Ik bemoei me nergens mee als thuisblijfmoeder, man's geld spenderend, en man met minimaal 60 uur per week werkend...durf niets meer te zeggen
Dat wel, maar daar kan mijn man (nu) nog niet minder door werken, moet ie juist meer door werken omdat dat best wel wat geld kost Maar hij doet het graag hoor, was zijn idee...ik heb het heel erg lang afgehouden.
Kleine is nu lekker stil, gisteren was het anders, zodra ik haar terug legde in haar bedje krijsde ze de hele buurt bij elkaar, nu ligt ze rustig te kijken. Ik zal ook snel weer aan het werk moeten gezien het geldpotje anders zeer snel leeg raakt, daarnaast wil ik nog een thuis studie gaan doen als het financiel meezit, en dat kost ook behoorlijk wat geld. Gezien er geen werk is te vinden in de sector waarvoor ik afgestudeerd ben, althans niet in de omgeving. Wil heel graag het onderwijs in, maar dat kost ook een hoop geld. Nee thuisblijven zit er voor mij niet in, dat zou ik dan ook niet kunnen, maar ik ga denk toch geen hele dagen werken, gezien ik toch echt wel tijd vrij wil houden voor mijn dochtertje. Als ze wat ouder is dan komt dat wel weer.
Ik heb ook wel het allerliefste mannetje van de wereld, hij is alleen niet zo tactisch en emotioneel...maar verder echt de allerliefste. (tjee, wat klink ik heerlijk puberaal). Hier trouwens alweer een kind dat een half uur aan het brullen is. Echt hij weigert te gaan slapen in zijn eigen bedje. Hij jankt gewoon door tot de volgende voeding.
Naomi lihgt nu wakker in de box.. Begint et spelen ( slaat dingen weg, en pakt haar 'muisje' steeds op, en beweegt het heen en weer ( muisje is haar knuffel)
Loran, is Naomi nu echt zo snel of is de mijne zo ongelooflijk traag? Iemand nog anti-jank tips? Nee, de Kiki manier werkt hier niet meer
Alyssa is nog niet echt aan het spelen, wel gebruikt ze haar handen al om dingen weg te duwen of juist proberen te pakken (zoals je neus of haren), maar als ze een speeltje ziet is het toch leuker om ernaar te staren. Ze is nu trouwens lekker in slaap gevallen, dan ga ik even de was aanzetten, want mevrouw had gisteren toch weer veel gespuugd, gevolg veel vieze kleertjes en spuugdoekjes.
Loran en waarom schaam je je het is toch de waarheid. Kiki jullie hebben er zo voor gekozen maar ik geloof als jij klaar ben ook wel zal gaan werken of niet?.
Kiki ik denk dat hij behoefte heeft aan mama.Kenji is hier al 3 dagen mee bezig in de avond wil dan echt bij mij.Wij liggen nu lekker in bed met toppie. Geloof dat ik ongi word.
Lijkt me heerlijk om aan het werk te gaan! Maar studeren is ook echt ontzettend leuk. Zoveel jonge mensen om je heen, verschillende visies, felle discussies. Veel nieuwe kennis, pleiten, papers schrijven. Echt top!
@ kiki -> Naomi is erg snel.. Vinden ze van het CSB ook.. Ze kan al vrij goed haar hoofd omhoog houden , en is echt vrij sterk. Ze begint nu ook door te krijgen hoe ze de speen in en uit de mond moet doen. Dat knuffeltje doet ze al ruim een week .. Maar dat slaan en spelen etc. is echt iets van de laatste dagen ( mijn ouders zijn er gisteren volgens mij nog meer mee bezig geweest, want het is nu erger dan eerst ). Naomi maakt ook al onderscheidt wie praat, en kijkt diegene dan ook echt recht aan, en lacht de boel bij elkaar ( je hoort echt : hahahaha, en gegiegel soms ).
Heb ook besloten dat ik over tien minuten ga kroelen met hem, heeft hij zijn longetjes genoeg geoefend. en ongi? Bah...totaal niet gemist. En weet iemand trouwens wanneer hechtingen van de knip moeten oplossen?
Loran, dat lachen lijkt me zo leuk. Elke dag hoop ik op weg naar het wiegje dat ik een lachje te zien krijg. Maar meer dan een hoop gejank komt er nog niet uit (honger, honger, honger).
Toch leuk om zo de ontwikkeling van een kleitje te horen van anderen Alyssa is ook al erg vlot, ze wist zich na 3 dagen al om te draaien en als ze boos was lag ze soms dwars in haar wiegje De kraamzorg vond haar ook erg vlot, gezien ze vanaf het begin haar hoofd al oplichte en ze was nog geen 2 weken toen ze haa rhoofd al echt zelf rechtop hield. Ook Alyssa doet al richting diegene kijken die praat, ze volgt ook met haar ogen als ze iemand ziet lopen. Tja en opa dat vindt ze toch wel het leukste hoor die snor Dan komt ie om haar een kusje te geven en dan duwt ze met haar handen tegen zijn gezicht en lachen dat ze dan doet, dat is echt leuk om te zien, en zodra ze mijn vader al hoort dan zie je haar rondkijken van waar is ie nou. Sinds vorige week duwt ze zichzelf al vooruit als ze op haar buikje ligt, ze heeft echt al klein beetje kruipneigingen, alleen werken haar armpjes nog niet mee. De kleine vna mijn schoonzus die wordt volgende week 1 jaar, maar die was toch niet zo snel, die kan nu nog maar net staan en paar pasjes lopen. Zo zie je maar weer wat een groot verschil er in de ontwikkeling van baby's zitten. Oooww ik ben zo benieuwd naar mijn nichtje, maar ja even wachten nog, morgen gaan we naar ze toe.
Kiki-> je moet met 2 weken ook weer voor co. naar de VK? Zoja, da kun je daar vragen of ze ze willen verwijderen . Anders via de huisarts.. Die van mij hebben ze op de 10de dag eruit gehaald, omdat ze niet wouden oplossen ( waren wel oplosbare hechtingen). Lachen deed ze hier van het 1 op het ander moment. Ik dacht eerst dat ik me het verbeeldde, samen met een vriendin, maar toen deed ze het nog en x, en toen kwamen we niet meer bij.. Nu lacht ze als ik ( of iemand anders) ook moet lachen, of als we tegen haar praten . Naomi was precies 3 weken toen ze voor het eerst giegelde/ gericht lachtte.