Jeetje Fibi het zit je dus nog steeds niet mee. Dikke KNUFF Enne dames waar blijft die nieuwe vooraad met beebs?
Ien ik denk dat ze druk bezig zijn allemaal. Lintje heeft teveel boodschappen gedaan en heeft daar misschien wel wat mee in beweging gezet. Moest wel lachen om die reactie van TJ. En de rest die zijn er ook klaar voor. hihi kom op meiden
Zo ,daar ben ik ook weer even, ook al vraag ik me af voor hoe lang, want Keenan heeft vandaag een beetje een zeurdagje. Ik denk dat ik hem al 15x heb aangelegd vandaag, hij heeft me toch een honger ! Morgen komt de VK en ik zal dan aan haar vragen of ze hem wil wegen, ben benieuwd wat zijn gewicht nu is..... Oh nou, daar gaan we dus alweer, meneer wil eten, en wel nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !
hihi dat was de meldplicht van Roos Net een paar uur de Sims gespeeld, pfff, nou ik snap wel dat Gummie geen tijd heeft om te forummen hoor. Die tweeling in mn spel vreet ook alle tijd op, en nu zijn ze kids en ze hebben meteen al een schooldag gemist Maar ik ga slapen. Pfff, ik was vergeten hoe ongesteldheid voelde, maar nu weet ik het weer Knuffels en tot morgen.
Even reageren op diverse dingetjes.... Mist ook hier was bitterlemon of sex het laatste zetje dat Isa nodig had om te komen, denk zelf dat het de sex was.... dusseh Chigirl, ik heb nooit een slijmprop gezien... Jumde, je beschrijft het net zoals ik het voelde, struisvogel politiek wat betreft de bevalling Ik was dus voorbereid op een geplande ks en kreeg echt iets totaal anders, vind het achteraf wel prettig eigenlijk. Demi wat een mooi bevallings verhaal en fijn dat het zo goed gaat met Aron. En wat fijn hé dat er andere mensen zijn die je er ff aan herinneren hoe je moet puffen! Fibi poeh wat een laag Hb heb je en wat een bevalling, ik had na de ks een hb van 5,6 (was maar 500ml bloed verloren) ook ik kreeg staal tabletten maar die zijn omgeruild tegen losferon bruistabletten, omdat de gewone tabletten niet mogen i.c.m. mijn cu van de staal tabletten krijg je sneller last van constipatie. Maar na een weekje of 2 ga je je steeds wat beter voelen meid. Wens je beterschap en hoop dat je snel opknapt, geniet van je mannetje en van elkaar! Rapoenzel, tjee dan word je al snel mama Alle zwangere dames slaap lekker en houd de kraammatrasjes paraat
Even snel voor raccon; spannend hoor menstruatiekrampjes... als ik die voel ga ik hyperen hoor! Hopelijk is dat het begin voor je! Nikster, morgen babynieuws hoor! En hier gaat het ook goed met de harde buiken. Ze houden bijna 5 minuten aan en nu al zo'n 5 uur lang, dus lekker aan het oefenen! Pijn doen ze niet echt heel erg, dus het zijn geen weeen. En het was onwijs gezellig vanavond. Heb me rot gelachen en van het schuddebuiken is de kleine flink gezakt geloof ik!
Hi dames, Lintje , je bent stil... ik krijg vermoedens... maar dan had Alice hier toch even moeten berichtne dat jij bezig bent.. Raccon , klinkt goed, Nienke ook al en Nikster wellicht ook bezig. Zouden we morgen een babyboom hebben? Heb net met Jasper film nine months met oa Hugh grant gekeken, niet echt goed wel grappig en toepasselijk dus prima vermaakt.
