zo'n cm of 3/4 zojuist onder de douche
Eh bah een naaktslak, daar lopen er hier genoeg van rond hahaha... Zo nog even naar de kapper. Vanochtend maar even gebeld of het nog kon vandaag... kunnen we dat ook weer van het lijstje schrappen! Maar zo'n spoedbevalling zou niks voor mij zijn, ik zou het denk ik de hele tijd ontkennen. Het idee dat het eruit moet, is nu ook nog een onwennig idee hahaha... Hoe zou het met Nikster zijn?