Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge

Ik heb hier toch echt het slaap record.hihi 2215 een fles.Om half 5 hoor ik hem wat kermen maar hoor ook een paar goede poepies.Dacht ik wacht nog even.En ik werd dus pas om half 7 wakker.Meneer is dus ook verder gaan slapen.Heb hem zelfs wakker moeten maken vond het toen toch echt genoeg.Schone broek en fles heeft 10 ml laten staan en slaapt weer :confused: Heerlijk is dit denk dat ik zo zelf ook nog maar even terug kruip.

Kiki kon het niet laten. :rolleyes:
    Mamalieske jij dus ook niet :)

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Naja sonja ik word altijd zo misselijk van zulke dames zo graag het slachtoffer spelen terwijl er opties genoeg zijn.

Hier vannacht ook een prima nacht gehad Isa kreeg om 23.30 uur de laatste fles en werd pas om 6.00 wakker :D

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Heb trouwens nog een reactie erbij gezet in dat topic

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Hihi dames jullie zijn idd op dreef. Maar ben het helemaal met jullie eens hoor. Denk alleen dat jullie wel weer een discussie zullen aanwakkeren.

Zal even gaan strijken voordat Fay wakker wordt. Die heeft gisteren om 23.00 uur dr fles gehad, daarna vannacht om 3.30 uur en nu slaapt ze nog. Ben benieuwd voor hoelang nog.

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb het net gelezen.Ik kan er ook niet tegen en kan er zelfs boos om worden.Je bent er zelf bij vind ik altijd.En sorry dat ik het zeg maar de jeugd heeft toch geen zin meer om te werken.Ik heb mijn nichtje net gesproken heb haar een link gegeven.Ze is even de kleine naar school brenegen en gaat het dan lezen.Ben benieuwd of ze er op zal reageren.
    Kijk eerst even of ze wat schrijft anders volgt mijn verhaal in het kort.

En je heb helemaal gelijk.Er is niks mis met een werkende moeder.Ik zie het wel bij Ati z'n nichtje jee wat wat een mama kind.Als er al een vreemde in huis komt duikt ze al weg.Maar die is dus dag en nacht met mama.Moet er niet aan denken.Heb veel voor mijn kind over maar ik heb ook nog een eigen leven.

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ien dat denk ik ook.Maar we mogen onze mening toch geven.Niks mis mee denk ik zo.

Heerlijk meis dat ze nog slaapt.

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Oh dat bedoel ik ook niet hoor dat je je mening niet zou mogen geven. Bedoel als je de mening van een ander niet wilt horen moet je geen topic op een forum plaatsen vind ik.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Dat snapte ik ook hoor uit jouw stukkie.
    Heb het misschien een beetje rot geschreven. :) ;)

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
  10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahah je ben op dreef ga het even lezen.

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    naja ik word misselijk van dat soort mensen en hun ideeën dat je ze denkt oke maar zet ze dan niet op een forum dan weet je toch dat je een reactie terug kan krijgen.

12. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik heb ook een keizersnede gehad,ook ik wil daarom eventjes wachten totdat ik bij de gyn geweest ben.hoe het zit met buikspieroefeningen enz...

13. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    je heb helemaal gelijk,bouw eerst wat op....

14. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen mama s

zo je kan het wel merken dat iedereen nou aan deze kant zit!

ik heb de laatste fles van 23:30 laten vervallen,want ze spuugt iedere keer zoveel terug eventjes kijken of het helpt....
    dus om 19:30 had ze de laatste fles en toen kwam ashley om 02:00 en ze had niet teruggespuugt.en van 02:00 tot 07:00 heeft ze geslapen :D :D >>>>en dr bedje was droog!en ze komt toch aan de voedingen.... en volgens het CSB arts kreeg ze te weinig....volgens haar moet ashley iedere 3 uur 135 wegdrinken,maar dan krijgt ze toch teveel voeding over 24 uur ze weegt 3500 gr

15. rheallover

rheallover Actief lid

Goede morgen,

Gisteren was Alyssa toch ontroostbaar :| ze was om het half uur wakker en deed niks anders als huilen. Vanmiddag naar het CB.

Al heeft ze vanacht wel goed doorgeslapen, ze had om 23.30 de fles op en heeft geslapen tot ongeveer 6.30.

Vanochtend is dan ook bij mijn broer de kleine geboren, ook een meisje. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet, gezien Alyssa lekkere donkere bos haar heeft, het kan haast niet anders dat bij hem de kleine hartikke blond wordt, anders wel donkerblond :D

Dat pakje van paar pagina's terug is echt leuk !

O de kleine is wakker, ik ga haar even in bad doen en te eten geven.

Groetjes

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    whaaaa, thorsten heeft gewoon 7 uur achter elkaar geslapen! Echt bizar, maar wel lekker. Als het nu ook nog 's nachts zou zijn... :p

Nu even de aangehaalde topics lezen ;)

17. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen!

Naomi heeft gisteravond 210ml. gedronken :confused: ! om 22.30u.
    en heeft heerlijk liggen pitten tot 04.00u.
    Dronk toen 140ml. op, en sliep tot 9.30!

Heerlijk!

Ik zal zo ook even de aangewezen topic lezen.
    Aangezien ik nu zelf ook (helaas) in de uitkering zit, dankzij mijn ex :angry: .
    Maar wil wel weer aan het werk zodra ik kan..
    ( liever vandaag dan morgen ;) .)

18. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zooo ashley drinkt met moeite 135 cc

19. morgen meiden!

kom zo terug eerst ff douchen en kleintje wassen!

20. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    geniet van je warme douche

Deel Deze Pagina