hallo dames. wil even snel mijn bevallingsverhaal schrijven.. gisteren om 11.30u stond ik op na heerlijk geslapen te hebben.. ik wilde me douchen en ik bukte me om iets te pakken en toen voelde ik warm water langs mn benen stromen.. ik schrok in eerste instantie. snel een bakje gepakt en het opgevangen.. het was best veel en het was helder water met witte vlokken erin... dus dacht toch overduidelijk vruchtwater. ik mn moeder gebeld en die gekomen. samen gecheckt en op een gegeven moment bleef het water lopen.. toen om kwart over 12 verlos gebeld met de mededeling dat mn water gebroken was. prima ik voelde me goed. daar dat de kleine al goed ingedaald was mocht ik lekker blijven lopen.. ik moest terug bellen als ik weeen kreeg om de 5 min.. nou ik voelde me kipheerlijk. tot 15.30u niks van weeenactiviteit en in de tuin gezeten. mn mannetje was vanaf 13u al naar huis gekomen want ja het zou zich natuurlijk binnen 24 uur moeten melden.. nou rond 16u kreeg ik wat vage weeen.. heel wisselvallig en makkelijk op te vangen dus echt geen seriues werk.. nou dit hield aan tot 18.30u.. Rond die tijd ook mn moeder gebeld want zij zou bij de bevalling aanwezig zijn. nog steeds hele onregelmatige weeen. maar opeens toen gebeurde het. vanaf 19u ineens fikse weeen en om de 3 a 4 minuten en hielden meer dan een min aan.. het echte werk was begonnen.. nou rond 19,45u werd de pijn ondraaglijk dat ik heel erg heb moeten overgeven.. gelijk verlos gebeld en die zou binnen een half uur hier zijn. ik naar boven gegaan en op bed gaan liggen.. weeen hele tijd wegpuffen.. het ging me goed af.. toen kwam de verlos.. ze me gelijk getoucheerd en wat bleek had al 5 cm ontsluiting.. toen weer een fikse wee.. ze voelt weer en hopla 6 cm ontsluiting. toen kreeg de verlos door dat dit wel eens heel snel kon gaan.. ze wilde toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis omdat een te snelle bevalling voor de kleine niet zo fijn kan zijn.. nou prima. wij naar de auto.. op de pakeerplaats nog een wee moeten opvangen. het ritje naar het ziekenhuis was bizar. verlos reed als een gek.. volgens mij wist ze dat het snel kon gaan gebeuren.. ik de hele rit weeen weg zitten puffen tot 2 min voor het ziekhuis.. persdrang.. 2 weg kunnen puffen bij de 3 echt mee geperst in de auto/ had er geen controlle over.. aangekomen in de pakeergarage.. in een karretje gedropt en mn moeder heeft gerend met me om op tijd naar de verloskamer te komen waar ik dan kon persen.. veel van dit ritje staat me niet meer bij,. aan gekomen op de kamer gelijk het bed op en bij de volgende wee mocht ik mee gaan persen.. was toen 21u was dus net 3 uurtjes bezig.. maar toen.. had goede persweeen maar het schoot niet op. na een half uur werd er een gynacoloog bij gehaald. het hoofdje bleek verkeerd in het bekken te liggen.. balen.. ik deed zo mn best maar raakte uitgeput.. ze wilden bij de pomp/tang gaan gebruiken maar wist bij d persween en eigen kracht het hoofdje een stukje naar voren te schuiven.. Daarna nog 20 min zitten persen.. toen moest de verlos me gaan helpen en heeft me een fikse knip gegeven.. na drie keer persen daarna was ze gebeuren. wat een opluchting.. hoe snel de weeen kwam zo langzaam ging de uitdrijving. er een heel uur over gedaan.. maar goed. kortom wel een korte maar zeer pijnlijke bevalling van 3 uur. maar geloof me de pijn ben je echt weer kwijt.. je krijgt er zo iets moois voor terug.. maar toen de uitdrijving van de placenta. ik had na de geboorte van robin geen perswee meer. na drie kwartier nog niks en moest dus de placenta op eigen krijgt eruit persen.. weet neit waar ik die kracht nog van haalde maar ook dit lukte me.. en toen.. denk ik dat je klaar bent.. dan het hechten.. ze heeft me echt tot aan mn anus moeten inknippen en het hechten heeft dan ook drie wkartier geduurd.. erg vervelend was dat. maar je hebt het er allemaal voor over.. Nou toen mocht ik eindelijk gaan douchen.. wil het bed uitstappen en kramp in mn kuit.. ohhhhhhh dat deed 10 x pijner dan de bevalling. whahahaha die kramp heeft 20 min aangehouden.. maar gelukkig daarna heerlijk gedoucht. rpnd 1.00u waren we weer thuis. met zn drietjes een gezinnetje zo onvoorstelbaar. vandaag de eerste dag prima gegaan.. alleen heb ik echt veel pijn aan mn hechitngen.. en ik wordt helemaal stijf van het persen.. maar als je dan naar je kleine mup kijkt dan weet je waar je het voor doet.. zo heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. hoop dat jullie genoten hebben van mn verhaal. en dames. ik zou het op deze manier zeker nog een keer doen.. 3 uurtjes.. das toch netjes dacht ik zo.. ohja schrik niet als je na het persen in de spiegel kijkt. je gezicht kan zo misvormd uitzien. hahhahahahahahahahhahahhaha tot snel
Maro gefeliciteerd. Alle andere meiden succes. Ik ben vandaag heelde dag weg moet de honden van m'n tante gaan trimmen. Effe snel nog stemmen het heeft wel niet veel nut meer maar toch.je weet nooit Tot vanmiddag of vanavond. Heb redelijk geslapen.
Goeiemorgne allemaal. fijn dat je lekker hebt geslpane Sonja. Hier ook eigenlijk wel... Maar weer eens bedenken wat ik vandaag kan gaan doen.
Goeiemorgen allemaal, zo dat was me het ochtendje alweer zeg ! Vandaag de eerste dag zonder kraamhulp én Amber moest vandaag voor het eerst weer naar het kinderdagverblijf, maar ik heb het allemaal kunnen redden ! Mijn moeder is vandaag de hele dag hier in huis, zodat ik toch nog even rust heb, dat is wel lekker hoor ! Vannacht is het wederom prima gegaan met Keenan. Hij heeft al een biologische klok, hihihi ! Hij werd namelijk weer om vier uur vannacht wakker voor een voeding en heeft daarna weer doorgeslapen tot acht uur, het gaat echt voortreffelijk ! Meneertje is zeer tevreden, ik ben echt apetrots op hem ! Vandaag gaat Amber trakteren op het kinderdagverblijf. Ik heb cakejes gemaakt met glazuur en daar bovenop muisjes. Alleen een beetje jammer: ik had mijn schoonmoeder gevraagd om glazuur te halen, en wat denk je wat ze meeneemt: ROZE glazuur Dus we hebben nu een travestieten kind, whahahahaha ! Anyway, ik had geen zin om het allemaal opnieuw te doen en mijn moeder vond het wel een leuke traktatie, dus ik heb ze toch maar meegegeven. Meiden, ik denk nog steeds elke dag aan jullie, er lopen er nu best wel wat overtijd en ik weet maar als te goed hoe vervelend dat kan zijn..... Kom op meiden, jullie kunnen het, we gaan allemaal voor een augustus beeb hoor !
Maro wat een verhaal zeg! Ben toch wel benieuwd hoe het bij mij uiteindelijk zal gaan hoor, en waar je bent als het begint. Vaak hier toch begin met breken van de vliezen en volgens mij ook vaak 's ochtends na het douchen... Hier nog lekker rustig. Wordt vandaag een van mijn eerste dagen dat ik niet vel hoef te doen... behalve nog prullenbak kopen en bloemen Wie gaat er vandaag bevallen? O even stemmen..
Mamavan amber: leuk die tractatie! Mijn man wil na de geboorte ook een taart aten maken bij de bakker met muisjes... is toch een leuk alternatief voor beschuit met muisjes..
Ik had even gekeken wat er geadviseerd werd voor kinderdagverblijven, en deze optie werd het meest geadviseerd én lange vingers gedoopt in iets met muisjes, maar ik vond cakejes iets leuker, hihihi !